Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Δεν θα ξαναειρωνευτεί κανένας τους ήρωες!

Tέλος να μην ξεχάσω! Όσον αφορά τον γλοιώδη υπαλλιλίσκο εκεί στην Αποκεντρωμένη Διεύθυνση Διοίκησης Αττικής που μόλις με είδε το 2012, μετά από πολλές φορές που είχα πάει και αφού είχα αφήσει κάτι φυλλάδια για το blog και στο γραφείο της κ.Χριστοπούλου που έλειπε μάλιστα κιόλας εκείνη την ημέρα που τα άφησα και αντί για την κ.Χριστοπούλου μπορεί να κατέληξαν σε αυτόν, μου είπε με ειρωνικό υφάκι "ξεχνιέστε εσείς;"

Ναι αξέχαστος θα σας μείνω! 

Αλλά δεν μου άρεσε το ειρωνικό υφάκι. Δεν μου άρεσε το ειρωνικό υφάκι! 

Με θυμάστε μία τετράδα, κάτι μαντράχαλοι 30άρηδες πρέπει να ήσασταν, πάνω σε δύο μηχανάκια στο γκάζι,το βράδυ της Κυριακής νομίζω ήταν 17/7 προς 18/7 το καλοκαίρι φέτος το καλοκαίρι που μας πέρασε... Με συναντήσατε δυο φορές. Την πρώτη είχα βγει από το Sodade. Και αρχίσατε να μου φωνάζετε γυαλάκια, χοντρέ γυαλάκια και σκάσατε στα γέλια. Την δεύτερη φορά το ίδιο βράδυ, λίγη ώρα αργότερα στην Ιερά Οδό και μόλις με είδατε αρχίσατε να φωνάζετε πάλι σαν τους βλαμμένους, ο γυαλάκιας ρε! Ο γυαλάκιας!  


Αυτό είναι το επίπεδο των Ελλήνων μαντραχαλέων μαγκιά, κλανιά και ειρωνία! Τώρα που εγώ θα γαμάω μοντέλα και μάλιστα άντρες μοντέλα και εσείς θα κάθεστε να παίζετε με το πουλάκι σας, σας αρέσει μαντραχαλέοι;

Έλενα Παπαρίζου μπορείς να μου γνωρίσεις σε παρακαλώ το παλικάρι με το καπελάκι και τα γάντια του Mickey, όπως αυτά που φόρεσα και εγώ πέρυσι τις απόκριες στο πάρτι του συλλόγου γονέων στο σχολείο στην Δάφνη;

Στις παρακάτω φωτογραφίες οι αγαπημένες μου Απόκριες του 2016 με τους πιο αγαπημένους μαθητές. Τους αγαπούσα πάρα πολύ και με αγαπούσαν και αυτοί πάρα πολύ παρόλο που ήμουν 800 κιλά αηδία, να το πούμε και αυτό... Αλλά αυτό μπορείς να το πεις μόνο ο ίδιος για τον εαυτό σου. Όχι να σε ειρωνεύονται οι άλλοι για αυτό. 

Nα το ξέρετε αναγνώστες δεν είχα ανεβάσει καθόλου φωτογραφίες από τα σχολεία με τους μαθητές μου μέσα στα άρθρα μου, μέχρι το 2019. Ξέρω και καλά ότι δεν είναι σωστό να ανεβάζεις φωτογραφίες με παιδιά στο διαδίκτυο, αλλά όλα αυτά είναι μπούρδες. Ζούμε όλοι με τον φόβο. Εντάξει εξάλλου οι φωτογραφίες που ανεβάζω είναι του παρελθόντος αναμνηστικές και το κάνω βασικά, τις ανεβάζω δηλαδή για τους μαθητές μου για να χαρούν ακόμα περισσότερο. 

                       


    


      


Λοιπόν Έλενα, μπορείς να μου το γνωρίσεις να το πάρω το παλικάρι, με το καπελάκι και τα γάντια του Mickey; Φαίνεται πολύ cool παλικάρι!
 

Έλενα αμά δεν το έχεις εσύ τον αριθμό του Mickey μπορεί να επικοινωνήσει ο ίδιος μέσω του facebook. Επίσης μπορούν να επικοινωνήσουν όλα τα παρακάτω παλικάρια με τα ζωγραφιστά κορμιά που κάθονται αραχτοί στις ξαπλώστρες και μετά σηκώνονται και χορεύουν. Παιδιά ελάτε ένα ΣΚ στο σπίτι που θα νοικιάσω στην Καλλιθέα να με αγκαλιάσετε και να σας ζωγραφίσω τώρα εγώ το κορμί σας. Πινελάκι! Με πινελάκι. Μετά θα με ζωγραφίσετε και εσείς! Τσαουσόπουλε που σε συμπαθώ θα βγω μετά στην εκπομπή σου την Δευτέρα τηλεφωνικώς να σου πω πως πέρασα με τα παλουκάρια!!!



Aν δεν το καταλάβατε από εδώ και πέρα οι χόντρουληδες και γυαλάκηδες 
θα είναι οι ήρωες της εποχής μας και δεν θα τους ξαναειρωνευτεί κανένας! 
Το καταλάβατε; Το καταλάβατε μαντράχαλοι;


Όλο το καλοκαίρι φέτος πνίγηκα στη δουλειά στο γράψιμο. Ούτε μπάνια, ούτε διακοπές τίποτα. Και δυο φορές βγήκα όλες όλες έξω. Την μία στο S-CAPE που μου είπαν τα ευγενικά παιδιά στην πόρτα γα τον Άγγελο. Και την δεύτερη που συνάντησα εσάς μαντράχαλοι. Πνίγηκα αυτό το καλοκαίρι πνίγηκα. Και μέχρι τελευταία στιγμή τον Σεπτέμβρη έγραφα και δεν έχω τελειώσει ακόμα.