Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Ο stalk-ογερος (5)

Καταφέρνω που λέτε εκείνη την μέρα να του ξεφύγω, στον ηλεκτρικό δεν μπόρεσα να μπω γιατί με είχε εγκλωβίσει ο μαλάκας. Και έτσι βγήκα στην πειραιώς, πήρα ταξί και ανέβηκα στου ζωγράφου για το μεταπτυχιακό.

Πριν το καλοκαίρι μόλις μου είπε ότι βρήκε το όνομα μου εγώ άλλαξα αριθμό κινητού. Και να αρχίζουν που λέτε μετά από εκείνη την συνάντηση και μετά οι αναπάντητες κλήσεις από άγνωστο τηλέφωνο συνέχεια κάθε μέρα, δυο, τρεις φορές την ημέρα. Που βρήκε το καινούριο μου τηλέφωνο ο μαλάκας; Με παρακολουθούσε αυτό ήταν σίγουρο, αλλά που είχε βρει το καινούριο μου τηλέφωνο; Εκείνη τη χρονιά κάποιος πήρε κιόλας φάρσα στο σχολείο ότι έβαλαν βόμβα. Ικανό τον έχω να έχει κάνει μέχρι και αυτό ο σκατόγερος. Βάζω και εγώ κάποια στιγμή ένα προγραμματάκι που βρήκα από το ιντερνετ που έκανε εκτροπή τις αναπάντητες κλήσεις από άγνωστο αριθμό και ησυχάζω…



Εντωμεταξύ να τον έχω ξαναδει και φευγαλέα τον σκατόγερο κι άλλη φορά κοντά στην περιοχή, στην Θησέως στην Καλλιθέα αλλά και στην Ιασωνίδου κοντά στο σπίτι που έμενα με τους δικούς μου τότε.

Λοιπόν ήξερα ότι o σκατόγερος θα ξανάρχονταν να με βρει εκείνη την χρονιά πάλι στο σχολείο, το διαισθανόμουν και έπρεπε κάτι να κάνω για αυτό… Οπότε και εγώ βρήκα που είχε το πιο κοντινό αστυνομικό τμήμα στο σχολείο που δούλευα. Και να σου τον Μάρτιο με ξαναβρίσκει και αρχίζει αυτός να μου λέει τα δικά του. Και να αρχίζω και εγώ να πηγαίνω προς το τμήμα χωρίς να του το πω. Και ευτυχώς τυχαίνει κάποια στιγμή να περάσει περιπολικό και φωνάζω που λέτε στους αστυνομικούς βοήθεια… Και σταμάτησαν οι άνθρωποι και άρχισα να τους εξηγώ… Μας πάνε που λέτε και τους δύο στο τμήμα αυτός εντωμεταξύ έκλασε μέντες… Έλεγε στους αστυνομικούς διάφορες δικαιολογίες για να μην έρθει, τον πιάνουν όμως αυτοί με αυστηρό ύφος (ευχαριστώ παιδιά) και τον πάνε στο τμήμα. Και ήταν εκεί μια αστυνομική υπάλληλος της εξήγησα πάνω κάτω. Του έκανε και του σκατόγερου δυο τρεις ερωτήσεις και του πήρε τα στοιχεία του… Και ενώ με είχε μέσα η υπάλληλος και της εξηγούσα τι μου έκανε ο σκατόγερος, με απειλεί μέσα στο αστυνομικό τμήμα, ο μαλάκας. Μου έκανε νόημα καλά θα δεις τι θα πάθεις!

Εντωμεταξύ εκείνη την χρονιά, εγώ είχα επικοινωνήσει με έναν δικηγόρο τον Δημήτρη και με στήριζε όσο μπορούσε ο άνθρωπος.. Οπότε σκέφτομαι σε περίπτωση που συνέχιζε να ανοίξω το παλιό κινητό για να έχω στοιχεία. Και τι έκανε ο σκατόγερος μου έστελνε μηνύματα ακόμα στο κινητό που είχα κλειστό για ένα χρόνο!!!








