Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Το μεταναστευτικό...

Nα το ξέρετε από τον τρόπο που  μου συμπεριφέρθηκε το τσολί θα σας το λύσω και το μεταναστευτικό. Δεν είναι μόνο ότι μου έφαγε χρήματα. Έκανε πολύ χειρότερα πράγματα.Mε γάμησε στην κυριολεξία το τσολί, παρόλο που εγώ του έδωσα και την ψυχή μου. Θα τα δείτε και θα τα διαβάσετε σε μελλοντικά μου άρθρα. Ψυχικώς βέβαια με γάμησε το τσολί γιατί σιγά μην τον άφηνα να μου το κάνει και σωματικώς...Μια φορά τον άφησα και αυτή με το ζόρι. Ανάγκη για παρέα και για μια αγκαλιά είχα εκείνο το διάστημα γιατί ήμουν μόνος μου σε όλη μου τη ζωή.

Για το τσολί δεν έχω βγάλει ακόμα τα στοιχεία του και άλλα ντοκουμέντα που έχω κρατήσει για να το κάνω ρεζίλι των σκυλιών. Μην ανησυχείτε θα τα βγάλω όλα στη φόρα στο μέλλον όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή. Ρεζίλι των σκυλιών θα το κάνω το τσολί και αυτό και όλη την Ρουμανοφάρα του που ήρθαν στην Ελλάδα για να κάνουν εμπορία ναρκωτικών και για να κάνουν tour σε όλη την Ευρώπη με δικά μου χρήματα για να πιάσουν κοπρολάγνα πελατεία... Καταλάβατε τι έκανε το τσολί; Μου ζητούσε χρήματα να τον βοηθήσω να ταξιδέψει στην Ισπανία και καλά επειδή ήταν εκεί ο θείος του για κάτι δουλειές. Του αγόρασα εισιτήρια, του έστελνα και χρήματα στην Ισπανία και τι έκανε το τσολί στην Ισπανία; Ψώνιζε κοπρολάγνα πελατεία! Υπ' όψιν για όλα αυτά που λέω έχω αποδείξεις δεν τα λέω στο φτερό!  Και τώρα μου το παίζει οικογενειάρχης στην Ρουμανία.

Αυτό είναι το βόδι η γυναίκα του και τα δύο σκατοπαίδια του... Στο κόκκινο χαλί το τσολί με την σκατοοικογενειά του... Δεν φαίνεται η γυφτιά στα ρούχα τους;  Σαν τον Φλωρινιώτη έχουν ντυθεί.

To μωρό μου ήρθε από την Ρουμανία
Ήταν η βασίλισσα της Τρανσυλβανίας
Tsiganizatsia tsiganizatsia Come on baby this is what you need Tsiganizatsia tsiganizatsia
Φωτογραφία από το δικό του facebook είναι αυτή μόνος του την έχει δημοσιεύσει, άρα έχω το δικαίωμα να την αναδημοσιεύσω ακόμα και αν φαίνονται και τα παιδιά του. Εξάλλου με τα τελευταία 3.500 ευρώ από όλα όσα μου ξεζούμισε πλήρωσα το χειρουργείο του παιδιού του. Για αυτό μου τα ζήτησε και ένα ευχαριστώ δεν άκουσα. Το αντίθετο με σκυλοέβρισε μόλις μου τέλειωσαν τα χρήματα.

            
Δεν εμφανίζω εντελώς την δική του φάτσα γιατί δεν ξέρω ακόμα τι ακριβώς ρόλο θα παίξει στην όλη διαδικασία. Και ίσως δεν πρέπει ακόμα να τα αποκαλύψω για αυτόν όλα. Αλλιώς μην ανησυχείτε θα τα είχα ήδη βγάλει όλα στη φόρα. Και την φάτσα του και το ονοματεπώνυμό του στα Ρουμανικά και κάποιες από τις αποδείξεις που έχω κρατήσει από τα λεφτά που του έστελνα και τις διαδυκτιακές συνομιλίες του με τους πελάτες του. Θα τα βγάλω όμως στην  φόρα στο μέλλον, την κατάλληλη στιγμή.

Αντώνης μου συστήθηκε στα Ελληνικά, στα Ρουμανικά είναι αλλιώς το όνομά του. Αντώνη τσολί έχω ακόμα εκείνες τις φωτογραφιούλες που έβγαζες με τους πελάτες σου και μπορώ να σε κάνω ρεζίλι σε όλο το σύμπαν άμα θέλω τώρα! Όχι κόκκινο χαλί, κόκκινο αίμα θα φτύσεις και εσύ και όλη η οικογένειά σου! Και η Ρουμανοφάρα σου!

