Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Όλους θα τους βοηθήσω!

Ακόμα και τους παγκόσμιους ηγέτες που μας το παίζουνε σκληροί!
 

Nαι Benjamin ναι, συνεργάσου εσύ με την καταπιεστική Κινεζική κυβέρνηση που λογοκρίνει τα πάντα... Δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Banned on Chinese TV: 'Western lifestyles,' cleavage and time travel

Συνεργάσου και με το Αμερικανικό Πεντάγωνο που τόσα χρόνια άνοιγε πληγές σε διάφορα σημεία του πλανήτη με τους πολέμους που ξεκινούσε, την Βρετανική αυτοκρατορία με το φίδι την Ελισάβετ επικεφαλή, τον ομοφοβικό Πούτιν που ενθαρρύνει τους Ρώσους νεοναζί να βασανίζουν ομοφυλόφιλους και τα ισλάμια που δεν σέβονται τίποτα ούτε τους ομοφυλόφιλους, ούτε τις γυναίκες, ούτε τα παιδιά. Σε κάθε άρθρο σου με αυτούς λες ότι συνεργάζεσαι! Σύνεργάσου με όλους αυτούς όσο εγώ θα συνεργαστώ τα επόμενα χρόνια με τους Έλληνες και με άλλους απλούς πολίτες από όλο τον κόσμο...

Δώσε και σήμα επικήρυξης της ελίτ με στόχο την δολοφονία τους. Αυτό είναι που χρειαζόμαστε σε αυτόν τον πλανήτη... Και άλλο αίμα έστω και της καταραμένης της ελίτ... Δεν γίνεται δηλαδή να τους συμμορφώσουμε με ειρηνικό τρόπο, πρέπει να χυθεί και άλλο αίμα...

Δείτε εδώ στους παρακάτω συνδέσμους που τους επικηρύσσει ο Benjamin. Χρυσάφι λέει θα δώσουμε σε όποιον τους συλλάβει ή τους σκοτώσει κιόλας...

Benjamin Fulford July 5th

Σε άλλο άρθρο του πάλι ο Benjamin τους επικηρύσσει σε συνεργασία με μια μυστική Ασιατική αδελφότητα... Αυτά χρειαζόμαστε σε αυτό τον κόσμο Benjamin, μυστικές αδελφότητες που θα επικηρύσσουν ανθρώπους έστω και της ελίτ...

Και στους παρακάτω δύο συνδέσμους του Οκτωβρίου ήδη έχει αρχίσει να τους σκοτώνει κιόλας! Σίγα μην σκίσεις κανένα καλτσόν Benjamin!

Benjamin Fulford Oktober 24th

Benjamin Fulford Oktober 31th

Γιάννη θα καταλάβεις τώρα γιατί έγινε και εκείνο το περιστατικό, στην Τετάρτη στην τάξη του Θανάση, προς το τέλος της σχολικής χρονιάς το 2015. Aλλά και εκείνο το περιστατικό με το τσιγκανόπαιδο στην άλλη Τετάρτη. Θα το καταλάβεις όταν ασχοληθώ με τη φιδοφωλιά  στην οποία με βάλανε την επόμενη χρονιά. Που με είχες τότε που έγινε αυτό στην τάξη του Θανάση  και μου έκανε κύρηγμα τρεις ώρες  στο γραφείο και εγώ δεν σου πολυμιλούσα. Αλλά σου αποκάλυψα τότε ότι έχω νοσηλευτεί και στο Αιγηνήτειο ή ότι έχω διπολικότητα. Και με είχες ρωτήσει νομίζω πως είναι να το νιώθεις αυτό και τι θα συμβεί άμα δεν πάρεις τα χάπια. Γιάννη συγνώμη αν σε συγκινήσω και σε κάνω με αυτό τον τρόπο να κλάψεις και εσένα γιατί έχεις πολύ καλή ψυχή παρόλο που ήσουν άθεος.

Ελπίζω να σε πείσω τώρα ότι υπάρχει Θεός. Θυμάσαι που είχα έρθει και στο υπουργείο για να ζητήσω την βοήθεια σου για αυτά που περνούσα την επόμενη χρονιά; Χαίρετω και τα παιδιά στο υπουργείο από το τμήμα του Γιάννη που με είχαν καλοδεχτεί. Ηταν ένα παλίκάρι εκεί που του έλεγα ότι περνάω πολύ δύσκολα φέτος και μου είχε πει να κάνω υπομονή γιατί τελειώνει τώρα η χρονιά.