Σκατόγερε πάρε και εσύ ένα τραγουδάκι από τις ροζ ακρίδες αφιερωμένο. Μου έστελνες μέχρι και γυμνές φωτογραφίες σου τότε που με κυνηγούσες αηδία! Δεν τις κράτησα αυτές θα ξερνούσα άμα τις κρατούσα!

 

Μιλάμε πολύ πούστης, μαλάκας και κωθώνι! Βασικά τα έπαιξα εγώ λίγο τότε όταν είδα τα μηνύματα στο παλιό κινητό γιατί είχα πιστέψει ότι θα σταματούσε και μόλις είδα πάλι μηνύματα λέω δεν είναι δυνατόν! Την ίδια γνώμη ότι θα σταματούσε είχε και ο δικηγόρος ο Δημήτρης που επικοινώνησε με την μάνα μου που τα χε παίξει και αυτή και τη καθησύχασε.. Ο σκατόγερος εντωμεταξύ, το θράσος του είχε φτάσει σε απίστευτα όρια. Πριν έλθει και με βρει στο σχολείο , έπαιρνε τηλέφωνο μέχρι και στο σταθερό στο σπίτι που έμενα με τους γονείς μου!

Επειδή αυτός είδα ότι μπορεί και να συνέχιζε άρχισα να πηγαίνω και εγώ στα ψυχιατρία για να μπορέσω να πάρω χαρτί ότι μου συμβαίνει αυτό, να τον πήγαινα δικαστικώς, για ασφαλιστικά μέτρα. Περιττό να σας πω πως οι ψυχίατροι πάλι δεν ήξεραν την τύφλα τους. Και έπρεπε να τους πάω εγώ και πάλι τα επιστημονικά papers που βρήκα από το ίντερνετ για να καταλάβουν τι συμβαίνει.

http://www.psychiatrictimes.com/display/article/10168/53941

Επισκέφτηκα λοιπόν τελευταίο, τον Παπαρρηγόπουλο που δουλευει στο Αιγινήτειο του πήγα και τα paper, του έδειξα και τα μηνύματα του σκατόγερου, και μου έδωσε χαρτί, να ναι καλά ο άνθρωπος, και έτσι ηρέμησα…




Ξέρετε πως αισθανόμουν όλη εκείνη την χρονιά. Χάλια μαύρα... έπρεπε να τα βγάλω πέρα με τον σκατόγερο, το ΙΚΑ , το μεταπτυχιακό και να είμαι και εντάξει στις υποχρεώσεις με τα πρωτάκια που ήταν το πιο σημαντικό από όλα…

Λοιπόν τελειώνω εδώ και ένα έχω να σου πω πούστη σκατόγερε μου γάμησες το μυαλό τρία χρόνια… Μου έγινες και διευθυντής στην τράπεζα της Κέρκυρας ενώ μου παραβίασες το τραπεζικό απόρρητο.

Πάρτα στο κώλο σου τώρα σκατόγερε, να το μάθουν τα παιδιά σου πόσο μαλάκας είσαι, που κυνηγούσες έναν συνομήλικό τους για τρία χρόνια:





Εύχομαι να γίνει το κεφάλι σου τώρα όσο σκατά έκανες το δικό μου τα τρία χρόνια που με κυνηγούσες…!!!

Εντωμεταξύ ο σκατόγερος ήρθε και με ξαναβρήκε όταν έπιασα δουλειά, σαν μόνιμος δάσκαλος στην Τρίπολη το 2012, μέσα στα ΚΤΕΛ  του Κηφισού... Ξέρετε πότε σταμάτησε τελείως ο σκατόγερος; Όταν τον πήρε τηλέφωνο η μάνα μου τον μαλάκα και τον απείλησε ότι θα έρθει να τον βρει στα Κανάλια της Κέρκυρας που μένει.

Τώρα σκατόγερε που θα βγεις στα ΚΑΝΑΛΙΑ πανελλαδικώς και θα δείξουνε την μούρη σου θέλω να δω τι θα κάνεις!

Πήραν φωτιά τα πατζάκια μας με αυτά και με αυτά...