Eπειδή είσαι βρώμικος Αντώνη σαν την Miss Jackson, 
η φήμη μου θα φθάσει εώς την Ρουμανία 
και θα σε αποκεφαλίσω με το φωτοσπαθό που εσύ ο ίδιος μου έδωσες!


Mέχρι την Ρουμανία Αντώνη θα φθάσει η φήμη μου, που εξάλλου έχει και πολύ καλούς τραγουδιστές και μουσικούς παραγωγούς που με έχουν βοηθήσει πολύ με τα τραγούδια τους και σε αυτό το blog αλλά και να μείνω ζωντανός σε όλη μου την ζωή...
 

Και τώρα θέλω να τους γνωρίσω και να τους ευχαριστήσω και από κοντά, γιατί να το ξέρετε αναγνώστες μου η μουσική ήταν και είναι η θεραπεία μου...


Μου την έχετε γαμήσει την ζωή όλοι και οι γονείς και τα τσολιά και οι συνάδελφοι και οι ψυχίατροι και οι δημόσιες υπηρεσίες. Τώρα θα σας γαμήσω όλους εγώ... Θα σας το ανταποδώσω. Με έχουν πηδήξει όλοι, όλοι, δεν βρίσκω ησυχία πουθενά, ούτε μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Με τη μαμά μου βέβαια μπορώ να βρω κοινά σημεία επαφής. Με τον πατέρα μου κανένα εκτός από το ότι είναι καλός μάγειρας όπως ήταν και στα καράβια και με ταΐζει καλά. Δεν ξέρω τι έχω πάθει τα τελευταία χρόνια και τρώω σαν γουρουνάκι...

Λοιπόν όσον αφορά τους μετανάστες, όσοι μαζευτήκατε στην Ελλάδα μαζευτήκατε! Θα σας φροντίσουμε και θα σας προστατέψουμε τους νόμιμους, όσοι έχετε άδειες παραμονής, οικογένειες, αξιοπρεπή και σταθερή εργασία, αλλά μέχρι εκεί. Τέρμα δεν χωράμε άλλους. Νομίζω ότι και εσείς οι ίδιοι οι μετανάστες το καταλαβαίνετε αυτό ότι δεν γίνεται να δεχθούμε πολλούς ακόμα και ότι έχουμε φθάσει στα όρια μας. Να συνεργαστούμε όμως όσοι είμαστε ήδη εδώ σε αυτήν την υπέροχη σκατοχώρα μετανάστες και Έλληνες για να δείξουμε τον δρόμο σε όλο τον πλανήτη. Εξάλλου σε λίγα χρόνια όλος ο πλανήτης θα γίνει πολύ όμορφος, τόσο όμορφος που δεν θα χρειάζεται κάποιος να ξενιτευθεί από τον τόπο του για να βρει μία καλύτερη ζωή. Θα ταξιδεύουμε σε άλλους τόπους μόνο για να γνωρίζουμε διαφορετικούς ανθρώπους και άλλα όμορφα μέρη.

Και για να το ξέρετε και εσείς αναγνώστες είχα πάντα την καλύτερη συνεργασία με γονείς μετανάστες. Θυμάμαι στο Μοσχάτο όταν είχα την Ά δημοτικού που είχα δυο διδυμάκια με καταγωγή από την Αλβανία που ήταν και άριστα στην ζωγραφική αλλά μετά έφυγαν και τα χάσαμε όλοι. Νομίζω τα έλεγαν κιόλας Γκάμπριελ και Ράφαελ αν θυμάμαι καλά γιατί δεν έχω κρατήσει κατάσταση από τα πρωτάκια ή τουλάχιστον δεν την βρίσκω. Άμα μπείτε στο δωμάτιο μου γίνεται ένας πανικός από έγγραφα, ιατρικές εξετάσεις, τεστ που έχω κρατήσει, υλικό από τα σχολεία. Πανικός γίνεται στο δωμάτιο μου και στις ντουλάπες από χαρτούρα. Γκάμπριελ και Ράφαελ, ωραία ονόματα, όπως οι αρχάγγελοι! Είχα άριστη συνεργασία με την μαμά τους. Δεν τα είδα στην αποφοίτηση της Έκτης γιατί είχαν φύγει τις προηγούμενες χρονιές από το τμήμα.

