Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (10)

Kαι για να συννενοούμαστε... άμα δεν πάρω τα πρακτικά δεν πρόκειται να δημοσιεύσω άρθρα για την περσινή χρονιά ούτε το καλοκαίρι όπως σκέφτομαι... Τα οποία έτσι και αλλιώς δεν τα έχω γράψει. Πίστευω μέσα στην άνοιξη θα τα καταφέρω που δεν θα είμαι μόνος μου. Τώρα είμαι πολύ μόνος μου και δεν έχω το κουράγιο να γράψω κι άλλα. Θα δημοσιεύσω λοιπόν τo καλοκαίρι, τον Αυγουστο, άλλα άρθρα ποικίλης ύλης και φρίκης μετά γιοκ τα άρθρα... Το θαύμα θα το κάνω και με αυτά τα άρθρα... Είδικά για εσάς θεούσες ετοιμάζω κάτι σπέσιαλ για το 15Αύγουστο!!! Θα τρίβετε τα ματάκια σας!!!

Θα έρθω για τα πρακτικά πάντως ακόμα και αν δεν βρω τον Τερεζάκη. Και μάλιστα θα ζητήσω ένα ακόμη με αίτηση μου για νομική χρήση και αυτό. Τα υπόλοιπα τα έχω ήδη ζητήσει με αίτηση που δεν έχει απαντηθεί εδώ και τρεις μήνες οπότε δεν χρειάζεται να ξανακάνω για τα υπόλοιπα... Θέλω και το πρώτο πρακτικό της χρονιάς, της πρώτης συνεδρίασης που εγώ δεν είχα τοποθετηθεί ακόμα στο σχολείο, να δω τι μαλακίες έλεγε γραπτώς ο Πούλλακκος. Στην πρώτη συνεδρίαση αναγνώστες ο Πούλλακκος σαν καραγκιόζης που είναι και αυτός σαν τον φίλο του τον Νίκο τον Καραγιάννη είχε κάνει πολύ μεγάλη φασαρία και κατέθεσε και κάποια πράγματα γραπτώς. Θέλω να δω τι μαλακίες είχε γράψει. Πέρυσι δεν ενδιαφερόμουν κιόλας να τα κοιτάξω γιατί ήμουν επικεντρωμένος στην δουλειά μου. Ούτε ήξερα ότι θα συνεχίσω να συμπληρώνω το blog την επόμενη χρονιά. Το θεωρούσα και εγώ αυταπάτη... Μόνο στο τέλος της χρονιάς συνηδειτοποίησα τι θα παίξει. 

Και στην τελική τέρατα δεν με ενδιαφέρει πότε θα ξαναδημοσιεύσω άρθρα τώρα πια για εσάς... Εγώ τόσο μόνος και πιεσμένος όσο ήμουν σε όλη μου τη ζωή δεν πρόκειται να είμαι ξανά. Έτσι και αλλιώς επίσης τα παιδιά και τους γονείς τους τα απελευθέρωσα και αυτά με όσα έχω ήδη ανεβάσει. Οι γονείς με μαθητές μικρότερων τάξεων από την Έκτη θα τα μετεγγράψουν σε διπλανά σχολεία της Δάφνης ή του Υμηττού τις επόμενες σχολικές χρονιές. Εκτός αν υπάρχουν και κάποιοι που θέλουν να κάνουν μάθημα στα παιδιά τους εσείς. Όλα είναι θέμα ελεύθερης βούλησης. Αν θέλουν να επιλέξουν εσάς, ας επιλέξουν εσάς. 

Θέλω να δω πάντως εσείς πως θα λειτουργήσετε και επαγγελματικά αλλά ακόμα πιο σημαντικό και στην προσωπική σας ζωή χωρίς να τελειώσει η όλη διαδικασία... Με όλη αυτή την εκκρεμότητα πάνω από τα κεφάλια σας...