Γιάννη δεν πας πίσω στο υπουργείο που ήσουν πέρυσι καμιά μέρα να μοιράσεις το φως και στα κυβερνητικά στελέχη; Να μπαίνουν εδώ μπας και μαλακώσει και αυτωνών η καρδιά τους. Και αυτοί θα κλαίνε παρόλο που τώρα μας το παίζουν σκληροί, θα κλαίνε, όταν θα θυμηθούν όλα αυτά τα μαρτύρια τόσων αιώνων. Και να μεταφέρουν μετά και αυτοί με την σειρά τους το μήνυμα στους υπόλοιπους ηγέτες του πλανήτη; Θα προσπαθήσω να τους βοηθήσω όλους ακόμα και τους παγκόσμιους ηγέτες που μας το παίζουνε σκληροί. Όλους θα τους βοηθήσω!!! Μόνο με τις θρησκείες και τους ταγών των θρησκειών. Μόνο με αυτούς θα είμαι αδυσώπητα σκληρός. Θα τους προσφέρω σκληρή αγάπη!

Άσε που θα έχεις την ευκαιρία να τους τα ψάλεις και εσύ σε λίγο καιρό. Θυμάμαι που μου είπες τώρα τον Σεπτέμβρη ότι έχεις πολλές λαδιές που θα μπορούσες να βγάλεις στην φόρα για την πάρτη τους. Ήσουν έντιμος άνθρωπος Γιάννη για αυτό παραιτήθηκες από το υπουργείο. Ποιος ξέρει τι έβλεπες εκεί μέσα...

Τώρα Γιάννη θα μπαίνω εγώ στα υπουργεία και και θα παθαίνουν την ξινίλα της ημέρας οι σκοτεινοί υπουργοί και υπάλληλοι... Γιατί για τους υπόλοιπους τους φωτεινούς θα ηδονίζονται οι καρέκλες τους... Θα με υποδέχονται οι φωτεινοί υπουργοί και υπάλληλοι θα πηγαίνω μέσα στο γραφεία τους και δεν θα μας ενοχλεί κανείς! 

Αλλά να μην ανησυχεί καμιά γυναίκα υπουργού ότι θα της φάω τον Ιμάμη... 'Όπως μου είπε μια συγκρατούμενή μου στο Δαφνί κανένα μήνα αφού ανέβασα αυτό το άρθρο, η Ματίνα που έκλαιγε συνέχεια για τα δικά της, όταν της περιέγραψα την ζωή μου και κατάλαβε ότι έχω παραμελήσει την προσωπική μου ζωή προς χάριν των επαγγελματικών μου ενασχολήσεων είσαι καριερίστας!  Ε λοιπόν ναι είμαστε κορίτσια καριέρας και χτυπάμε κορυφή! 


Κορίτσι καριέρας... Να προετοιμάσω το σόου μου καλέ τόσα χρόνια ασχολούμαι... Μ' αρέσει να δουλεύω όταν εσείς οι υπόλοιποι κοιμάστε! 

Tόσα χρόνια τους άκουγα να με καλούν από ψηλά... Τώρα οι ουρανοί έχουν πάρει φωτιά... Ω ναι καίνε με τόση λαμπρότητα. Τους ακούω να με καλούν, τους ακούω να ψιθυρίζουν. Τραγουδάνε ερχόμαστε σπίτι... Και πρέπει να σας προετοιμάσω όλους.
 

Σιακάρα μου εκεί στη φιδοφωλιά στη Δάφνη, που χαρακτήριζες τα πρωτάκια που είχες στην τελευταία συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων πέρυσι τον Ιούνιο αναρχοαυτόνομα, τα πρωτάκια αναρχοαυτόνομα και με τρόλαρες όλη την χρόνια σαν το παλιοτόμαρο τον πατέρα μου και εσύ , που με τρολάρει συνέχεια μέσα στο σπίτι μου... Κρατήστε την λέξη παλιοτόμαρο αναγνώστες που προς το παρόν τη λέω μόνο μια φορά για τον πατέρα μου, θα τη δικαιολογήσω στο μέλλον πως προέκυψε. Μωρέ μου το έπαιζες φίλη μου, με αυτό το ύφος το μπλαζέ όλη τη χρονιά! 

