Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (3)

H παλιοβρωμιάρα κάλυπτε εκεί μέσα τον παιδόφιλο όπως κάνουν όλες οι παλιοβρωμιάρες οι θεούσες. Καλύπτουν τους αρχιμανδρίτες ακόμα και όταν παρενοχλούν και κακοποιούν σεξουαλικά 5χρονα μόνο και μόνο επειδή είναι του σιναφιού τους.

Διαβάστε το παρακάτω σύνδεσμο να φρίξετε:



Βλέπετε τι λέει το 5χρονο που το προωθούσε η ίδια του η μητέρα στον Αρχιμανδρίτη;


Τα όσα κατέθεσε ο ανήλικος στην Εισαγγελία είναι πραγματικά ανατριχιαστικά: «Το καλοκαίρι που μας πήγανε στον γέροντα, ο γέροντας με φίλησε στο στόμα και εγώ τον κλότσησα και η μαμά με μάλωσε και με χτύπησε. Μετά με κλείδωσαν σε ένα δωμάτιο με παιχνίδια πρώτα με την Ε. (η σύντροφος του άνδρα που καταγγέλλεται για ασέλγεια) και μετά μόνο μου, και ήρθε ο γέροντας και μου έβγαζε τη γλώσσα και μου έπιανε το πουλάκι και μου βάζε το δάχτυλό του στον ποπό μου και εγώ φώναξα βοήθεια και ήρθε ο ψηλός με το μουστάκι (ο άνδρας που καταγγέλλεται για ασέλγεια), με κοπάνησε στο κεφάλι και με κλείδωσε στο αμάξι. Μετά από ώρα ήρθε πάλι ο ψηλός με το μουστάκι στο αμάξι και εγώ… και μου έπιανε το πουλάκι και έβγαλε το δικό του πουλί έξω να μου το βάλει στο στόμα και εγώ φώναξα βοήθεια και βγήκα από το αμάξι και κρύφτηκα από κάτω και μετά ήρθε η μαμά με μάλωσε να βγω από το αμάξι και μετά με μάλωσε η μαμά να μην τα πω αυτά σε κανέναν, γιατί θα με σκοτώσουν στο ξύλο».




Και από κάτω όλες οι θεούσες να καλύψουν τον τραγόπαπα το τερας.

Ένας πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου -ο γιος του οποίου μάλιστα είναι ο νομικός παραστάτης του Αρχιμανδρίτη-, δύο Μητροπολίτες, ένας Αρχιμανδρίτης, ένας Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος, ένας ιεροδιάκονος, ένας διάκονος, ένας ιερομόναχος, μία μοναχή και ένας συνταξιούχος εκπαιδευτικός βεβαιώνουν και -κάποιοι εξ αυτών- καταθέτουν ότι οι καταγγελίες κατά του Αρχιμανδρίτη είναι ψευδείς και συκοφαντικές, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι θα καταπέσουν.

Aν μπορούσαν να τα παρέδιδαν και σε γίγαντες φονιάδες τα παιδιά οι θεούσες που θα τα έλιωναν και θα τα κατάπιναν ολόκληρα θα το έκαναν και αυτό. 



Τον παιδόφιλο στην Δάφνη τον κάλυπταν και όλα τα υπόλοιπα σκυλιά μέσα στη φιδοφωλιά. Εκτός από το ότι μου έκαναν παράπονα οι γονείς για το τι γίνονταν μέσα στην διδακτική του αίθουσα(δηλαδή έφθασαν στα δικά μου αυτιά τα παράπονα από τους γονείς και στην παλιοβρωμιάρα και στα υπόλοιπα σκυλιά δεν είχε φθάσει κανένα παράπονο, κανένα μήνυμα από τους γονείς...) εκτός από το ότι μου τα είπε πλαγίως και ο ίδιος, όταν τον ψάρεψα με τον τρόπο μου, σας το πέταξε και κατάμουτρα μέσα στο σύλλογο διδασκόντων στην τελευταία συνεδρίαση, τον Ιούνιο, τι χειρονομίες έκανε στα 8χρονα αγόρια, στo Τριτάκι. 

Πόσο πια και εγώ να τσακωνόμουν εκεί μέσα στη φιδοφωλιά. Είχα εξαντληθεί και από όλα τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής μου και ότι έλεγα, το έλεγα γραπτώς. Δεν μπορούσα να τσακωθώ και με τον παιδόφιλο, τον Ιούνιο, στην τελευταία συνεδρίαση. Είχα φτάσει στα όρια μου και σε αυτό το σχολείο με όλα αυτά που γινόντουσαν όλη την χρονιά εκεί μέσα.



Αλλά εσείς σκυλιά που είχατε αντοχές να με δαγκώνετε όλη την χρονιά το μόνο που ξέρατε να κάνετε σε εκείνη την συνεδρίαση ήταν να κατηγορείτε τα 11χρόνα που μόλις μπήκαν στην εφηβεία από την συμμορία του γέλοτος, στην τάξη της πάπιας, στο τέλος της χρονιάς. Μόνο αυτό ξέρατε να κάνετε να κατηγορείτε τα αγόρια που μόλις μπήκαν στην εφηβεία!



