Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Τα αρχίδια μας τα δυο και ο Μεσαίωνας της επιστήμης(4)

Μου συμβαίνει που λέτε η αλλαγή συνειδητότητας στις 11-11-11 και πάω και εγώ ο καημένος ενθουσιασμένος και φοβισμένος ταυτόχρονα στο ιατρείο του, γιατί ήθελα να το διερευνήσουμε το θέμα. Του λέω δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη στους γιατρούς γιατί για τις περισσότερες από τις παθήσεις που είχα, δεν με βοήθησε κανένας γιατρός και μόνος μου έβρισκα πάντα τι ήταν αυτό που είχα.

Του δείχνω τις σημειώσεις μου που έλεγαν, ότι νιώθω πολύ ευχάριστα, ότι νιώθω πολύ λιγότερο φόβο, περισσότερη ηρεμία, ότι νιώθω ότι έχουμε ψυχή κάτι σαν μια ενέργεια μέσα μας δηλαδή, και ότι όλοι είμαστε ένα, και είμαστε συνδεδεμένοι μεταξύ μας με κάποιο τρόπο και συνδεδεμένοι με τον Θεό ή την συμπαντική συνείδηση ή την πηγή, πείτε το όπως θέλετε.

Ότι έχω πολύ μεγαλύτερη συναισθησία για τους ανθρώπους, και ότι αισθάνομαι πολύ πιο έντονα και ευχάριστα την μουσική, ότι έχω διαφορετική αντίληψη του χρόνου, ότι νιώθω λιγότερη νύστα και κούραση. Ότι όσο πιο χαλαρό αφήνω τον εαυτό μου, όσο σκέφτομαι θετικά για όλα αυτά τόσο πιο πολύ τα αισθάνομαι… Όσο έχω αμφιβολίες ή κάνω αρνητικές σκέψεις ή έχω αρνητικά συναισθήματα ή προσπαθώ να τα καταπιέσω τα αισθάνομαι λιγότερο έως καθόλου… όμως… αισθάνομαι συνεχώς την συμπαντική συνείδηση σε οποιαδήποτε συναισθηματική ή νοητική κατάσταση και αν βρίσκομαι… και ότι δεν είμαι ο μόνος που τα νιώθει… και ότι πιστεύω ότι ο κόσμος μας θα αλλάξει...  και καταλήγω λέγοντας του, θέλω να τα διερευνήσουμε επιστημονικά! Να κάνω μαγνητική και εγκεφαλογράφημα!

Και τι κάνει το αρχιδάκι με αρχίζει τις περίεργες ερωτήσεις και μου λέει έλα να σε κλείσω στο Αιγινήτειο να το σταματήσουμε και μου δίνει το ΑΡΧΙΔΙ φάρμακα για σχιζοφρένεια. Mου δίνει το risperdal λέγοντας μου ότι αυτό που σου δίνω είναι για να αντιμετωπίσει την σχιζοφρένεια  αλλά εσύ μην ανησυχείς:



            


Τρομάζω και εγώ, πάω και σε μαύρο χάλι σπίτι, τρομάζουν και οι γονείς μου και λέω δεν θέλω πια να έχω το ΑΡΧΙΔΙ υπεύθυνο για την διπλωματική και πάω και στέλνω email στο πρώτο αρχιδάκι και αφού του έχω πει πόσο το εμπιστεύομαι (γιατί είναι καλός σαν καθηγητής και επιστήμονας όπως σας είπα και πριν), του λέω θέλω να με βοηθήσετε με την διπλωματική, που εντωμεταξύ την είχα τελειώσει από τον Ιούνιο, και το μόνο που ήθελα να κάνει είναι να την διαβάσει και να μου στείλει τα σχόλια του και να την καταθέσω και το πρώτο το ΑΡΧΙΔΙ μου το αρνείται! Δείτε και μόνοι σας.




