Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Eντωμεταξύ στα πεδία του Παραδείσου...

αυτά τα Χριστούγεννα τα πιο σκοτεινά γιατί είπαμε πάντα είναι πιο σκοτεινά πριν την αυγή...




Μέχρι και ο άγιος Βασίλης τον χρειάστηκε τον ψυχίατρο του γιατί κουράστηκε...


Σας αφήνω με αυτό το άρθρο και θα δείτε από του χρόνου την άνοιξη τι έγινε τελικά αυτά τα Χριστούγεννα στη ζωή μου και τι έγινε και με τον Κουλιούμπα, που ακόμα δεν τον έχω δει από κοντά αυτό σας το λέω από τώρα να το έχετε υπ'όψιν σας.

Μπορείτε να αρχίσετε να μιλάτε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης για αυτό που συμβαίνει. Ανοίξτε όλες αυτές τις συζητήσεις. Κάντε και ρεπορτάζ για όλα όσα έχω γράψει. Βρείτε και τους ανθρώπους που συνάντησα στην ζωή μου και τους οποίους μέχρι τώρα έχω κατονομάσει! Την φιδοφωλιά όμως αφήστε την ήσυχη να σιγοψήνεται μέχρι να δημοσιεύσω όλα όσα είχα δει εκεί... Μην ενοχλήσετε ακόμα ούτε τους γονείς, ούτε τους μαθητές, ούτε τα φίδια! Αυτά ήθελα να τα δημοσιεύσω πιο μετά την άνοιξη με αυτή την επισήμανση να μην σας ενοχλήσουν με ένα ενιαίο άρθρο αλλά το έσπασα για να έχει και λίγο ενδιαφέρον και τα δημοσίευσα και τώρα για να σας προστατέψω στη φιδοφωλιά και να μην πλακώσουν από τώρα όλοι οι δημοσιογράφοι. 

Και ποιος ξέρει φίδια τι λέγατε και πίσω από την πλάτη μου τόσο καιρό. Φαντάζομαι είναι η κορυφή του παγόβουνου αυτά που κατάφερα να καταγράψω και τα λέγατε μπροστά μου... Αφού δεν μένατε ποτέ μέσα στο γραφείο με εμένα. Πάντα κάνατε πηγαδάκια στους εξωτερικούς χώρους.  Ελπίζω τώρα να μαζεύεστε όλοι στο γραφείο και να χουχουλιάζετε όλοι μαζί συζητώντας τις εξελίξεις... Πάρτε και τα παλιά μου άρθρα με το νέο έτος να τα διαβάσετε που γράφω για άλλα σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες και άλλα θέματα γενικού και πνευματικού ενδιαφέροντος να σκάσει και λίγο το χειλάκι σας.... Χουχουλιαστείτε και αγαπηθείτε φίδια έστω και μεταξύ σας! Να τις ξεχάσετε τις παλιές ημέρες...

Και για να το ξέρεις Αλέκα μου κάτι είχε κάνει ο Πούλλακκος στους μαθητές μου, και είχαμε αναστατωθεί και στενοχωρηθεί όλη η τάξη, την ημέρα που έστειλα το μήνυμα στο Classdojo στους γονείς, που εσένα σου μετεφέρθει κατόπιν από κάποιον γονέα σε ενόχλησε και το διέδωσες εσύ μετά σε όλους. Για ρώτα τον να σου πει θυμάται τι έκανε; Ίσως στο πει και η φράουλα γιατί της το είχα κάνει θέμα, χωρίς βέβαια να θίξω τον Πούλλακκο μπροστά της. Για ψαχτείτε!

Φίδια να το ξέρετε θα δίνω και σε εσάς προσκλήσεις για να διασκεδάζετε δωρεάν στο club που θα ανοίξω στο μέλλον... Ειδικά η Φωτεινή-Σκοτεινή ξέρω ότι της αρέσουν πολύ τα πάρτυ και μου ευχήθηκε τώρα τον Σεπτέμβρη να γίνω Vj. Είχα μια κατανόηση παραπάνω από την Φωτεινή-Σκοτεινή αλλά πως υπέπεσε στο αμάρτημα να γράψει τερατώδη ψέματα δεν μπορώ ακόμα να το καταλάβω... Φωτεινή-Σκοτεινή μου ελπίζω να σου αρέσουν όλα αυτά τα τραγούδια που έχω βρει στα Αγγλικά και ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιώ τους στίχους τους.


Που πήγε η αγάπη Φωτεινή μου σε αυτό το σχολείο;
Τι προσπαθούμε να πετύχουμε σκοτώνοντας ο ένας τον άλλο;
Παίρνω άλλη μια αναπνοή, βγαλμένη κατ'ευθείαν 
Από τις καρδιές της επανάστασης
Γιατί αυτός ο κόσμος, όπως και εσείς δεν είναι ακόμα δεν είναι σωστός...


Αυτή είναι η ώρα
Που γεμάτοι φόβο γεμάτοι οργή
Θα δούμε ένα ήρωα να συναλλάσεται για μια διαδυκτιακή τηλεφωνική γραμμή
Τι συνέβη στην νεολαία αυτής της γενιάς;
Ακόμα πιστεύω ότι  αυτός ο κόσμος, όπως και εσείς  δεν είναι ακόμα σωστός...
Δημοσιογράφοι και ρεπόρτερς πρέπει να γνωρίζετε ότι πολύ σύντομα θα κάνω αποκαλύψεις για όσους δεν έχω κατονομάσει ευθέως σε αυτά τα άρθρα. Επίσης για να το ξέρετε και εσείς τέρατα θα αποκαλύψω στο σύντομο μέλλον πλήρως και όλους όσους αναφέρω μόνο με τα αρχικά τους στα παλιότερα άρθρα μου του 2012. Τέρμα με τους βαριά και ελαφριά αρρώστους... Είστε όλοι πολύ βαριά άρρωστοι! Όποτε μηνύστε με, μηνύστε με καμιά 300αριά άτομα που αναφέρω εδώ μέσα. Θα πάρετε τα τρία μου. Αφού μόνο αυτά έχω να σας δώσω! Εναλλακτικά θα σας έλεγα να ανάψουμε την πίπα της ειρήνης και ότι σας λέω να πάψετε να το παρεξηγείτε!