Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Του ΙΚΑ τα εννιάμερα… ημέρα 8η

Εντωμεταξύ ρωτάω τον Συνήγορο του Κοπρίτη γιατί όλη αυτή η ταλαιπωρία και μου στέλνει απάντηση ότι με εξυπηρέτησε…

Δείτε και μόνοι σας:









Όσον αφορά τις καταγγελίες μου στα κεντρικά του ΙΚΑ δεν έπεσε καμία μα καμία ποινή!

Οπότε πήγα και εγώ μετά και έκανα καταγγελία, γραφοντας όλη την ιστορία στην Διεύθυνση Επιθεώρησης και ποιο συγκεκριμένα στο τμήμα Ελέγχου της Διοίκησης του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ζητώντας τους να εξετάσουν ποιες πειθαρχικές κυρώσεις επεβλήθησαν η θα επεβληθούν.











Oι σπιούνοι έκαναν την καταγγελία μου απλή ερώτηση, και την αναθέσαν σε άλλο τμήμα και μου έστειλαν την παρακάτω παπαριά που λέει ότι το θέμα μου "εξετάσθηκε διεξοδικά".



Ο δε διοικητής του ΙΚΑ δεν μου απάντησε ποτέ!



Τα καθικια του κερατά, οι πούστηδες, οι αλήτες καλύπτουν ο ένας τον άλλο!