Απυηδήζετε με τους εφήβους, γιατί σας ζήτησαν δίμετρες ξανθές cheerleader, έτσι σκουλικιασμένη Μαγαράκη; Τι άλλο να ζητούσαν αγόρια που μόλις μπήκαν στην εφηβεία σκουλικιασμένη; Τι πιο φυσιολογικό από αυτό σκουλικιασμένη; Σας πείραξαν οι έφηβοι και όχι ο παιδόφιλος!

Φράουλα μου, παλιοβρωμιάρα, τέτοια πράγματα πρώτη φορά άκουγες στη βρωμερή ζωή σου, έτσι είπες για τους εφήβους! Λογικό! Λογικό αυτό που είπες! Δεν σου κάνουν εντύπωση οι παιδόφιλοι γατί συναναστρέφεσαι καθημερινά μαζί τους. Το παπαδαριό αποτελείται κατ' εξοχήν από παιδόφιλους εκτός από κρυφές. Οπότε λογικό αυτό που είπες. Να εξανίστασαι για τα αγόρια που μόλις μπήκαν στην εφηβεία και να μην σου κάνει εντύπωση, να μην εξανίστασαι, να μην απυηδήζεις,  να μην θυμώνεις, να μην βράζεις από μέσα σου και να μην κάνεις εμετό όπως εγώ με τον παιδόφιλο! Εσύ κάθε μέρα με αυτούς συναναστρέφεσαι!

Πάντως τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα για τους υπόλοιπους που δεν είναι θεούσες όπως η φράουλα...αναρωτιέμαι... μήπως δεν σας έκανε εντύπωση αυτό που είπε ότι έκανε στο Τριτάκι, γιατί έχετε συνηθίσει εκεί μέσα σκυλιά να τα αγγίζετε τα παιδιά και να τους κάνετε τέτοια πράγματα και τέτοιες χειρονομίες... Υπάρχουν δηλαδή εκεί μέσα πολλοί που ρέπουν προς την παιδοφιλία ή που ρέπουν προς την συστηματική κακοποίηση παιδιών οπότε και για αυτό δεν σας έκανε εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρθηκε στο Τριτάκι. 

Eγώ είχα εξαντληθεί πάντως και δεν μπορούσα να τσακωθώ όταν ήξερα ότι δεν θα βρω και κανέναν συμπαραστάτη εκεί μέσα. Φανταστείτε αναγνώστες και θα τα περιγράψω αναλυτικά αυτά στο μέλλον ότι την ίδια χρόνια όταν πήγα σε μια δημόσια υπηρεσία για μια υπόθεση του σχολείου και η μία από τις δύο υπαλλήλους στο γραφείο μου συμπεριφέρθηκε αγενέστατα η δεύτερη υπάλληλος πήρε το μέρος μου και είπε ένα καλό λόγο για μένα. 

Εκεί μέσα δεν βρέθηκε ούτε ένας να πάρει το μέρος μου και να πει κάτι καλό για εμένα με εξαίρεση ίσως στην αρχή της χρονιάς την Γεωργία την δασκάλα της ειδικής αγωγής και την Φωτεινή των Αγγλικών που ήταν οι μόνες πλην της διευθύντριας και της υποδιευθύντριας που δεν γίνονταν να κάνουν και αλλιώς που μου έδωσαν συγχαρητήρια για την γιορτή της 28ης που ετοίμασα. Τα φίδια εκεί μέσα δεν κρατούσαν ούτε τους τύπους. Για το τυπικό του πράγματος όλοι οι δάσκαλοι δίνουν συγχαρητήρια στους συναδέλφους τους συντελεστές των γιορτών στα σχολεία. Ε εκεί ούτε αυτό! Και ήταν και πετυχημένη η γιορτή που ετοιμάσαμε. Έχω κρατήσει βιντεάκι, ίσως δείξω κάποια αποσπάσματα στο μέλλον. Τα περισσότερα πάλι εγώ τα έκανα να το ξέρετε αναγνώστες. Συνεργάστηκε βέβαια επαρκώς και η πάπια όσον αφορά το κομμάτι της τάξης της αλλά τον γενικό σχεδιασμό εγώ τον είχα.

Με είχαν απομονώσει και μου κάνανε εργασιακό bulling όλη την χρονιά τα φίδια. Φανταστείτε ότι κανονίζανε εξόδους στα μπουζούκια, νομίζω ήταν για την γιορτή που είχε κανονίσει ο τοπικός σύλλογος των δασκάλων και μπροστά μου ρε παιδιά η Λενιώ να τους ρωτάει έναν έναν εσύ θα έρθεις, εσύ Μάρθα θα έρθεις, να σκεφτούμε σε ποιον δεν το είπαμε, αν έχετε τον Θεό σας ήμουν μπροστά της και εμένα δεν μου είπαν τίποτα, δεν με προσκάλεσε κανένας παρόλο που και η Φράουλα ρωτούσε τους υπόλοιπους. Το είχα κάνει παράπονο αυτό τότε στην Γεωργία την Φρίμη την δασκάλα της ειδικής αγωγής, η οποία ήταν και η μόνη με την οποία μπορούσα να επικοινωνήσω εκείνη την περίοδο.