Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Mόνο σκληρό και ωμό στην Δάφνη...

... από εδώ και πέρα! Γεωργία,  φιδάκι μου, στη φιδοφωλιά, ξέρεις ποια είσαι εσύ Γεωργία, στο είπα εσένα ότι από τον Οκτώβριο που μας έρχεται, δεν θα χρειάζεται να πάω στα νησιά Σβάλμπαρντ για να συνεννοηθώ! Θα συννενοούμαι μια χαρά και στην Ελλάδα! 

Aναγνώστες μου θα καταλάβετε σε λίγους μήνες, ποια είναι τα νησιά Σβάλμπαρντ, ποια είναι η παλιοβρωμιάρα που μου κανε δώρο το βιβλίο του Κονδύλη που κάλυπτε τους παιδόφιλους αλλά θεωρούσε διεφθαρμένους τους Έλληνες επειδή δεν χτυπάνε εισητήριο στα λεωφορεία, ποια είναι η Γεωργία το μικρό φιδάκι μέσα στη φιδοφωλιά με τους πύθωνες και ποιος είναι ο Έξηνταρης, ο όμορφος, που θα της το εξηγήσει της Λενιώς το όνειρο. Μη το ξεχάσεις εσύ το όνειρο! Το όνειρο μην ξεχάσεις εσύ! Στο είχα πει Εξηντάρη. Το θυμάσαι;



Γεωργία φιδάκι, τώρα θα συννενοηθώ, όχι μόνο με την Ελλάδα αλλά και με όλο τον Πλανήτη και με όλο τον Γαλαξία και εώς τα όρια του υπαρκτού μας Σύμπαντος! Έως εκεί θα φτάσει η δυναμή μου! Το κατάλαβες; Έαν μπορούσα να εισχωρήσω και στα υπόλοιπα παράλληλα Σύμπαντα θα το έκανα και αυτό!

The BEST Parallel Universe Documentary from vjweb on Vimeo.

 


Το κατάλαβες και εσύ μανουλίτσα που δεν με πίστευες, παρόλο που ήσουν η ίδια μου η μάνα; Να μην σε πιστεύει η ίδια σου η μάνα! Εώς τα όρια τους υπαρκτού μας σύμπαντος θα γίνω διάσημος. Έχω δει σε όνειρό μου τις επισκέψεις αυτής της ιστοσελίδες να φτάνουν σε κάτι εκατοντάδες δισσεκατομμύρια views μη σας πω και τρισσεκατομύρια. Θα το δείτε σε λίγα χρόνια και δεν θα το πιστεύετε στην Ελλάδα όταν θα έχω γίνει διάσημος σε όλο το σύμπαν!



Ούτε εγώ το πίστευα το 2010 π.χ. που ήμουν στο μεταπτυχιακό. Μου είχαν συμβεί κάποια περίεργα πράγματα αλλά δεν πίστευα. Ακόμα και μετά την φάση  της μανίας το '13 το ΄14 και το '15 είχα μια μικρή διαίσθηση αλλά πολύ λίγο το πίστευα. Το θεωρούσα αυταπάτη. Αλλά μετά από όλα αυτά και του τελευταίου σχολείου. Μετά από όλα αυτά... Πως να μην το πιστέψω...


Μέχρι και ο Nick Jonas, αυτό το φωτεινό ομορφόπαιδο, που 'χει πάρει την Μiley Cyrus, την Selena Gomez και την Delta Gooldrem θα με παρακαλάει για ένα αγγιγμά μου! Νick Jonas τώρα θα σε πάρω εγώ! Όταν διαβάσεις την ιστοσελίδα μου να ξέρεις ότι θέλω να σε συναντήσω και να σε πάρω! Φέρε και την Miley Cyrus άμα θες να κάνουμε τρίο! 

Κατάλαβες Φωτόπουλε-Σκοτόπουλε από το κατηχητικό τι ξεφτίλισμα θα φας τώρα; Και εσύ και τα άλλα δύο τα καλόπαιδα από την τετράδα του κατηχητικού. Θα σε σαπίσω στο ξύλο μέχρι εκεί που δεν πάει! Μέχρι να γίνεις μαρμελάδα σαν την παλιοβρωμιάρα, την φράουλα. Θα καταλάβετε και εσείς αναγνώστες και ο Σκοτόπουλος και η παλιοβρωμιάρα η φράουλα σε λίγους μήνες γιατί τα γράφω αυτά που γράφω. Μείνετε όλοι εδώ. Συντονισμένοι! Σκέψου Φωτόπουλε-Σκοτόπουλε πως μου συμπεριφερόσουν όλα τα προηγούμενα χρόνια. Στο είχα πει το 2011 που μιλήσαμε τελευταία φόρα. Ήταν η τελευταία σου ευκαιρία!

