Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (8)

Μην ξεχάσω όσον αφορά τα κλειδιά... Καραγιάννη Νίκο, κολλητέ του Πούλλακκου, που μου τα ζήτησες τώρα τον Οκτώβρη έχω να σου πω ότι ούτε μου δώσατε κλειδιά στην αρχή της χρονιάς πέρυσι παρόλο που το ζήτησα από το Πούλλακκο που ήταν υπεύθυνος για αυτό. Ήταν από τα πρώτα πράγματα που μου έκανε κάκιστη εντύπωση. Ήταν εριστικός όταν του ζήτησα κλειδιά. Ούτε ενδιαφερθήκατε να τα μαζέψετε στο τέλος της χρονιάς όπως σε όλα τα υπόλοιπα σχολεία. Με δικά μου έξοδα τα έβγαλα τα κλειδιά. Σας έχω αφήσει και κάτι ηχειάκια που πήρα επίσης με δικά μου έξοδα πέρυσι, για να ακούτε τα τραγούδια. Λοιπόν τα κλειδιά θα τα κρατήσω για να μπαινοβγαίνω εκεί μέσα όποτε θέλω και να επιβλέπω την κατάσταση.

Tα ψέματά σας με είχαν στοιχειώσει σε αυτό το σχολείο και τώρα θα μπαινοβγαίνω μέσα και έξω από την αγάπη που θα βρω από όλους τους μαθητές του και ειδικά της Έκτης και των δύο τμημάτων!!!

Μου έφραξες και την είσοδο της πόρτας με το χέρι Καραγκιόζη. Έχω μάρτυρα και την μητέρα από το σύλλογο γονέων για αυτό. Μου έφραξες την πόρτα την ήμερα που είχε βγει η απάντηση της Φράουλας για τα πρακτικά και με είχε καλέσει να την πάρω. Μου απαγόρεψες να μπω μέσα φράζοντας μου την είσοδο σε δημόσιο χώρο.  Καλά δεν ντρέπεσαι καθόλου; Καραγκιόζη! Σαν την φάτσα του Καραγκιόζη είναι η φάτσα σου! Συνεχεία μου φώναζες τις δύο τελευταίες φορές που ήρθα πως μπήκες μέσα και δεν θα μπεις μέσα! Και η καινούρια γυμνάστρια του σχολείου ήταν παρούσα όταν μου απαγόρευες την είσοδο και μου έφραζες με το χέρι σου την πόρτα και συμφώνησε μαζί σου. Από την μία στρίγκλα στην άλλη!

Φαντάζομαι τώρα θα πνίγεστε και οι δύο στρίγκλες σαν τον στρίγκλο που έγινε αρνάκι!