Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας με την βοήθεια της Britney!!!

To ίδια πάντως σχετικά με την παρενόχληση ισχύουν και για τους μαθητές και τις μαθήτριες μεταξύ σας. Μπορείτε να αγκαλιάζεστε αν θέλετε αλλά όχι να παρενοχλείτε σεξουαλικά το ένα το άλλο με διάφορες κινήσεις όπως έκαναν κάποιοι λίγοι συμμαθητές μου στο Γυμνάσιο. Πιο πολύ ψυχολογική ήταν η πίεση που δεχόμουν τότε στο Γυμνάσιο, όχι σωματική, με είχαν απομονώσει πολύ και με πίεζαν και πάρα πολύ για το απουσιολόγιο. Στο Δημοτικό με χτυπούσαν όχι στο Γυμνάσιο. 

Λοιπόν όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν αντιδρούσα. Καθόμουν με πολύ μεγάλη υπομονή σε όλες τις καταστάσεις που έζησα στη ζωή μου να κατανοήσω την συμπεριφορά των άλλων. Μέχρι και πριν δύο μήνες, μέχρι το καλοκαίρι ήμουν πάρα πολύ ήρεμος στην ζωή έξω από το διαδίκτυο αλλά είχα αποφασίσει να κάνω λίγη, μια μικρή τόσα δα φασαριούλα εδώ από το διαδίκτυο για να μην με ξαναπειράξουν πια ούτε εμένα, ούτε και πολλούς άλλους! Βέβαια τους τελευταίους δυο-τρεις μήνες που έφτασα στα όρια μου άρχισα να φωνάζω και έξω από το διαδίκτυο και θα συνεχίσω να το κάνω! 



Είναι πάντως πάρα πολύ ενοχλητικό αυτό όταν παρενοχλείτε ο ένας μαθητής τον άλλο. Γενικότερα επίσης οι χώροι του σχολείου για παράδειγμα οι τουαλέτες όπως και όλοι οι δημόσιοι χώροι όπως τα πάρκα που πηγαίνουν οι λούγκρες δεν ενδείκνυται για σεξ. Δεν είμαι τόσο απόλυτος σε αυτό όπως το θέμα της βίας και του μίσους, αλλά καλό είναι τέτοιες πράξεις να γίνονται σε ιδιωτικούς χώρους. Αν και προσωπικά έχω και εγώ μία φαντασίωση  στο μυαλό μου με μία ματατζίδική κλούβα. Ποιος ξέρει τι μπορεί να γίνει εκεί έξω... 

Έτσι George Michael θα σε θεραπεύσω και εσένα και τους αστυνομικούς που σε έπιασαν πριν κάτι χρόνια. Θα τα ακούσουν οι μπάτσοι των ΗΠΑ σε λίγο καιρό που σκοτώνουν χωρίς έλεος και με τόσο βάναυσο τρόπο τους πολίτες. Γιατί ο Ιησούς τους σώζει όλους!

 


Παιδιά θα τις κλείσουμε τις κουρτίνες της κλούβας οπότε ιδιωτικός θα γίνει ο χώρος. Ελπίζω να μου φερθείτε ιπποτικά και να μου πιάσετε και το χέρι για να με βοηθήσετε καθώς θα ανεβαίνω τα σκαλιά της κλούβας. Σας αγαπάω τόσο πολύ και είστε και καύλαροι. Σας βλέπω μες στις κλούβες που αράζετε και θέλω να σας κάνω παρέα! Να νιώσω την ζεστασιά σας! 

Αν θελήσει κανένας να μου κάνει σωματικό έλεγχο επειδή τα πέταξα όλα μέσα από αυτό το blog θα τον αφήσω αλλά να ξέρετε μετά θα τον πάρω και αυτόν όπως η Britney στο παρακάτω videoclip. Και όποιος είναι καραstraight και δεν θέλει να συμμετέχει απλά θα κατεβαίνει κάτω και θα φιλάει τσίλιες για εμάς που θα είμαστε μέσα τους gay και τους bi και θα μοιραζόμαστε μεταξύ μας αγάπη.  Θα σας παίρνω και τις χειροπέδες αφού σας γεμίσω με φιλιά!


Britney Rulez !!! 


Γαμιέστε όλοι όσοι συνάντησα στη ζωή μου, όπως λέει και οι Britney στους ρεπόρτερ
εκτός από μερικές εξαιρέσεις που είστε cool! Όλοι οι υπόλοιποι σας γαμάει ο Δίας με την βοήθεια της Britney. Δίας που ξεκινάει από Δ όπως και το Δημήτρης! Understannd; Ο Δίας που έχει αρχίσει να ανασταίνεται!