Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Τα αρχίδια μας τα δυο και ο Μεσαίωνας της επιστήμης(3)

Όσον αφορά τα επιστημονικά, του λέω μια ημέρα, αρχιδάκι δεν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα λες… Τον Penrose και τον Νανόπουλο τους ξέρεις; Αυτοί έχουν πει ότι συμβαίνουν κάποια κβαντικά φαινόμενα στον εγκέφαλο. Α χα χα λέει το αρχιδάκι έλα μωρέ αυτοί είναι δυο σαχλαμάρες φυσικοί που επειδή βαρέθηκαν με την φυσική είπαν να ασχοληθούν και με τίποτα άλλο για να περάσουν την ώρα τους(είναι και ο ίδιος φυσικός ο γελοίος παναθεμάτονε και είχε το θράσος να μιλήσει έτσι για τον Penrose και τον Νανόπουλο).

Πάω και παίρνω ένα άλλο μάθημα επιλογής του, το «Μάθηση, Mνήμη, Eυπλαστότητα» (ήταν καλός σαν καθηγητής εκεί το αρχιδάκι, με βοήθησε πολύ και για το πρώτο άρθρο του blog) και του λέω αρχιδάκι την ανθρωπική αρχή, που λέει ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε για να υπάρχει ζωή και να υπάρχει σε αυτό ο άνθρωπος, την ξέρεις, α χα χα μου λέει τι βλακείες λες. Δηλαδή οργανωμένο το αρχιδάκι ως προς την δουλειά του αλλά στενόμυαλο... Ποιος ξέρει μπορεί να ήταν κανένας ιεροεξεταστής σε προηγούμενη ζωή του...

Είσαι μποζόνιο ή φερμιόνιο Πρωτόπαπα; Είσαι ένα κλασσικό ή σχετιστικό, τα μάτια σου όταν με κοιτούν νιώθω κβαντομηχανική ανωμαλία Πρωτόπαπα μου!

Kαι μιας και μου αρέσει στην πραγματικότητα η κβαντομηχανική πάρε και ένα ντοκιμαντέρ Πρωτοπαπά μου που εξηγεί με απλά και εκλαϊκευμένη γλώσσα την σύνδεση κβαντομηχανικής και εγκεφάλου.

Και βασικά δεν θα έγραφα τίποτα από αυτά που σας γράφω για το πρώτο αρχιδάκι αν ήξερα ότι μετά την μανούρα που του έκανα έχει αλλάξει, αλλά πάω που λέτε στο δεύτερο αρχιδάκι λίγο πριν αρχίσω αυτό το blog και πριν μου συμβεί η αλλαγή συνειδητότητας γιατί είναι και ψυχιάτρος…

Παρεπιμπτόντως κ.Σμυρνή σας ευχαριστώ πάρα πολύ και για την πρόταση για το διδακτορικό! Μου είχατε τονώσει το ηθικό να ξέρετε! Επίσης για να είμαι εντάξει μαζί σας σας ευχαριστώ και για το 10 που μου είχατε βάλει στο μάθημα, ήσασταν από τους λίγους καθηγητές που αναγνώρισαν τις προσπάθειές μου…

Εντωμεταξύ αυτός ήταν και υπεύθυνος της διπλωματικής μου και να του την έχω στείλει από τον Ιούνιο του 2011 και να περιμένω ένα χρόνο για να μου στείλει τα σχόλια.  Ε καλά είχα πει εντάξει μες στο καλοκαίρι δεν θα μπορεί, να μην τον πιέσω τον άνθρωπο αλλά από Σεπτέβρη και μετά; Άφαντο το αρχιδάκι… Eντωμεταξύ άθεος και αυτός ο Σμυρνής. Του πρότεινα να ασχοληθώ με την νευροθεολογία αν είναι να κάνω διδακτορικό και τσίνισε το αρχιδάκι.

Πάω που λέτε στο ιατρείο του  τον Οκτώβριο του 2011… (γενικά να ξέρετε ότι οι περισσότεροι ψυχίατροι είναι πιο κούκου από τους ασθενείς τους). Του λέω με λίγα λόγια τι έχω τραβήξει, πριν καν τα συζητήσω εντωμεταξύ όλα αυτά με τους γονείς μου ακόμα και το θέμα της κακοποίησης που είχα υποστεί μικρός…

Και του λέω θέλω να φέρω τους γονείς μου αν είναι γιατί δεν μπορώ να τα λύσω μόνος μου αυτά τα θέματα … Ότι μου συνέβη μου συνέβη σε σχέση με τους άλλους και πρέπει επίσης να ξέρω αν αυτό που θυμάμαι είναι σωστό.

Α μου λέει όχι να μην τους φέρεις πρέπει να τα αναλύσεις εσύ πρώτα, να τα συζητάς με τον ψυχίατρο σου και μετά από μήνες να φέρεις και τους γονείς σου. Τρίχες μέσα σε 1 μήνα τα είχα λύσει τα θέματα... Τα συζήτησα με τους γονείς μου, βρήκα ότι πράγματι είχα κακοποιηθεί τότε και ότι δεν είχα λάθος αναμνήσεις, συζήτησα μαζί τους και τα της εφηβείας και όλα οκ.

Του λέω θέλω να ανοίξω ένα blog ώστε ότι έχω περάσει να αποκτήσει νόημα… Α μου λέει αυτό θα σε εκθέσει(η αλήθεια είναι ότι το φοβόμουν πολύ και εγώ αυτό τότε), καλύτερα να τα συζητάς μόνο με τον ψυχίατρο σου ώστε αυτά που πέρασες πρέπει να αποκτήσουν νόημα για σένα(και τον ψυχίατρο σου που θα του τα σκας) και όχι για τους άλλους... Μα αρχιδάκι του λέω ότι πέρασα δεν το πέρασα μόνος μου αλλά πάντα σχετίζονταν με τους άλλους...