Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Ελληνικά Πανεπιστήμια (1)




Θα αναρωτιέστε γιατί βάζω την ίδια εικόνα με τους μισάνθρωπους Ιρανούς να εκτελούν έναν 16χρονο και έναν 18χρονο ομοφυλόφιλο, στην αμέσως επόμενη δημοσίευση και μάλιστα όταν θέλω να μιλήσω για τα ελληνικά πανεπιστήμια;

Είναι γιατί η ιστορία με το συναίσθημα του έρωτα συνεχίστηκε και όταν πέρασα στο παιδαγωγικό. Λοιπόν ήμουν 18 χρονών και ένιωσα πάλι το ίδιο για έναν συμφοιτητή μου τότε. Πάλι φοβήθηκα να μιλήσω και τότε είπα από μέσα μου ότι δεν θέλω ποτέ ξανά στην ζωή μου να νιώσω έτσι. Δηλαδή ερωτευμένος. Δεν το ήθελα γιατί όποτε ένιωθα έτσι, ένιωθα και ότι δεν μπορούσα να μιλήσω και αυτό με έκανε να στενοχωριέμαι και να κάνω άσχημες σκέψεις για τον εαυτό μου...

Και εδώ θα ήθελα να σας πω ένα μυστικό φίλοι μου, αφού είχα γράψει όλα όσα συνέβησαν στην ζωή μου, σκεφτόμουν αν αξίζει ο κόπος να το κάνω όλο αυτό το εγχείρημα και για ποιο λόγο. Είχα χίλια δυο κίνητρα να το κάνω, να φτιάξουν αρκετά πράγματα στην ζωή μου, να κάνω προσπάθεια να αλλάξουν πράγματα σε αυτή την χώρα αλλά και να απαλλαγώ από όλους τους εφιάλτες.

Κίνητρα και εφιάλτες, κίνητρα και εφιάλτες και σκεφτόμουν ξανά και ξανά όλα όσα πέρασα.

Λοιπόν από τα χίλια δυο κίνητρα έμεινε ένα σαν το πιο σημαντικό, να σας μοιράσω το μήνυμα της Αναστάσεως που μας είχε υποσχεθεί ο Χριστός μας, και από τους τόσους εφιάλτες απέμεινε επίσης ένας να στέκει εμπρός μου και να με βασανίζει συνέχεια. Γιατί μπορεί την δεύτερη φορά που μου συνέβη όλο αυτό να μην σκεφτόμουν τόσο έντονα να κάνω κακό στον εαυτό μου, αλλά σαν τέλειωσαν όλα και είχα γράψει όλα όσα έζησα, και αναλογιζόμουν τι από όλα άφησε ποιο βαθύ τραύμα στην ψυχή μου, νομίζω ότι όλο αυτό που μου συνέβη όταν ήμουν 18 χρονών, που ερωτεύτηκα δηλαδή δυο φορές και δεν μπόρεσα ποτέ να τους το πω ήταν το πιο δυσάρεστο από όλα και κλαίω ακόμα όταν το σκέφτομαι.



Το θέμα όμως εδώ είναι ότι στο παιδαγωγικό είχα μια καρκινιασμένη δωδεκαθείστρια καθηγήτρια που έλεγε ένα σωρό πίπες μέσα στο μάθημα, την Μαρία την Τζάνη. Δηλαδή, το τι πίπες πετούσε ο στόμας αυτής της γυναίκας, πραγματικά δεν περιγράφεται...

Προσωπικά θυμάμαι χαρακτηριστικά δύο περιστατικά και όποιοι θυμούνται και άλλα θα ήθελα παρακαλώ να τα πουν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης γιατί δεν πολυπατούσα στα μαθήματα της... Τι να μάθω από αυτήν μα τον Δία όπως φώναζε και η ίδια μες στο μάθημα, μα τον Ποσειδώνα και όλο το δωδεκάθεο μαζί!

Λοιπόν θυμάμαι ότι μια μέρα έφερε μια Espresso(εφημερίδα) στο μάθημα που είχε ως είδηση το περιστατικό μιας λεσβίας που παράτησε τον άντρα της. Άρχισε μετά να ωρύεται "Η ομοφυλοφιλία είναι διαστροφή! Ή αύξηση της προωθείται από παγκόσμια κέντρα εξουσίας!" και άλλες τέτοιες πίπες που δεν τις θυμάμαι όλες! Φυσικά τα πήρα στο κρανίο και το κατήγγειλα αυτό, και μετά σε άλλο μάθημα έγινε το σώσε αλλά αυτήν την ιστορία θα την περιγράψω σε επόμενο άρθρο...