Ξέρετε ποια ήταν η πηγή όλων των συμπτωμάτων μου κύριε Πρωτόπαππα, ότι συνέχεια σε όλη μου την ζωή έψαχνα με το κυάλι να βρω ανθρώπους γιατί συνεχώς δίπλα μου βρίσκονταν αρχίδια σαν και εσάς και όχι άνθρωποι με όλη την σημασία της λέξεως...

Και ξέρετε γιατί όλα αυτά; Γιατί αν έχεις γεννηθεί ΑΡΧΙΔΙ δεν πα στη πορεία να στο 'χουν βγάλει όλο σου το έντερο και να έχεις παρά φύση έδρα… Δεν θα μάθεις τίποτα και δεν θα γίνεις άνθρωπος ποτέ! Θα μείνεις μια ζωή ΑΡΧΙΔΙ! Το βλέπετε είχε και ο Πρωτόπαπας ελκώδη κολίτιδα και του έκαναν ολική αφαίρεση. Όσα χαστούκια όμως και να τους ρίξει ο Θεός ή η ζωή πείτε το αν θέλετε  μέσω των ασθενειών κάποιων ανθρώπων δεν μαθαίνουν ποτέ....



Το παρακάτω videoclip αφιερώνεται στον Σμυρνή, που θα την γλιτώσει σίγουρα αυτός από τα δικά μου χέρια ενώ ο Αγγελόπουλος ο συνάδελφός του στο Αιγινήτειο δεν το νομίζω τελικά. Μόνο ένας ψυχίατρος με βοήθησε ουσιαστικά σε όλη μου τη ζωή. Ο Παπαρρηγόπουλος από το Αιγινήτειο και αυτός, που συνέταξε το χαρτί για τον stalker αλλά να λέμε την αλήθεια με το όνομα τους δεν ξέρουμε αν και αυτός δεν έχει βασανίσει ασθενείς του. Θα το μάθουμε στο μέλλον αυτό Παπαρρηγόπουλε. Γιατί και ο Κοσιώνης στην αρχή μου φάνηκε μια χαρά αλλά τελικά είναι τελείως απαράδεκτος. Δεν ξέρω καν αν είστε άνθρωποι οι ψυχίατροι βασικά.

Μόνο ο κ. Γιαννακάκης που είναι νευρολόγος, ο νευρολόγος της μαμάς μου τότε το 2011 με κατάλαβε! Και μου τόνισε και για την ημερομηνία την 11/11/11 ότι μάλλον δεν είναι τυχαίο. Σας ευχαριστώ κ. Γιαννακάκη που με καταλάβατε! Οπότε δεν χρειάζονται ψυχίατροι αναγνώστες μου. Οι νευρολόγοι μπορούν μια χαρά να τους αποκαταστήσουν στο τεχνικό κομμάτι του ζητήματος όταν δηλαδή κάποιος χρειάζεται πραγματικά χαπάκια για να συνέλθει και οι ψυχολόγοι στο ουσιαστικό κομμάτι του ζητήματος, την ψυχοθεραπεία και την ψυχανάλυση δηλαδή. 

Αφιερωμένο λοιπόν το παρακάτω βιντεοκλιπ στον Σμυρνη, τον Αγγελόπουλο, τον Τσίτα, την Μπάκα, τον Κοσιώνη, τους αναφέρω με την χρονολογική σειρά που τους γνώρισα, αφιερωμένο σε αυτούς και σε όλους τους ψυχιάτρους γενικώς που δεν μπορώ να συνεννοηθώ εγώ και όλη η ανθρωπότητα μαζί τους! Καμία συνεννόηση με κανένα ψυχίατρο μέχρι τα μέσα Ιουλίου του 2019 τουλάχιστον που συμπληρώνω αυτές τις γραμμές στο άρθρο μου. Ολοι οι ψυχίατροι χρειάζεστε ισχυρή δόση μαγείας και αγάπης από τους ασθενείς για να στρώσετε!