Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Ο Μεσαίωνας της επιστήμης.

Και αφού πέρασε το δόγμα της θρησκείας από την Ευρώπη και τον Δυτικό κόσμο… Θυμάστε βρε που κυνηγούσαν και έστελναν στο εκτελεστικό απόσπασμα "μάγισσες" μέχρι το 1700 στην Αμερική;

Οι μάγισσες του Σάλεμ…

Αφού η εκκλησία παραδέχτηκε τα λάθη της…

http://katerinamatsou.blogspot.gr/2011/09/356.html

Ήρθε ο 20ος αιώνας και περάσαμε στον μεσαίωνα της επιστήμης...

Όπου το δόγμα της θρησκείας αντικαταστάθηκε με το δόγμα της επιστήμης. Όταν προσπαθούσες να πεις κάτι διαφορετικό από την τρέχουσα αντίληψη σε θεωρούσαν γραφικό έως σχιζοφρενή.


Μας έμαθαν ότι η ζωή είναι ένα τυχαίο συμβάν σε ένα απόκοσμο σύμπαν.

http://physics4u.wordpress.com/2010/09/02/steven-hawking-%CE%AD-%CF%8C-%CF%8C-%CF%8C-%CF%8Dgamm/

Και θεωρήθηκε η αθεΐα αρετή.

http://epic-atheist.blogspot.com/2010/03/dawkins-juliet.html

Ξέρετε κάτι; Λέω για να έχουν νόημα οι περιπέτειες μου, με τα δυο αρχιδάκια, τους καθηγητές μου στο πανεπιστήμιο, να ανοίξουμε μια συζήτηση για τον μεσαίωνα της επιστήμης, και πως το διαφορετικό, το «μεταφυσικό»(που απλά δεν έχει εξηγηθεί μέχρι τώρα ) γελοιοποιούνταν και λοιδορούνταν και αν έχετε και εσείς ίσως μεταφυσικές εμπείριες βγείτε και πείτε τις και εσείς.

Και για να κλείσουμε σιγά σιγά όμορφα τα άρθρα μας για τον μεσαίωνα της επιστήμης για δείτε τι βαθμό μου έβαλε ο Πρωτόπαπας στο πρώτο εξάμηνο τότε που εγώ είχα τον stalker, το ΙΚΑ και τα πρωτάκια. Ότι και η Τζάνη στο παιδαγωγικό.... Γιατί εντάξει αν δεν έπαιρνα και καλό βαθμό στο δεύτερο μάθημα που επέλεξα να κάνω μαζί του το Μάθηση, Μνήμη, Ευπλαστότητα ε αυτό θα πήγαινε πολύ...



Και για να πάρετε και μια γεύση για το τι εργασίες έκανα εγώ αλλά και οι υπόλοιποι συμφοιτητές μου πάνω κάτω και τις παρουσιάζαμε μέσα στα μαθήματα στο μεταπτυχιακό θα βάλω εδώ δύο παρουσιάσεις που έκανα στο μάθημα του Πρωτόπαπα στο Μάθηση Μνήμη Ευπλαστότητα, δύο παρουσιάσεις που έκανα στο μάθημα της κ. Βοσνιάδου Εφαρμογές Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση και μία που έκανα στο μάθημα του Σμυρνή στις Νευροαπεικονιστικές Τεχνικές. Και φανταστείτε ότι σε κάποια μαθήματα είχαμε και εβδομαδιαίες εργασίες εκτός των παρουσιάσεων.

Επίσης στο σύνδεσμο παρακάτω από την διπλωματική μου, θα βρείτε τα ονόματα των συμφοιτητών μου(έτος εισαγωγής 2009-2010) και τις διπλωματικές τους εργασίες καθώς και την δική μου αλλά εδώ την έχω ανεβάσει ανανεωμένη γιατί πέρασα μέσα κάποιες ελάχιστες τελικές διορθώσεις που έκανα πριν την παρουσιάσω στο συνέδριο της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρίας στην Κύπρο το 2015:

Το πρόβλημα της Ελεύθερης Βούλησης υπό το πρίσμα των νευροεπιστημών.