Άριστη συνεργασία είχα και με την μαμά της Βασιλικούλας της Περγκίνι πέρυσι που η γυναίκα στο τέλος της χρονιάς μου έλεγε συνέχεια ευχαριστώ και ευχαριστώ. Χίλια ευχαριστώ μου είπε η γυναίκα. Έγινε κάτι, ένα περιστατικό με την μαμά της Βασιλικής μέσα στην χρονιά αλλά δεν έφταιγα εγώ για αυτό... έτσι φράουλα; Εγώ το χειρίστηκα με άριστο τρόπο αυτό που πήγε να γίνει με την μαμά της Βασιλικής. Εσύ τα έκανες μαντάρα φράουλα και την δημιούργησες όλη αυτή την κατάσταση...  Στο μέλλον αναγνώστες θα μάθετε τι ακριβώς έγινε με την μαμά της Βασιλικής και γιατί έφταιγε η φράουλα για όλο αυτό που συνέβη! Για να ξέρετε αναγνώστες τόσα ευχαριστώ δεν έχω ξαναακούσει από γονέα και ήταν από την μαμά της Βασιλικής που έχει καταγωγή από την Αλβανία.

Λοιπόν και επειδή ένα αλλοδαπό τσολί που το συναντάω και στα σινεμά μου είπε στο Ζάππειο τώρα τον Νοέμβρη που εγώ δεν είχα ούτε σέντσι απάνω μου, ρατσίστο μου είπε είσαι ρατσίστο μου είπε το τσολί. Ντε και καλά να βουτήξει χρήματα από Έλληνες. Πήγε να μου την πέσει και του λέω δεν θέλω να κάνω κάτι μαζί σου εσύ θες λεφτά. Και άρχισε να μου φωνάζει μετά, άμα περιμένω από εσένα είσαι ρατσίστο εσύ, είσαι ρατσίστο μου φώναζε το τσολί. E όχι ρε πούστη μου τα έδωσα όλα για τους μετανάστες σε αυτή τη ζωή... Μέχρι και την ψυχή μου έδωσα και μέχρι πνευματικό δεσμό με τον Αντώνη τον απατεώνα, ένιωσα ότι είχα λόγω των ενεργειών που μου έστελνα τότε οι πνευματικοί μου οδηγοί το 2012 όπως είδατε και να μου φωνάζουν τώρα το 2016 επειδή δεν έχω άλλο σέντσι να τους δώσω είσαι ρατσίστο, είσαι ρατσίστο...

Τέρμα δεν ξαναβοηθάω αλλοδαπά λαθρομεταναστά οικονομικώς. Είμαι Έλληνας και θα βοηθάω μόνο Έλληνες και νόμιμους μετανάστες που έχουν ριζώσει στη χώρα. Κανονίστε εσείς οι υπόλοιποι Έλληνες τι θα κάνετε από εδώ και μπρος. Όσο βοηθάτε τους λαθροεποίκους, λαθροπιθήκους, όσο τους νοικιάζετε σπίτια, όσο τους δίνετε δουλειές, όσο τους γλύφετε τον κώλο γενικώς τόσο πιο πολύ θα σας χέζουνε μέσα στο στόμα σας. Θα εγκληματούν εναντίον σας, θα σκοτώνουν οικογενειάρχες Μανώληδες για  μια βιντεοκάμερα, θα βιάζουν και θα τσακίζουν 15χρονα κορίτσια όπως την Μυρτώ, θα σκοτώνουν διάσημους ηθοποιούς και συγγραφείς. Όσο τους βοηθάτε τόσο αποσαθρύνονται τα καθίκια και τόσο περισσότεροι θα μπουκάρουνε στη χώρα. Κανονίστε τι θα κάνετε από εδώ και μπρος! Θα μείνουν στην Ελλάδα μόνο οι οικογενειάρχες με τα παιδιά τους, όσοι έχουν σταθερή και αξιοπρεπή εργασία και όσοι έχουν ριζώσει στην Ελλάδα. Όλοι οι άλλοι που περιφέρονται και κάνουν τουρισμό στα τσακίδια πίσω στις χώρες τους! Λοιπόν κανονίστε οι Έλληνες ποιους θα βοηθάτε από εδώ και μπρος. Και μην δω κανένα να παρέχει βοήθεια σε οικογένειες με μαντίλες και μπούρκες, που βλέπω συχνά τώρα τελευταία στο μετρό. Αυτοί θα σας σφάζουν σε λίγα χρόνια αν πολλαπλασιαστούν σαν τα κουνέλια όπως πολλαπλασιάζονται και στις μουσουλμανικές χώρες!