Εντωμεταξύ μία από τις τρεις φορές που πήγα να δώσω εξετάσεις στο μάθημα της(και βασικά είναι το μόνο μάθημα που το έδωσα τρεις φορές για να το περάσω!) μπήκε να μας δώσει διευκρινήσεις... Αφού έβρισε πρώτα όλα τα κορίτσια ομαδικώς λέγοντας τους "Παντρεύεστε στις (χριστιανικές)Εκκλησιές και μετά γίνεστε πουτάνες των άντρων σας και σας γαμάνε όποτε θέλουν" κανονικά τα είπε έτσι, σε αμφιθέατρο με 200 φοιτητές και με τους επιτηρητές των εξετάσεων παρόντες. Συνέχισε το ρεσιτάλ λέγοντας ότι πιστεύει ότι οι περισσότεροι εκ των φοιτητών δεν είναι διεφθαρμένοι… Και έκλεισε φωνάζοντας "Άιντε χαϊβάνια γράψτε τώρα". Και όλα αυτά στις διευκρινήσεις για την εξέταση, όταν εννοείται ότι πρέπει να είσαι ήρεμος για να γράψεις.

Η γυναίκα είναι κούκου κούκου. Και έχει διαστρεβλώσει τόσο πολύ τις αξίες της αρχαίας Ελλάδας που μου έρχεται να σηκώσω το αέτωμα του Παρθενώνα και να της το πετάξω στο κεφάλι της μπας και την συνεφέρω!

Λοιπόν Μαρία Τζάνη ένα έχω να σου πω και είμαι σίγουρος ότι θα το διαβάσεις και θα βγάλεις το σκασμό γιατί ξέρεις τι γίνεται αυτή την εποχή! Οι "θεοί" σου έχουν ξαναγυρίσει στην γη και σου εύχονται να ξαναβγάλεις τον καρκίνο και να τον βάλεις στον κώλο σου παλιοπουτάνα ξεκωλιάρα! Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο θεραπεύω τα συκώτια μου με αυτό που κάνω αυτή την στιγμή.



Χμ… ελπίζω να μην παγώσατε από το πολύ βρίσιμο του συγκεκριμένου άρθρου αλλά της χρειάζονταν αυτό της παλιοσκρόφας... Εξάλλου μόνη της το είπε η παλιοπουτάνα δείτε το στο βίντεο, στον άνθρωπο μιάμιση φορά άνθρωπος... και στο γαϊδούρι μιάμιση φορά γαϊδούρι!

Ξέρετε τι λέω για να έχουν νόημα τα όσα άκουγα από το στόμα της σκοταδόψυχης κοινωνιολόγου μέσα στο ελληνικό πανεπιστήμιο θα ήθελα να ανοίξουμε μια συζήτηση για την μισαλλοδοξία.

Και αυτό γιατί αυτή η γυναίκα, καθηγήτρια κοινωνιολογίας στο πανεπιστήμιο(!), εκτός από ρατσίστρια απέναντι στους ομοφυλόφιλους ήταν και μισαλλόδοξη σε σχέση με την χριστιανική θρησκεία και τους χριστιανούς.

Mπορείτε τώρα ελεύθερα και εσείς στο διαδίκτυο να γράψετε για την Τζάνη και όλους τους μισαλλόδοξους αρχαιολάτρες, να τους βρίσετε, να τους στείλετε στον Άδη, στο διάολο και όπου αλλού τραβά η ψυχή σας!

P.S. Κοίτα να δεις που είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν η Τζάνη έχει ζήσει άλλες ζωές σ' αυτόν τον πλανήτη είναι ανάμεσα σε αυτούς που κατακρεούργησαν την Υπατία. Και νομίζω πως της έδωσε ο Θεός μια ευκαιρία, να ξανακατέβει σε αυτόν τον κόσμο μπας και μάθει και καταλάβει αλλά αυτή άρχισε να κάνει τα ίδια από την αντίθετη πλευρά των πραγμάτων…

Της έστειλε μετά και τον καρκίνο, γιατί οι ασθένειες είναι για να μαθαίνουμε και να γινόμαστε πιο άνθρωποι κάθε φορά αλλά αυτή προτίμησε να γίνει περισσότερο σκύλα και γαϊδούρι και να κάνει κηρύγματα μίσους εναντίον των αλλοδόξων και των ομοφυλοφίλων μέσα στο πανεπιστήμιο!

Και την  έχουν αυτή την άρρωστη τόσα χρόνια να διδάσκει στο πανεπιστήμιο  αντί να την πάνε με τον ζουρλομανδύα και ένα φίμωτρο στο Δρομοκαΐτειο. Σαν δεν ντρεπόμαστε σ’ αυτήν την χώρα! Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι σ’ αυτήν την χώρα!