Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ήθελα να γράψω...

τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη και άλλα για τους γονείς μου, για το τσολί, για το Αιγινήτειο, για τα σχολεία που δούλεψα τώρα που έγινα μόνιμος(4ο Τρίπολης, 4ο Παιανίας, 3ο Καλλιθέας) και στα οποία σε γενικές γραμμές ήταν ήρεμα τα πράγματα και πάντα άκουγα τα καλύτερα λόγια από τους συναδέλφους σε αυτά αλλά δεν πρόλαβα, αφού ήμουν εξαντλημένος και δεν έβρισκα μια αγκαλιά... Μόνο για το 3ο Καλλιθέας πρόλαβα και έγραψα αρκετά, για τα δύο πρώτα δεν πρόλαβα σχεδόν καθόλου. Στο 4ο Τρίπολης είχα συμπαθήσει πολύ και ένα κορίτσι συνάδελφο που την ταλαιπωρούσαν λίγο και αυτή και είχαμε βγει μια φορά και για καφέ οι δυο μας. Θα ετοιμάσω το άρθρο αργότερα για το όμορφο κορίτσι όσον αφορά τον γραπτό μου λόγο αλλά έχω ήδη βρει ποια τραγουδάκια θα της αφιερώσω! Πιστεύω θα της αρέσουν πολύ τα τραγούδια που έχω βρει να της αφιερώσω... Ίσως αυτή με κάνει straight!

Τώρα που θα γίνουν όλοι gay εγώ θα ζήσω το δικό μου straight story. 
Tίνα ξεκινάω με αυτό για σένα!


Στο 3ο Καλλιθέας στο οποίο είναι διευθυντής ο Γιάννης ο Κουφόπουλος ένας καταπληκτικός άνθρωπος που με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην ζωή μου, μου ανέθεσε την συμπλήρωση ωραρίου. Ευτυχώς που έχω και αυτή την εμπειρία για να μην πει κανένας ότι δεν καταλαβαίνω τις ειδικότητες, τους δασκάλους των ειδικοτήτων δηλαδή στα δημοτικά. Έμπαινα σε δέκα τμήματα από Τρίτη μέχρι Έκτη και δίδασκα και εγώ τις ειδικότητες μου. Πρώτη ειδικότητα τα Θρησκευτικά και δεύτερη Αγωγή του Πολίτη. Έκανα και λίγα Εικαστικά γιατί είμαι και Δημιουργός του Κόσμου μην το ξεχνάμε...


Εντάξει είχα ζαλιστεί  λίγο τον πρώτο μήνα επειδή άλλαζα και έμπαινα από τμήμα σε τμήμα κάθε διδακτική ώρα, Αλλά μετά που το συνήθισα δεν μου φάνηκε κάτι δύσκολο και όλα κύλησαν πολύ ομαλά και ήρεμα εκτός από δύο περιστατικά στα οποία θα αναφερθώ αργότερα. Ο Γιάννης είναι ο μόνος διευθυντής σχολείου από όσους συνάντησα στην ζωή μου που μας ζήτησε να του μιλάμε στον ενικό. Βέβαια εγώ επειδή είμαι πολύ ευγενικός και θέλω να κρατάω και τους τύπους την μισή χρονιά στον πληθυντικό του μίλαγα και μετά σιγά σιγά άρχισα να του μιλάω και εγώ στον ενικό. Γιάννη είσαι ένας καταπληκτικός άνθρωπος! Παρότι Συριζαίος να τα λέμε αυτά, αλλά να βλέπετε παντού σε όλα τα κόμματα και τις πολιτικές παρατάξεις υπάρχουν φωτεινοί και σκοτεινοί. Και εδώ μέσα από αυτή την ιστοσελίδα  θα ξεκινήσει μία μάχη μεταξύ φωτός και σκότους ανεξαρτήτως το που είναι ενταγμένος ο καθένας. Τέρμα οι παλιοί διαχωρισμοί. Τώρα θα γίνει πνευματικός πόλεμος στην κοινωνία. Πρώτα θα ξεκινήσει από την Ελλάδα και μετά θα επεκταθεί σε όλο τον πλανήτη. Ήδη είχε ξεκινήσει ο πόλεμος εδώ και καιρό και μαίνονταν σε πνευματικό επίπεδο στα πεδία του Παραδείσου, τώρα θα κατέβει και κάτω στη γη στην υλική υπόσταση.


Έχω γράψει και αρκετά άρθρα για τους πολιτικούς και ήθελα να τα επεξεργαστώ για να μπορέσω να τα ανεβάσω στη συνέχεια αλλά ούτε αυτό το πρόλαβα. Θέλω να τα έχω όλα στην εντέλεια τα άρθρα πριν τα ανεβάσω για να πετυχαίνω τον στόχο μου στα ζητήματα που πιάνω μέσα από αυτά. Τίποτα δεν πρόλαβα να ετοιμάσω, αφού ήμουν εξαντλημένος όλο τον Σεπτέμβρη και έκλαιγα. Και τον Οκτώβρη τον πέρασα τις πρώτες μέρες τρέχοντας για τα πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων τα οποία ήθελα από το περσινό μου σχολείο και τον υπόλοιπο κλαίγοντας για τον όμορφο αλήτη. Θα τα διαβάσετε σύντομα. Αφού ήμουν εξαντλημένος όλο τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη και δεν μπόρεσα να γράψω τίποτα θα τις ανεβάσω τις αναρτήσεις μου για αυτά τα θέματα στο μέλλον. Για αρκετούς μήνες, από εδώ και στο εξής, θα κάθομαι κλεισμένος στο δωμάτιο μου και θα γράφω συνέχεια αν μπορέσω να συγκεντρωθώ...

Και ας με φωνάζουν ο Έγκλειστος 
Δεν πηγαίνω έξω για τίποτα 
Κανείς δεν θα με κάνει να αφήσω αυτό το δωμάτιο
Αισθάνομαι λύπη για τον εαυτό μου
Αλλά ποιος σας ζήτησε να παρέμβετε
Ξέρετε πραγματικά τι είναι ή τι δεν είναι καλό για την υγεία μου;