Πυθωνές μου εκεί στη Δάφνη, ξέρετε ποιοι είστε εσείς σκυλιά. Μία είναι η φιδοφωλιά στην Δάφνη που την βλέπουν και την προσπερούν και όλα τα αυτοκίνητα, πάνω στην κεντρική λεωφόρο, που οδηγεί προς την Γυμναστική Ακαδημία. Φανταστείτε αφού ξεκίνησα έτσι με την παλιοβρωμιάρα, το φίδακι και την Λενιώ που υποτίθεται ότι μου έκαναν μια ελάχιστη παρέα εκεί μέσα, υποτίθεται, τι έχετε να ακούσετε εσείς! Θα σας λιανίσω μέχρι εκεί που δεν πάει. Θα σας αλλάξω τον αδόξαστο. Mε είχατε εξοντώσει σε αυτό το σχολείο. Και εμένα και τα παιδιά! 



Τράβηξα, όσα τράβηξα στην ζωή μου και ήρθατε και εσείς την τελευταία στιγμή σαν τα σκυλιά και με δαγκώνατε όλοι μαζί, χωρίς εγώ να σας έχω κάνει το παραμικρό. Ούτε σας φώναξα εκεί, όπως στους συναδέλφους στο Ζεφύρι, ούτε σαν ενόχλησα στο ελάχιστο. Σας φερόμουν με πάρα πολύ μεγάλη ευγένεια. Παρόλα αυτά εσείς όλη την χρονιά με δάγκώνατε και με κάνατε να ματώσω. Με κάνατε να κλαίω συνέχεια στο τέλος της χρονιάς. Περπατούσα στον δρόμο και έκλαιγα από τον πόνο και το σκοτάδι που είχα να αντιμετωπίσω εκεί μέσα. 



Έχετε αρχίσει τώρα εκεί στη φιδοφωλιά, πύθωνες, έχετε αρχίσει να το ακούτε το βουητό της κατσαρίδας μέσα στον εγκεφαλό σας; Αυτό το βουητό που σε λίγο καιρό θα σας τρυπήσει το μυαλό; Δεν θα σας ξεφτιλίσω εσάς απλώς όπως τον Σκοτόπουλο. Θα σας καταστρέψω πύθωνες. Θα σας λιώσω. Θα σας λιώσω τελείως!
 
Τολμήστε τώρα να ξαναακουμπήσετε παιδί ή να του συμπεριφερθείτε άσχημα. Θα τα μαθαίνω όλα από τους γονείς!

Mην ξεχάσω! Κοίτα μην μου ζητήσεις εσύ Scroutz Mac Duck να βγούμε τώρα για burger, όπως σε παρακάλαγα μία ολόκληρη χρονιά! Ξέρω που σ' αρεσεί το ξεροψημένο burger όπως και σε εμένα. 



Από εδώ και πέρα θα το τρως μόνο σκληρό και ωμό! 


Ξέρεις ποια είσαι εσύ πάπια! Γιατί σαν πάπια είναι η φάτσα σου! Και δεν φτάνει αυτό, που είναι σαν πάπια η φάτσα σου, συμπεριφέρεσαι και σαν τον Scroutz Mac Duck. Ξέρεις ποια είσαι... Η πάπια που έκανε μάθημα στον Ρολίντο και στον Σταθόπουλο και σε ενοχλούσε το γέλιο τους! Ακόμα και εμένα όταν ήμουν μικρός μαζί με τον αδελφό μου μας είχε πιάσει νευρικό γέλιο μια μέρα όταν ήμασταν μικροί στην τάξη των Γαλλικών στο φροντιστήριο της miss Άνθη και η καταπληκτική η δασκάλα που είχαμε τότε δεν ενοχλήθηκε, το αντίθετο έσκασε στο γέλιο και αυτή!

Σε ενοχλούσε το γέλιο του Ρολίντο. Ο Ρολίντο ήταν ο αρχηγός της συμμορίας τους γέλοτος στην άλλη Πέμπτη, δίπλα από την τάξη που είχα εγώ με τον αριθμό 11. Ε βέβαια σε ποια αίθουσα θα έμπαινα εγώ στην 11!

