Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Ο stalk-ογερος (4)

Ήταν που λέτε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς του πρώτου σχολείου του Μοσχάτου. Θυμάμαι τον μαθητή μου τον Λευτέρη εκείνες τις μέρες ότι είχε καταλάβει ότι κάτι μου συνέβαινε. Ξέρετε τι με έπιασε όταν μου έστειλε ότι ξέρει πως με λένε...



Με έλουσε κρύος ιδρώτας! Δεν ξέρετε τι είναι να σε λούζει κρύος ιδρώτας… Ήμουν που λέτε στο κρεβάτι μου και δεν μπορούσα να κοιμηθώ και είχα και σχολείο την επόμενη μέρα. Κοιμήθηκα δυο ώρες και ξύπνησα μούσκεμα…

Εκείνες τις μέρες ενώ ήμουν υπομονετικός τα δυο χρόνια με τον σκατόγερο μπας και βάλει από μόνος του μυαλό τα πήρα και του έστειλα μηνύματα ότι δεν του έχω δώσει το δικαίωμα να κάνει αυτό που κάνει. Ότι έχει παιδιά στην ηλικία μου ο μαλάκας(25 χρονα) και πως θα του φαντάζονταν να το κάνουν στα δικά του παιδιά αυτό…





Αλλά η τρέλα του μαλάκα δεν είχε όρια μου έλεγε ο σκατόγερος ότι θα ήθελε να με έχει παιδί. Εκείνο το καλοκαίρι θυμάμαι ήμουν τόσο χάλια, έβλεπα παντού την φάτσα του… Ήταν σαν να μου είχε παγιδεύσει το μυαλό.

Και έρχεται που λέτε η επόμενη σχολική χρονιά και μου εμφανίζεται ο πούστης κοντά στο σχολείο που δούλευα στο Μοσχάτο με τα πρωτάκια, τότε που έτρεχα και για το ΙΚΑ και ήμουν και στο πρώτο έτος του μεταπτυχιακού. Βασικά το ήξερα ότι θα γίνει αυτό ότι θα έρθει στο σχολείο που θα δουλέψω γιατί είχα δει ένα προειδοποιητικό όνειρο, ότι θα γυρνούσα σπίτι στενοχωρημένος από την δουλειά μου, οπότε ήμουν κάπως προετοιμασμένος.



Και έρχεται που λέτε από πίσω μου ο σκατόγερος και μου λέει γεια σου αγαπούλη. Και να του λέω εγώ ποιος είστε κυριε και να με ακολουθεί μέχρι τον ηλεκτρικό και να μην με αφήνει ο μαλάκας. Του λέω τι θα γίνει ρε πούστη μου πόσο ακόμα θα με κυνηγάς θα σε πάω στην αστυνομία! Και να μου λέει μετά ότι μου έβαλε λεφτά στον τραπεζικό μου λογαριασμό! 100 ευρώ για την ονομαστική μου εορτή. Ξέρετε τι πούστης ήταν ο μαλάκας; Δούλευε σε Εθνική Τράπεζα της Κέρκυρας και παραβίασε το τραπεζικό απόρρητο ο μαλάκας. Άκου να βρει το λογαριασμό μου και να μου βάλει λεφτά! Ποιος του έδωσε τέτοιο δικαίωμα! Εντωμεταξύ μια στιγμή έκανε πως πήγε να βγάλει κάτι μέσα από το μπουφάν του. Πραγματικά φοβήθηκα ότι θα έβγαζε κανένα μαχαίρι και θα με σκότωνε…

(συνεχίζεται…)