Και λίγο πριν το τέλος τον Μάιο στην μαύρη, στην σκοτεινή εκείνη συνεδρίαση που συζητούσαμε για τον Λεονάρδο τον Κωνσταντίνο, είπες για το απόβλητο της εντερικής εκκενώσεως τον Πούλλακκο, άχου μωρε τον καημένο τον Πούλλακκο, τον γλωσσοφάγανε και χτύπησε το πόδι του με το μηχανάκι. Έτσι είπες! Ναι μωρέ τον καημένο τον γλωσσοφάγανε! Τον καημένο... που χτυπάει συνέχεια την ώρα της γυμναστικής παιδιά, τα σαπίζει στο ξύλο. Τον καημένο... μωλέ μωλέ. Θα μάθετε αναγνώστες πιο αναλυτικά πως συμπεριφέρθηκε και σε εμένα ο Πουλλάκκος αλλά και στους μαθητές μου, αυτή η σκατούλα, μέσα στους επόμενους μήνες όταν τα καταφέρω να γράψω αναλυτικά τι γίνονταν μέσα σε αυτό το ...χανείο. 

Άσε Σιακάρα που έχουν φθάσει κάτι πληροφορίες στα αυτιά μου πως για άλλους επαίσχυντους λόγους έλειπε ο Πούλλακκος από το σχολείο τόσους μήνες. Αφού τον είδα και εγώ με τα μάτια μου τώρα τον Σεπτέμβρη που περνούσα για να κανονίσω τα των πρακτικών μια μέρα που έληξε η άδεια του και έπρεπε να είναι εκεί στη θέση του ότι μια χαρά στέκονταν στα πόδια του. Άρα κάτι τρέχει με τον Πούλλακκο Σιακάρα εκτός του ότι σαπίζει στο ξύλο τα παιδιά... τους κάνει και άλλα πράγματα και κάποιοι γονείς το αντιλήφθηκαν αλλά εσείς τον καλύπτετε. Όλα τα φίδια τον καλύπτετε!

Σιακάρα μου θυμάσαι που με είχες πάρει με το αυτοκινητό σου εκεί κατά τα τέλη Μαιου και σου έλεγα ότι με είχε πιάσει τις προηγούμενες ήμερες μια σκοτοδίνη, μια ζαλάδα, ένας ίλλιγγος, μια ναυτία, μια θολούρα, μια τάση για εμετό. Και σου είπα ότι θα σου έλεγα τι σκέφτηκα να κάνω για να το αντιμετωπίσω; Δεν πρόλαβα να στο πω δια ζώσης δυστυχώς αλλά θα στο πω μέσα από εδώ! 

Σκέφτηκα να πάω στο Υπουργείο Παιδείας! Και να κλαίω που λες Σιακάρα μου μέσα στο γραφείο στο τμήμα που ήταν προϊστάμενος ο Γιάννης, στην Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, να λέω τα προβλήματα μου στον υπάλληλο, να μου λέει και αυτός τις εμπειρίες του... Όλα αυτά όση ώρα περιμέναμε τον Γιάννη να βγει από την συνάντηση που είχε με τον Φίλη τον υπουργό. Με είδε ο άνθρωπος για δέκα λεπτά, όσο χρειάζονταν ακριβώς για να μου δώσει την εύστοχη βοηθειά του, γιατί μετά είχε σύσκεψη με άλλα ανώτατα στελέχη του υπουργείου.

Φαντάζομαι τώρα που τα διαβάζεις Σιακάρα ή τα ακούς που σου τα λένε τα άλλα τα σκυλιά να έχουν γουρλώσει τα μάτια σου διάπλατα! Μην ανησυχείς, μην ανησυχείς, είναι που σου έχω ανοίξει και σε εσένανε τα μάτια για να μπει μέσα σου το φως! Nα μπει το φως και να νιώσετε την πιο βαθιά ντροπή για τον τρόπο που συμπεριφερόσασταν στα παιδιά όλα τα προηγούμενα χρόνια...Αυτή η ζωή πρέπει να σας διδάξει ότι πρέπει να πληρώσετε, να πληρώσετε το τίμημα για τα λάθη και τα αμαρτήματά σας.


Πάντως ο ίλιγγος μου έμεινε δεν έφυγε εντελώς Σιακάρα! Γιατί τι να σου κάνει και αυτός ο Φίλης, θαύματα δεν μπορεί να κάνει!!! Αλλιώς θα είχε σώσει και τον ευατό του και την χώρα!
.