Βρώμικο τσολί Αντώνη κοίτα μην με πάρεις τηλέφωνο και αρχίζεις να μου ζητάς χρήματα τώρα που θα γίνω πλούσιος. Ακόμα και ένα χρόνο αφού ανέβηκες στην Ρουμανία με έπαιρνες τηλέφωνο και μου ζητούσες χρήματα, τότε που είχα μείνει ταπί και ψύχραιμος... Σου έδωσα τα πάντα... Κοίτα μην με ξαναπάρεις τηλέφωνο...  Θα βοηθάω μόνο Έλληνες. Άντε το πολύ πολύ να δώσω και ένα τσέκι στον νοστιμούλη τον Βούλγαρο τον τραγουδιστή τον Galin για να περάσω ένα πριβέ βράδυ μαζί του!!! Το τηλέφωνο μου θα είναι απασχολημένο, απασχολημένο για εσένα Αντώνη.
     

Fiki που τριγυρνάς συχνά πυκνά στην Ελλάδα άμα θες έλα και εσύ στο δωμάτιο του Ηotel που θα βρίσκομαι με τον Galin. Θα το κάνουμε πριβέ-τρίο. Ένας Vj Έλληνας και δύο Βούλγαροι singers...


Λοιπόν μετά από όλα αυτά του Νοέμβρη με τα πάρκα με τον βρωμούλη ηθοποιούλη (τα οποία θα τα διαβάσετε σε λίγο καιρό, τι ακριβώς έγινε με τον βρωμούλη ηθοποιούλη) και το λαθροαλλοδαπό τσολί που μου τραυμάτισαν την ψυχή αποφάσισα από την στιγμή που θα πάρει δημοσιότητα το blog μου να μην ξαναπατήσω ούτε εκεί παρά μόνο αν πάμε να παίξουμε αμπάριζα με άλλους νέους του κατηχητικού. Θέλω να κάνω όλη την Ελλάδα ένα μεγάλο κατηχητικό για αγόρια που θα είμαστε όλοι ερωτευμένοι μεταξύ μας και θα παίζουμε μόνο αθώα παιχνίδια. Επιτραπέζια, αμπάριζα, ποδόσφαιρο, ping pong και θα δίνουμε αγκαλιές και φιλιά ο ένας στον άλλο. Δεν θέλω να ξανατραυματίσω την ψυχή μου με σινεμά και πάρκα. Σαν ηφαίστειο που ξυπνά από όνειρο βαθύ, κλαίω να γεννηθώ και πάλι...


Kαι τα κορίτσια θα μας ζηλεύουν και θα μας ερωτεύονται και αυτά. Και εμείς σαν ιππότες θα τους χαρίζουμε  πολλά τριαντάφυλλα, την καρδιά μας και κρασί καλοκαιριού, φτιαγμένο από φράουλες κεράσια και ανοιξιάτικα φιλιά αγγέλων...

Ville Valo - Natalia Avelon - Summer Wine Official Video HD from hsplayr on Vimeo.

         
Να το ξέρετε από την στιγμήν που θα πάρει δημοσιότητα το blog μου θα ξαναγεννηθώ στην ηλικία των 12. Θα τα αφήσω όλα τα σκατά πίσω μου και θα ξαναζήσω την ζωή μου από την αρχή. Και δεν ξέρω αν είμαι θεός αλλά άγιασα με όσα πέρασα και με όσα τράβηξα στη ζωή μου.
                 
Το αλλοδαπό του πάρκου δεν ήταν Αλβανός, γενικά πάω αρκετά τους Αλβανούς. Είναι τα καλύτερα παιδιά η πλειοψηφία έτσι(όταν δηλαδή δεν σκοτώνουν, δεν μαχαιρώνουν και δεν συνεργάζονται με τα αναρχίδια, να τα λέμε αυτά με τόσα που γίνονται). Εντάξει παλιότερα, όταν μπούκαραν και αυτοί στην αρχή, έκαναν κάποια εγκλήματα αλλά τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι έχουν ενταχθεί ικανοποιητικά στην ελληνική κοινωνία και ξέρω και πολλούς gay Αλβανούς μέσα από το διαδίκτυο και λίγους έξω από αυτό από προσωπική επαφή... Έχει γεμίσει το Romeo gay Αλβανούς! Ένας Θεός ξέρει τι πέρασαν και αυτοί με τον κομμουνισμό...