Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Μια εφηβεία σε ανεπάρκεια (μέρος 5ο)

Όταν έχεις ιδιοπαθή φλεγμονώδη νόσο σαν παιδί και σαν έφηβος πολλά μπορούν να πάνε στραβά. Πολλά που οι γιατροί δεν στα λένε και για τα οποία δεν δίνουν σημασία. Και ένα από τα οποία πάει πιο στραβά από όλα είναι η ανάπτυξη σου. Ναι φίλοι μου υπάρχουν προβλήματα στην ανάπτυξη σου. Υπάρχουν πάρα πολλά επιστημονικά και μη άρθρα για αυτό το θέμα. Θα σας παραθέσω δύο επιστημονικά άρθρα, μόνο και μόνο για να μην νομίζετε ότι υπερβάλω…

Σοβαρή υστέρηση στην ανάπτυξη παιδιών και εφήβων με φλεγμονώδη νόσο του εντέρου

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8359640

Βέβαια για μένα όλα αυτά είναι περιττή γνώση γιατί γνωρίζω ήδη για τον εαυτό μου και αυτό που γνωρίζω είναι ότι τα σεξουαλικά μου όργανα δεν αναπτύχθηκαν ποτέ όπως θα έπρεπε ή αλλιώς έμειναν όσο ήταν όταν ήμουν 12 χρονών...


[Στην εικόνα : "Που είναι το δικό σου;"

Άγγελος Κυρίου με βρήκε στην Γλυφάδα εις της παραλίας την ακρογιαλιά, πριν 3 χρόνια, για να με προειδοποιήσει για αυτά που συμβαίνουν τώρα, και μου είπε: "Γεια σου όμορφε! Στην ζωή θα σου τύχουν πολλές αναποδιές, να μην το βάλεις κάτω, πίστη και πάλη κάθε στιγμή ότι κι αν γίνει… Και άμα δεις τον Χριστό φαντάρο να τον ακολουθήσεις γιατί Αυτός είναι ο δρόμος, η αλήθεια και το φως! Μην Τον ξεχάσεις, να ξέρεις ότι κοιτάει για εσένα και μην πιστεύεις πάντα αυτά που θα σου λένε στο μεταπτυχιακό".

"Έλα" μου είπε μια άλλη μέρα "πάμε μια βόλτα στα βουνά της Αργυρούπολης, να περπατήσουμε να γυμναστούμε, θέλω να ψάξω και για κάτι πουλάκια εκεί…"

"Ξέρεις πόσο μ' αρέσουν οι χοντρούληδες;"

"Έλα, πιάσε το δικό μου!"

"...Που είναι το δικό σου;"]

Η ελκώδη κολίτιδα βέβαια δεν ήταν η μόνη πάθηση που δημιούργησε πρόβλημα στην ανάπτυξη μου… Λίγα χρόνια αργότερα δηλαδή όταν ήμουν 15 χρονών εκδηλώθηκε στο σώμα μου μια άλλη πάθηση. Μια πάθηση που επίσης δημιουργήθηκε από το πολύ άγχος που είχα στην εφηβεία. Μια πάθηση για την οποία έπρεπε να ψάχνω μια ζωή για να καταλάβω τι μου είχε συμβεί γιατί κανένας γιατρός δεν με βοήθησε για αυτήν τότε αλλά και τώρα…

Ps1:Υπήρχε ένας συμμαθητής μου ο Σταύρος, ο οποίος όταν ήμουν 11 χρονών στην έκτη δημοτικού, καθώς παίζαμε ποδόσφαιρο, μου έδωσε μια πολύ δυνατή κλωτσιά στους όρχεις. Δεν ξέρω αν το έκανε επίτηδες ή καταλάθος αλλά θυμάμαι ότι είχα σοκαριστεί τότε. Έχω την εντύπωση ότι ξεκίνησαν αρκετά προβλήματα και από αυτό, γιατί κατά την διάρκεια της εφηβείας ένιωθα πόνο για 1-2 χρόνια.

Ps2:H εικόνα του άρθρου που είναι επεξεργασμένη εικόνα βασισμένη σε πραγματική φωτογραφία αφιερώνεται βρε στους συμμαθητές μου στο Γυμνάσιο που μου δημιούργησαν την ελκώδη!

Ps3:Όταν λέω "άγγελος" παραπάνω εννοώ "αγγελιοφόρος", κάποιος που με βρήκε και μου είπε κάποια πραγματάκια που κολλάνε με αυτά που μου συμβαίνουν τώρα. Δεν είδα κανένα όραμα... Άνθρωπος ήταν και μου είπε αρκετά πραγματάκια για αυτά που συμβαίνουν αυτή την στιγμή. Θα σας πω αργότερα κατά την διάρκεια και καθώς θα τελειώνει το blog, τι άλλο μου είπε! Έτσι για να σας κρατήσω λίγο σε αγωνία!

Ι told you she didn 't have a dick!