Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (5)

Γαμάει και το Μάικ το φασολάκι...

Υστέρω Φάκα...Ο Φάκας είναι η υστέρω του σχολείου, έκανε πάντα σαν την υστερικιά μέσα στους συλλόγους διδασκόντων, θα τα διαβάσετε σε λίγους μήνες... Η απάντηση σε αυτό που με ρώτησες, όταν είπα στη Μαγαράκη που είχε τις απορίες ότι, ότι λέω το λέω γραπτώς... Η απάντηση είναι ΝΑΙ σε αυτό που με ρώτησες! Θα μάθετε τι με ρώτησε αναγνώστες μου, ο Φάκας, σε λίγους μήνες. Ώραιο επίθετο Φάκα! Να δεις που θα το χρησιμοποιήσω και αυτό καταλλήλως όταν ανεβάσω τα άρθρα για το σχολείο σας! Παρεμπιμπτόντως, αν και κανείς δεν μπορεί να πάρει όρκο για τίποτα στις μέρες μας, straight είναι ο Φάκας αλλά δεν σημαίνει και ότι και ένας straight δεν μπορεί να κάνει σαν την υστερικιά.

A! Μην ξεχάσω! Πες Φάκα στον φίλο σου τον Μάικ που πήγαινε πέρυσι Έκτη και τώρα πηγαίνει Πρώτη Γυμνασίου, γιατί εσύ αυτόν είχες φίλο από τους μαθητές εκεί μέσα, αυτόν υποστήριζες στις συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων, αίμα και σπέρμα πες του! Τον νταή του σχολείου υποστήριζες Φάκα! Τον νταή που εμένα με ειρωνεύονταν όλη την χρονιά και μου σκάγε μπάλες στο κεφάλι. Τον νταή που χτύπαγε τον Σπύρο τον Κουρή και τσαμπουκαλεύονταν τον Kοσμά. Ποια παιδιά έβρισκε να χτυπήσει και να τσαμπουκαλευτεί τον Σπύρο τον Κουρή και τον Κοσμά που είναι ψυχούλες.  

Ξέρεις ποιος είσαι Μάικ εσύ! Αυτό το "άνθος", αυτό το μπουμπούκι όπως λέει και το όνομά σου! Μου χεις και 1700 φίλους στο facebook. Θα φας τέτοιο ξεφτίλισμα από αυτή την ιστοσελίδα που θα σου μείνουν από τους 1700 οι 3! Τα τρία μου θα έχεις από εδώ και πέρα για φίλους. Αίμα και σπέρμα από τον πρωκτό σου ειδικά για εσένα Μάικ! Από τώρα για εσένα Μάικ, όχι σε λίγους μήνες όπως με τον Φάκα! 

Αυτό το μπουμπούκι εκτός από τον Φάκα τον υποστήριζε και η Πόρνη της Βαβυλώνας που τον είχε μαθητή! Τώρα Φάκα αίμα και σπέρμα πες του από τον πρωκτό του όταν τον δεις!


Mε λεξούλες αγάπης θα σας συμμορφώσω όλους! 


Κοίτα να μάθω Μιχάλη Άνθη εκεί στο 2ο Γυμνάσιο Υμηττού που πηγαίνεις τώρα, αν δεν κάνω λάθος ή τέλοσπαντων σε όποιο Γυμνάσιο και αν είσαι τώρα... κοίτα να μάθω ότι συνεχίζεις να τσαμπουκαλεύεσαι και να δέρνεις παιδιά, όπως έκανες και στο Δημοτικό. Θα σου τα κόψω τα αρχίδια κωλοπαίδι! Από εδώ και πέρα θα είσαι ένας ευνούχος, μια σωστή κυρία με λεπτή φωνή. Έτσι, έτσι, να ταιριάζει και με το μαλλάκι σου! Θα είσαι η πριγκιπίσσα Σίσσυ! Ανέκδοτο έχεις γίνει στην αυλή του σχολείου και θα βγάζεις τώρα μια κορώνα με τη λεπτή σου φωνή με λένε απλά Χύση! Κοίτα να γραφτείς σε καμιά σχολή μπαλέτου από την ποδοσφαιρική που πηγαίνεις τώρα. Θα σου ταιριάζει καλύτερα!



Κωλοπαίδια όλης της Ελλάδος, θα συναντώ τώρα τους συμμαθητές σας, από τα Γυμνάσια, τα Λύκεια και από το Δημοτικό τους μαθητές της Έκτης, οι οποίοι θα μου μεταφέρουν τι γίνεται και στις μικρότερες τάξεις. Κανονίστε να συνεχίσετε το ίδιο βιολάκι όπως τα προηγούμενα χρόνια. Θα σας κόβω τα αρχίδια και θα σας τα δίνω να τα τρώτε μέσα από αυτήν την ιστοσελίδα. Το καταλάβατε; Το ίδιο θα κάνω και με όλους τους παιδόφιλους δασκάλους και όλους τους καθηγητές που παρενοχλούν σεξουαλικά μέσα ή και έξω από την διδακτική αίθουσα τους μαθητές. Εσάς θα σας κόβω και τα αρχίδια και τον κώλο, θα τα βάζω στο μπλέντερ και θα σας τα δίνω να τα ρουφάτε με το καλαμάκι! Οφθαλμόν αντί οφθαλμού! Ειρηνικά πάντα! Θα σας βάζω και ζαχαρίτσα άμα δεν σας αρέσει!

Ξέρω ότι είμαι πάρα πολύ σκληρός και δαγκώνω σαν το βαμπίρ, όπως και ο Drew στο παρακάτω videoclip αλλά μόνο έτσι θα βάλουν μυαλό όσοι μας το παίζουν σκληροί έξω από το διαδίκτυο και ματώνουν τον κόσμο εκεί έξω με τις πράξεις τους. 

Και επειδή όπως θα δείτε και στο μπλουζάκι που φοράω στη κύρια φωτογραφία μου στο λογαριασμό στο facebook με το πραγματικό μου όνομα, στο κοντινό μέλλον όταν αποκαλύψω όλο το όνομά μου  EVERYBODY LOVES THE SUNSHINE μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορέσω να ΝΙΩΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΛΑΜΨΗ στις καρδιές και στο μυαλό σας!

Y.Γ.: O μπαμπάς του Μιχάλη του Άνθη μου έκανε μήνυση αφού τον πίεσαν τα σκυλιά του 7ου Δάφνης και θα μάθετε τι έγινε τελικά με αυτήν σε αυτό το άρθρο καθώς και σε επόμενα: 


Να ξέρετε κ Κωνσταντίνε Άνθη ότι σας είμαι ευγνώμων και ότι θα τα έσβηνα όλα όσα έχω γράψει για τον Μάικ μετά από τόσα χρόνια τώρα το 2023 που πληκτρολογώ αυτό το υστερόγραφο στο άρθρο, αλλά πρέπει να δείξω τι διεργασίες μου συνέβαιναν τόσο σε εμένα όσο και στους υπολοίπους όπως τους δασκάλους του 7ου Δάφνης.