Τα έχετε γράψει και στα πρακτικά πάπια για την συμμορία του γέλοτος. Τα έχει γράψει , η παλιοβρωμιάρα, η φράουλα και τα υπόλοιπα σκυλιά που έμπαιναν και έκαναν μάθημα στην διπλανή αίθουσα... Ότι τους ενοχλούσε το γέλιο και η επικοινωνία των παιδιών στη μουσική και στη γυμναστική και στη ζωγραφική.

Τα έχετε γράψει στα πρακτικά αυτά, τα έχω τα έγγραφα μαζί μου. Ακόμα και αν δεν μου τα δώσατε επίσημα σκυλιά! Την έχω κρατήσει την πρώτη σελίδα από το επίμαχο πρακτικό! Και την επιστολή που σας έστειλα έχω κρατήσει. Και το επεισόδιο με τον Πούλλακκο. Το μόνο που δεν έχω είναι την απάντηση του Πούλλακκου αλλά ακόμα και αυτήν την έχω καταγράψει χειρόγραφα σε χαρτί. Μην τυχόν και διανοηθείτε να τα αλλοιώσετε ή να τα καταστρέψετε! 

Αναγνώστες μου, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έκανε ο Ρολίντο μαζί και με τον δικό μου τον Κωνσταντίνο που τους είχαν στοχοποιήσει εκεί μέσα τα σκυλιά, όταν περιμέναμε να περάσουμε στο Βυζαντινό Μουσείο, τον Ιούνιο, για να μας ξεναγήσει η φράουλα! Μιλάμε αναγνώστες μου, για ένα παιδάκι που μαζί και με τον δικό μου τον Κωνσταντίνο κάνανε τούμπες στο γρασίδι του πάρκου Ριζάρη και κυνηγούσανε και πεταλούδες! Μιλάμε περί τέτοιου είδους συμμορίας!

Εσείς η τάξη με την συμμορία του γέλοτος έχετε φέτος δασκάλα την Άννα Τσώλα-Τσούλα μια από τις κολλητές του γυμναστή του Πούλλακκου που η φάτσα της είναι συνεχώς στραβοχυμένη. Λες και καταπίνει συνεχώς διάρροια είναι Τσώλα-Τσούλα. Έχω πολλά άπλυτα να βγάλω και για την πάρτη της στο μέλλον.

Φιδάκι θυμάσαι που συζήτουσες με την πάπια την τελευταία μέρα που δώσαμε τους βαθμούς, τότε που η πάπια έκραζε μπροστά μου και μπροστά σου μέσα στο γραφείο, την μαμά του Σταθόπουλου γιατί η γυναίκα δεν το έβρισκε λογικό να λέτε στα παιδιά τους να μην γελάνε, μέσα μάλιστα και σε όλο αυτό το σκότος και την κατάθλιψη που ζούσαμε τόσα χρόνια... Και εσύ φιδάκι συμφωνούσες με την πάπια όταν έκραζε την μαμά του Σταθόπουλου και αναρωτιόσουν πως θα είναι άραγε τα Εκτάκια του χρόνου. Να μπαίνεις φιδάκι τώρα σε αυτή την ιστοσελίδα να μαθαίνεις πως θα είναι τα Εκτάκια! 

Όπως καταλαβαίνεις θα γελάσει τώρα πάπια και ο κάθε πικραμένος με τα χάλια σου! Όχι μόνο ο Ρολίντο και ο Σταθόπουλος! Έχει να πέσει το γέλιο της αρκούδας και μέσα στο σχολείο και έξω από αυτό! 
P.S.1 H φράση βουητό της κατσαρίδας είναι μία φράση που μ' αρέσει να χρησιμοποιώ αλλά θα εξηγήσω το πως προέκυψε σε άρθρο που θα ανεβάσω στο μέλλον! 

P.S.2 Το μικρό φιδάκι, που βρίσκεται τώρα σε άλλο σχολείο, δεν απέχει πολύ από το να γίνει μικρό αγγελάκι γιατί είναι η μόνη που είχε καταλάβει τι συμβαίνει στη γη και με βοηθάει και με στηρίζει ψυχολογικά τώρα από το τηλέφωνο. Ελπίζω αγγελάκι μου Γεωργία να με βοηθήσεις και άλλο και στο μέλλον!