Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Πάρε την πορνογραφία και χρησιμοποίησε τη για καλό!

Λοιπόν όλα αυτά τα σκοτεινά μέρη με προετοίμαζαν τόσα χρόνια για να χρησιμοποιήσω τώρα την πορνογραφία για καλό σκοπό. Σαμ Αλεξόπουλε, πνευματιστή μου, που δεν με πίστευες ότι θα γίνω διάσημος το θυμάσαι; Tότε που σε επισκέφθηκα λίγο πριν μπει το 2012;
           
Που από ένα βιβλίο με 500, 1000 σελίδες δεν θυμάμαι και εγώ, όπου κάθε σελίδα ήθελε να σου περάσει ένα μήνυμα για τη ζωή σου τυχαία διαλέξαμε μία και το συμπέρασμα, το μήνυμα στο οποίο κατέληγε ήταν πάρε την πορνογραφία και χρησιμοποίησε την για καλό!


Εσύ μου έδωσες και την ιδέα για την φράση που χρησιμοποίησα στο άρθρο για τις ασθένειες! Μου είπες Δημήτρη δεν έχεις εσύ ψυχή, η ψύχη σου έχει εσένα! Βέβαια δεν είναι όλα επιλογές της δικής μου ψυχής όσα θα γίνουν τώρα... Και οι άλλες ψυχές έκαναν τις δικές τους επιλογές τα προηγούμενα χρόνια έως και την τελευταία στιγμή που θα πάρει δημοσιότητα η ιστοσελίδα μου... οπότε οι συνέπειες των πράξεών τους θα πέσει επάνω στα κεφάλια τους τώρα σύμφωνα και με τον νόμους του κάρμα... Φυσικά το ίδιο ισχύει και για όσους συνάντησα και είχαν επιλέξει την Δεξιά ατραπό και το φωτεινό μονοπάτι. Αυτοί θα απολαύσουν τους καρπούς των προσπαθειών τους. Και αργότερα όταν θα έχω την δύναμη θα τους βάλω και σε θέσεις ευθύνης για να διοικήσουν επιτέλους αυτήν την χώρα αξιόλογοι άνθρωποι. Όλοι οι φωτεινοί θα δουλέψουν την μαγεία τους. Μπορείτε να προσφέρετε υπηρεσίες με κάτι πραγματικά καυτό. Πείτε το αγάπη ή τρέλα. Μπορείτε να βάλετε την παλλόμενη καρδιά όλων μας σε κίνηση με το φίλτρο της αγάπης!

Αλλά να το ξέρετε υπάρχει και κάποια ευθύνη της συλλογικότητας για το πόσο σκληρός θα γίνω μέσα από αυτήν  την ιστοσελίδα για όλους όσους επηρεάσατε δυσμενώς την ζωή μου και αυτό θα το δείτε σε επόμενο άρθρο μου. Γιατί θα εξηγώ εκεί ότι αυτό που συνέβη στην ζωή μου αυτά τα Χριστούγεννα είναι πάρα πολύ σκληρό και να είστε σίγουροι ότι θα σας το ανταποδώσω τώρα. Θα σας το ανταποδώσω δεόντως... Γιατί δεν θα το ξεχάσω και δεν θα το ξεπεράσω ποτέ αυτό που μου συνέβη. Και σταματήστε πια κωλοέλληνες να σκούζετε συνέχεια ότι σας φταίνε οι άλλοι. Η κακή Ευρώπη, η κακή Γερμανία, τα κακά τα Αμερικανά κτλ Η δική σας η χαβουζα που κατοικοεδρεύει στα τρίσβαθα του εγκεφάλου σας φταίει για αυτά που συμβαίνουν στις ζωές σας... Σταματήστε να αυτοθυματοποιήστε και αναλάβετε τις ευθύνες σας.
Όλη η φιλοσοφία της ελεύθερης βούλησης μαζεμένη εν συντομία στα επόμενα τέσσερα videakia. Τα πρώτα δύο βίντεο περνάνε πολύ γρήγορα όλη την βασική ορολογία πάνω στο ζήτημα και μετά σας έχω δύο κορυφαίους φιλοσόφους που ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα τον Daniel Dennett και τον Robert Kane... Μπορείτε να χρησιμοποιείτε και την αυτόματη λειτουργία υποτιτλισμού στα Αγγλικά που παρέχει το Youtube για να παρακολουθήσετε πιο εύκολα τα βιντεάκια. Μόνο στο βιντεάκι με τον Daniel Dennett δεν υπάρχει η δυνατότητα του υποτιτλισμού. Στα υπόλοιπα θα σας βοηθήσει πάρα πολύ.


Μου άνοιξες τα μάτια πάντως τότε Σαμ! Όταν μου είπες ότι η ψυχή σου έχει εσένα...  Βγες και πέστα και εσύ Σαμ! Που σου είπα ότι θα γίνω διάσημος σε λίγο καιρό και για την σελίδα που διαλέξαμε στην τύχη και κατέληξε στο πάρε την πορνογραφία και χρησιμοποιήσε την για καλό...

Eίδες Σαμ; 
Άλλη φορά να με εμπιστεύεσαι όταν σου λέω κάτι! 
Μην με αμφισβητείς να με εμπιστεύεσαι!

Trust me Sam! Trust me!

Τελικά το 'χε η μοίρα μου να βγω πλανητάρχης το 2016.
Katy για εμένα το ερμήνευσες το παρακάτω τραγουδάκι. 
Όχι για την προεκλογική εκστρατεία της Χίλαρι!

Donald Trump ετοιμάσου! 
Εγώ δεν είμαι δημοκρατικός, ούτε ρεπουμπλικάνος! 
Είμαι Έλληνας και θα στα πάρω τα ηνία της πλανηταρχίας!
               
Αν θες βέβαια μπορούμε και να συνεργαστούμε. Άφρισαν και έφριξαν όλα τα κουμμούνια με το που βγήκες πρόεδρος στις ΗΠΑ. Θέλω να αρχίσουν να αφρίζουν και να φρίττουν και στην Ελλάδα. 

Όπου ακούτε Ουκρανικά στο παραπάνω βίντεο βάλτε και εδώ την υπηρεσία υποτιτλισμού στα Αγγλικά για να καταλάβετε τι λένε. Για να το κάνετε αυτό εύκολα πατάτε πάνω στο πρώτο κουμπάκι από το δεξί μέρος της οθόνης, δίπλα από την ένδειξη για τις ρυθμίσεις. Συγνώμη που θα σας κάνω να κλάψετε βλέποντας τα αλλά κάποιοι από εσάς που είστε τώρα ανάμεσα μας τα έχετε ζήσει οι ίδιοι σε προηγούμενες ζωές σας και όταν θα τα θυμηθείτε θα είναι ακόμα πιο δύσκολο, από το να τα δείτε απλώς τώρα.