Και εδώ μπορείτε να βρείτε την αφίσα του συνεδρίου σε δύο μορφές,

όπως την είχα αναρτημένη στην αίθουσα του πανεπιστημίου Κύπρου:

Αφίσα-1

και όπως την μοίραζα στο χέρι με λίγες πιο αναλυτικές πληροφορίες:

Αφίσα-2

Κάντε ζουμ με το κουμπάκι της μεγέθυνσης που βρίσκεται στο κάτω μέρος στα εργαλεία-δεξιά(το +) και στις δύο αφίσες και περάστε με την σειρά ένα ένα τα κεφάλαια για να μπορέσετε να τις διαβάσετε και να πιάσετε το νόημά τους.

Κάποιοι συμφοιτητές μου που αναφέρω στο blog όπως ο Νίκος ο Κατζούρης και ο Χρήστος ο Κύβελος δεν αναφέρονται στις λίστες εισαγωγής στο παρακάτω σύνδεσμο του μεταπτυχιακού πιθανολογώ γιατί αποχώρησαν από το μεταπτυχιακό χωρίς να το ολοκληρώσουν.

http://cogsci.phs.uoa.gr/metaptyxiakoi-foithtes-bege.html

Οι παρακάτω παρουσιάσεις είναι από το μάθημα της κ Βοσνιάδου:





Οι παρακάτω παρουσιάσεις είναι από το μάθημα του κ.Πρωτόπαπα:



Eδώ θα βρείτε ενδεικτικά και την τελική εργασία μου για το συγκεκριμένο μάθημα. Για να δείτε τι δουλειά έπεφτε στο μεταπτυχιακό. Και παρουσιάσεις, και εβδομαδιαίες εργασίες και τελική εργασία και εξετάσεις.

Ο ρόλος της πρόσθιας έλικας του προσαγωγίου στην ανίχνευση μηαναμενόμενης ανατροφοδότησης σε έργα για τα οποία έχει προηγηθεί εξάσκηση.

Βαρβάτο μεταπτυχιακό με καταπληκτικούς επιστήμονες από το οποίο επιτέλους μου εντυπώθηκαν κάποια πράγματα και τα θυμάμαι, όχι όπως το Γυμνασίο, το Λύκειο και το Παιδαγωγικό από τα οποία τα έχω ξεχάσει τα περισσότερα, το καθαρό γνωσιακό κομμάτι δηλαδή, όχι όμως και το θέμα των σχέσεων και των συναισθημάτων που ένιωθα. 

Για αυτό όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να το θυμόσαστε αυτό. Δεν μας μένει στον νου τόσο το τεχνικό ή γνωσιακό κομμάτι στο πέρασμα του χρόνου, επειδή μοχθείτε το λέω να βάλετε στο μυαλό των μαθητών σας μόνο αυτό. Από αυτό το κομμάτι το γνωσιακό μας μένει κυρίως αυτό για το οποίο ενδιαφερόμαστε εμείς οι ίδιοι. Αν κάτι είναι αδιάφορο στους μαθητές όσο και να τους ζορίσετε ναι θα το συγκρατήσουν για λίγες μέρες ή για μία σχολική χρονιά αλλά στο πέρασμα του χρόνου θα το ξεχάσουν.

Και η παρακάτω παρουσίαση από το μάθημα του κ.Σμυρνή όπου ασχολήθηκα με το πείραμα του Libet.


Κλείνω αφιερώνοντας  το παράκατω τραγουδάκι της Madonna σε όλους τους παγωμένους επιστήμονες όπως τον Πρωτόπαπα που ναι μεν έχουν φτιάξει ωραία θεωρητικά μοντέλα για να εξηγήσουν τον κόσμο μας, που έχουν και αυτά μια δόση αλήθειας μέσα τους, δεν τα απορρίπτω τελείως, κάτι πάνε να πούνε αλλά χάνουν και αυτά και οι ίδιοι οι επιστήμονες που τα κατασκευάζουν την ουσία του ζητήματος. Και την ουσία του ζητήματος θα σας την πει η Madonna Πρωτόπαπά μου.