Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Ο stalk-ογερος (1)

Και τώρα ήρθε η ώρα να τσαλακώσω λίγο την εικόνα που έχετε για εμένα :-)

Πριν ανοίξω αυτό το blog είχα επισκεφτεί έναν «πνευματιστή» τον Σαμ. Tον Σαμ μου τον γνώρισε η συμφοιτήτρια μου η Ναυσικά που ήταν από τα πιο cool τυπάκια του μεταπτυχιακού. Πάω Ναυσικά με χίλια! Αν και αργότερα έμπλεξε με κάτι εταιρίες προώθησης καλλυντικών και το μόνο που την ένοιαζε ήταν πως να μου πουλήσει φύκια, aloes veres και μεταξωτές κορδέλες! Μόλις έπιασα δουλειά μόνιμος στο δημόσιο δεν πρόλαβα να πληρωθώ μου το πήρε κατ΄ ευθείαν το κατοσταρικάκι! Ναυσικά με παράτησες για να πουλάς aloes οπότε τώρα τον πούλο και εσύ!

Παρόλο που γενικά δεν πολυεμπιστεύομαι τους πνευματιστές ο Σαμ με βοήθησε όχι τόσο με όσα μου είπε, αλλά με όσα βγήκαν σαν δεδομένα στις κάρτες και στα άλλα παιχνιδάκια που κάναμε τις δυο φορές που τον συνάντησα.

Γεια σου Σαμ! Πολύ καλό παιδί αλλά το μέλλον δεν μπορούσε να το δει… Βρε του λέω θα γίνω διάσημος σε λίγο… Που το ξέρεις μου λέει μελλοντολόγος είσαι;

Παρόλα αυτά όταν ρίξαμε τα χαρτιά μου βγήκε αυτό για το μέλλον μου…



Τι δείχνει αυτό μου λέει; Έναν που κρατάει το φως του λέω αυθόρμητα…

Και μου λέει ο Σαμ, ξέρεις γιατί σου βγήκε αυτό; Αυτός είναι ένας super hero… Γίνεται μια μάχη μέσα σου κατωτερότητας-ανωτερότητας.

Ώστε έτσι Σαμ μάχη κατωτερότητας-ανωτερότητας; Μωρέ και αυτό γίνεται μέσα μου, αλλά δεν το βλέπεις ξεκάθαρα; Τον δείχνει τον Super Hero που κρατάει στα χέρια του το φως και πολεμάει την σήψη γύρω του.

Είμαι ο Super Hero τoυ διαδικτύου! Ο γιατρούλης που θα σας σώσει και θα σας ανάψει όλους με την δύναμη της ΑΓΑΠΗΣ!



Αν νομίζετε πάντως πως είμαι κανένας super hero που δεν συμμετείχε καθόλου στην διαφθορά των προηγούμενων χρόνων ξεχάστε το! Ένα πολύ μικρούλι παραπτωματάκι θα δείτε... Όχι σαν τον Αντώνη που μου έφαγε 15.000 ευρώ και μετά με παράτησε...

Ήρθε η ώρα να σας πω για τον stalker. Γιατί πολύ γνωρίζουν για αυτό, αλλά ελάχιστοι για το πώς ακριβώς ξεκίνησε…