Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Σας γαμάει όλους ο Δίας (7)

Κική στρίγκλα έχω να σου πω κάτι αηδιάστικο! Η Κική ήταν η γυμνάστρια του σχολείου. Αυτό το σχολείο είχε για γυμναστές ένα απόβλητο εντερικής εκκενώσεως και μία στρίγκλα. Κική στρίγκλα το πιο αηδιαστικό πράγμα που έχεις δει στην ζωή είναι δυο άντρες να φιλιούνται, έτσι είχες πει, μία μέρα στο γραφείο. Σε αηδιάζουν οι άντρες που φιλιούνται έτσι και δεν σε αηδιάζει η φάτσα σου, όποτε την βλέπεις στον καθρέφτη! Εγώ όποτε σε έβλεπα μου έρχονταν να κάνω εμετό, χειρότερα και από τον Stalker που με κυνηγούσε πριν γίνω διάσημος! Και με πέτυχες και εσύ μια μέρα μέσα στο μετρό τώρα τον Νοέμβρη. Το 'χει η μοίρα μου να με κυνηγάνε οι σκατόφατσες... Θα διαβάσετε περισσότερα και για την στρίγγλα στο μέλλον!


Kική στρίγκλα αφιερωμένο!


Mιας και είναι μικρό αυτό το άρθρο για την Κική σκέφτηκα να το συμπληρώσω για να ρίξω και ένα μήνυμα προς τους συνδικαλιστές, στον Τάκη τον Ρούμπη... Μήπως θέλουν να παρέμβουν και αυτοί, οπότε να το πάρουν και αυτοί το μηνυμά τους. Κύριε Ρούμπη μου στις 6/6 του 2016 που γινόταν ο σύλλογός μας στο σχολείο ήμουν μόνος μου εκεί, είχα αναλάβει μόνος μου το σχολείο και εξυπηρετούσα όλο το σύμπαν. Ούτε η φράουλα ήταν εκεί, ούτε η Πόρνη της Βαβυλώνας είχε έρθει, ούτε ο Φάκας, ούτε ο Πούλλακκος που ήθελαν να βγουν διευθυντής και υποδιεύθυντης. Ήρθα νωρίς νωρίς εγώ πρώτος από όλους, σήκωνα τα τηλέφωνα και απαντούσα στη διεύθυνση για το παρουσιολόγιο, στο δήμο που ήθελε να φέρει καρέκλες για την γιορτή λήξης του συλλόγου γονέων και εξυπηρετούσα παράλληλα και όλους τους συνδικαλιστές. Άλλοι μου ζητούσαν συρραπτικά, άλλοι κόλλες Α4. Πήγαινα πάνω στην τάξη μου και τους έφερνα. Θα με θυμηθούν μόλις τα διαβάσουν οι συνδικαλιστές από τον σύλλογο που τους εξυπηρετούσα. Εσείς ήσασταν μέσα στην αίθουσα εκδηλώσεων αλλά έξω ήμουν μόνος μου εγώ και εξυπηρετούσα τους πάντες. Μέτα ήρθαν και οι εργάτες του Δήμου και έπρεπε να τους πω εγώ που να τοποθετήσουν τις καρέκλες. Είχα αναλάβει όλο το σχολείο μόνος μου, όλοι οι υπόλοιποι εξαφανισμένοι.



Ήρθε και η Αλέκα, η μουσικός βέβαια μετά από λίγο, της είπα ότι πήραν από τη διεύθυνση και θέλουν την φράουλα για το παρουσιολόγιο και αμέσως να πάρει αυτή την φράουλα τηλέφωνο να την ενημερώσει για να με προλάβει και καλά και να δείξει ότι μιλάει αυτή με την διεύθυνση. Γενικά η Αλέκα ήθελε να δείχνει διάφορα σε όλους και ότι πληροφορία περνούσε από το χέρι της μεταφέρονταν με χαρά σε όλους, χωρίς να ρωτήσει πρώτα τον εκπαιδευτικό που τον αφορά η υπόθεση γιατί συνέβη αυτό που συνέβη. Ο σπιούνος του σχολείου η Αλέκα μας... Τώρα Αλέκα μου θα ξεκαθαριστούν όλα κάτσε να το δεις! Θα ρουφήξεις το τρομπόνι Αλέκα μου τώρα! Νομίζω θα σου ταιριάζει αυτό το τραγούδι γιατί είσαι και milfara τύπου γκόμενα!