Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (11)

Παιδιά, ειδικά εσείς της Έκτης... που σας έχουν σπάσει τα νεύρα έξι χρόνια εκεί μέσα, απορώ πως αντέχετε... ξέρετε πως θα τους αποκαλείτε από εδώ και μπρος και θα σκάτε στα γέλια! Η υστέρω, το απόβλητο της εντερικής εκκενώσεως, η Λενιώ,  η φράουλα, η πάπια, η στρίγκλα (η καινούρια η γυμνάστρια εννοώ), ο καραγκιόζης. Έτσι θα τους φωνάζετε από εδώ και μπρος με τα πραγματικά τους ονόματα! Α! Και την Φωτεινή των Αγγλικών, θα την λέτε Σκοτεινή! Επίσης εσείς στην συμμορία του γέλοτος θα την λέτε την δασκάλα σας κ. Τσώλα-Τσούλα και θα σκάτε περισσότερο από όλους στα γέλια. Θα βάζετε και το κυρία μπροστά. Έχει πιο πολύ πλάκα έτσι. Κυρία Τσωλα-Τσούλα. 

Τα δικά μου την Καϊσερλη μπορούν να την φωνάζουν Μπουκωσερλή γιατί είναι συνεχώς μπουκωμένη με τα αρχίδια μου.  Κ. Μπουκωσερλή προσέξτε μην πνιγείτε θα της λέτε. Μη τα καταπίνετε με τόσο πάθος τα μύδια του κ. Δημήτρη. Έτσι τα μύδια θα λέτε! Δεν θα λέτε ποτέ κακές κουβεντούλες προφορικά. Θυμάστε που σας φώναζα πέρυσι όταν είχατε πει κακές κουβεντούλες; Και σας έλεγα, νομίζω Πετρίνα σε εσένα το είχα πει ότι και εγώ ξέρω κακές κουβεντούλες αλλά είμαι πάντα ευγενικός...Για τους υπόλοιπους βρείτε εσείς ιδέες και πείτε μου και σε εμένα που δεν έχω σκεφθεί ακόμα... Που να τα σκεφθώ και εγώ όλα! Ξεκινήστε εσείς της Έκτης και δώστε θάρρος και στους μικρότερους μαθητές σιγά σιγά! 

Το ξέρω ότι θα είστε και εσείς θυμωμένα και οι γονείς σας προφανώς με όλα αυτά αλλά δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε κάποια μεγαλύτερη αναστάτωση στο σχολείο! Απλά να σκάτε στα γέλια, τους ενοχλούν τα γέλια σας! Ίσως αν θέλετε πάρτε και εκείνο το μωβ το κουκλάκι από το επιτραπέζιο παιχνίδι το taboo που κάνει ξινγκ, ξινγκ και σπάστε τους τα νεύρα και με αυτό. Όπως εκείνη την ημέρα που σας αποκάλυψα για την Φωτεινή-Σκοτεινή, πόσα τερατώδη ψέματα είχε γράψει στο πρακτικό για τον Λεονάρδο και κάνατε μέσα στην τάξη ξινγκ ξινγκ. 

Ακριβώς έτσι όπως δείχνει και στο τέλος του παρακάτω videoclip με τα κουκλάκια που έχουν νικήσει τον κακό του παραμυθιού, έχουν απελευθερώσει την ανθρωπότητα από τα δεσμά της και αυτός έχει κατατρομοκρατηθεί! Να πάρουμε το παραμύθι από την αρχή και στην Δάφνη! Μη γίνουμε Δαφνί! Μην μας τρελάνουν αυτοί, όπως και στο στρατό, με το φανταριλίκι που θα γράψω για τον Κωνσταντίνο, τον συμφοιτητή μου, σε επόμενο άρθρο. Γονείς εσείς αν θέλετε να τους βοηθήσετε τους νεαρούς κυρίους, τους εφήβους τα αγόρια, και τις νεαρές κυρίες, τις κοπέλες της Έκτης πάρτε τους δώρο από ένα taboo. Προμηθεύεστε το καθένα από ένα μωβ κουκλάκι! Να γίνουν ο φόβος και ο τρόμος των σκοτεινών! 



Παιδιά μην το κάνετε όμως συνέχεια το ξινγκ ξινγκ μέσα στην τάξη! Αραιά και που να τους έρχεται ξαφνικό, εκεί που δεν το περιμένουν, να αναστατώνονται περισσότερο! 

Υ.Γ.: Μιας και άργησε να πάρει δημοσιότητα το blog μου, μπορούν να ακολουθήσουν τις οδηγίες μου οι επόμενες Έκτες γιατί όχι και Πέμπτες!