Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Του ΙΚΑ τα εννιάμερα… ημέρα 4η

Τις επόμενες μέρες πάω και κάνω καταγγελία στον Συνήγορο του Πολίτη. Ο συνήγορος μετά από κάνα μήνα και αφού πέρασα να τους κλαφτώ πρώτα, γιατί αλλιώς ακόμα θα περίμενα την παρέμβασή τους στέλνει στο ΙΚΑ Γλυφάδας και σε εμένα το παρακάτω υπόμνημα.



Αφού περίμενα και περίμενα και περίμενα… πάω στα ΚΕΠ να τους ρωτήσω τι γίνεται και μου λένε ότι την υπόθεση την έχει αναλάβει η μαλάκω υπάλληλος Άρτεμις Μάνου, η οποία επικοινωνεί κάποια στιγμή στο σπίτι και λέει στην μάνα μου πως το βόδι ακόμα και μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη εξακολουθεί να έχει την ίδια άποψη πως χρειάζεται να προσκομίσω διαγραφή από τον ΟΠΑΔ και μάλιστα πως είπε πως ο Συνήγορος δεν ξέρει από αυτά, οπότε πάω και μετά και κάνω καταγγελία και στα κεντρικά του ΙΚΑ στο πειθαρχικό… Αφού έμαθε το βόδι ότι έκανα καταγγελία και στα κεντρικά του ΙΚΑ ταρακουνήθηκε λίγο, οπότε αναγκάστηκε να κάνει κάτι και αφού συνεννοήθηκε με την γενική διευθύντρια του γαμημένου ΙΚΑ Γλυφάδας μου στέλνει εγγράφως αυτό, παρόλο που ότι μου ζητούσε της τα είχα ήδη προσκομίσει της τρισάθλιας…



Πάω λοιπόν που λέτε στις 9/12 στα ΚΕΠ βρίσκω την μαλάκω και πάμε μαζί στο ΙΚΑ… Και τι μαθαίνω εκεί; Η μαλάκω η υπάλληλος του ΚΕΠ δεν είχε πρωτοκολλήσει την αίτηση μου για δυο ολόκληρους μήνες. Η μαλάκω τα χε τακιμιάσει με το βόδι και ενώ είχα κάνει την αίτηση στις 5/10 αυτή πήγε και την πρωτοκόλλησε στις 25/11 και όταν την ρώτησα γιατί δεν την πρωτοκολλούσε τόσο καιρό μου είπε γιατί της έλεγε το βόδι ότι έλειπαν δικαιολογητικά… Μα καλά μωρή μαλάκω το ΚΕΠ δεν είναι υποχρεωμένο να διαβιβάσει κατ ευθείαν την αίτηση του πολίτη στην υπηρεσία στην οποία απευθύνεται και μετά να ενεργήσει η υπηρεσία; Έπρεπε δηλαδή επείδη εσύ είσαι μαλάκω, να προσπαθήσεις να καλύψεις το βόδι;

Εντωμεταξύ όταν πηγα στις 9/12/09 άρχισα να φωνάζω στο βόδι πως έχω πάρει απαλλαγή απ’ το στρατό και έρχεται αυτή να μου κάνει καψόνια και να με τρέχει δεξιά και αριστερά… ατάραχο το βόδι… Της έλεγα να πάρει τηλέφωνο στα κεντρικά γιατί είχα συνεννοηθεί με μια υπάλληλο θυμάμαι συμβασιούχος ήταν και ούτε αυτό δεν ήθελε να κάνει. Με τα πολλά πήρε τηλέφωνο, και το βόδι να λέει τα δικά του ακόμα και στα κεντρικά. Της λέω θα σε στείλω στον εισαγγελέα βόδι και να λέει αυτή να πάτε όπου θέλετε κύριε και στο τηλέφωνο να λέει στα κεντρικά ποιος είναι αυτός που θα με απειλήσει και τέτοιες μαλακίες… Πολίτης ήμουν βόδι! Πολίτης που ήταν η δουλειά σου να με εξυπηρετήσεις….


Τελικά την βρίσκει την άκρη το βόδι και με βάζει να στείλω τα χαρτιά μου στο ΙΚΑ Καλλιθέας με fax ζητώντας να εξαιρεθώ από παροχές σε είδος ώστε να μου βγει βιβλιάριο μόνο σε παροχές σε χρήμα…



(συνεχίζετε)