Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Δεν θέλω να παρεξηγηθούν κάποιοι…

… και να νομίσουν ότι  λέω ότι όλοι οι άνθρωποι είναι gay ή bi. Ή ότι όλοι οι αρχαίοι μας πρόγονοι και ήρωες ήταν όλοι gay. Απλά κάνω μια ψυχανάλυση στον εαυτό μου και μιλάω για το πως νιώθω κάποια πράγματα που έζησα στην συγκεκριμένη μου ενσάρκωση.Τα περισσότερα από όσα έζησα ήταν σοκαριστικά και λίγο περίεργα και προφανώς σαν κάδρο τα επέλεξα πριν γεννηθώ για να μπορέσω να σας αφυπνίσω τώρα. 

Ο βασιλιάς Λεωνίδας ήταν ένας σπουδαίος ετεροφυλόφιλος ήρωας, ένα παράδειγμα αυτοθυσίας. Ο βασιλιάς Οδυσσέας από τον Τρωικό πόλεμο που έκανε τόσο κόπο να γυρίσει πίσω στην αγαπημένη Πηνελόπη του. Ο Θησέας που εξόντωσε τον Μινώταυρο, ενόσω η Αριάδνη του κρατούσε το νήμα. Ο Ορφέας και η Ευρυδίκη που κατέβηκαν στον Άδη, αλλά δεν γύρισαν πότε πίσω μαζί. Και άλλοι πολλοί…

Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν απλά ελεύθερα πνεύματα. Είχαν ανώτερη συνείδηση. Ένιωθαν και ήταν ερωτευμένοι με το όλο σύμπαν και τους ανθρώπους γύρω τους. Σεβόντουσαν ο ένας τον άλλο. Σεβόντουσαν τις γυναίκες. Δεν ήταν υποκριτές και φαρισαίοι. Και ότι έκαναν το έκαναν μόνο με την δική τους ελεύθερη βούληση.

Eπίσης σχεδόν όλες οι ιστορικές προσωπικότητες του '40 και σχεδόν όλοι οι ήρωες του '21 ήταν ετεροφυλόφιλοι αν και μπορεί να υπήρχαν και καταπιεσμένοι ομοφυλόφιλοι ανάμεσά τους. Να μην φτάνουμε όμως  στο άλλο άκρο να λέμε σαχλαμάρες για τον Κολοκοτρώνη κύριε Τατσόπουλε, ούτε και σαν χιούμορ, γιατί τότε είναι ίσως προσβλητικό. Δεν χρειάζεται να διαστρεβλώνουμε την ιστορία για να αποδείξουμε πόσο αριστεροί είμαστε. Η άλλη η Ρεπούση έλεγε "συνωστισμό" την σφαγή της Σμύρνης. Εσείς οι αριστεροί τα διαστρεβλώνετε όλα. Είναι πολύ κακό όταν διαστρεβλώνεις την ιστορία σου, μόνο και μόνο επειδή στο επιβάλει η ιδεολογία σου και τα ξένα τουρκολαγνικά συμφέροντα που υπηρετείς κ. Ρεπούση. Η Διαμαντοπούλου δε ως γνήσια ανθελλήστρια απέσυρε το σύγγραμμα του κ. Κολιόπουλου επειδή περιέγραφε τα γεγονότα όπως έγιναν.

Πάντως μειονότητα ήταν οι gay τόσο στην ιστορία, όσο και σήμερα. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί τα επόμενα χρόνια. Ίσως έχει αυξηθεί πάρα πολύ το ποσοστό λόγω των συμπαντικών νόμων της αναλήψεως που βιώνουμε. Στην τρίτη διάσταση που ζούσαμε μέχρι τώρα ο κόσμος ήταν ιδιαίτερα πολωμένος καλό/κακό, θηλυκό/αρσενικό ενώ τώρα σιγά σιγά αυτά τα σχήματα θα αρχίσουν να καταρρέουν. 

Επίσης  υπάρχουν προκαταλήψεις και ιδεοληψίες,  για όλα όσα αναφέρω στο προηγούμενο άρθρο μου και χωρίζουν τους ανθρώπους. Για παράδειγμα το ότι ήμουν χοντρούλης και γενικά όλα τα τα υπόλοιπα έκανε τους gay να φέρονται ρατσιστικά απεναντί μου.

Και πόσες και πόσες γυναίκες δεν έχουν δεινοπαθήσει από τα πρότυπα που επιβάλλονται από την showbiz ακόμα και στην προσπάθεια ανεύρεσης εργασίας. Ακόμα και μειονότητες φίλοι μου μπορεί να φέρονται ρατσιστικά σε άλλες μειονότητες ή και σε πλειονότητες.

Οι εργοδότες φέρονται με μη ισότιμο τρόπο σε γυναίκες π.χ. που είναι μητέρες και αναζητούν εργασία ή στις μικρότερες ηλικιακά ομάδες κακοπληρώνοντάς τους. Καλό θα ήταν να τεθούν επί τάπητος όλα όσα αναφέρω.

Σε μια κοινωνία ο ρατσισμός είναι καμιά φορά υφέρπων και ύπουλος. Λέμε για τους μετανάστες, τους αλλόθρησκους, όσους έχουν διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό αλλά καμιά φορά κάποια πράγματα είναι ακόμα πιο δυσδιάκριτα.

Για παράδειγμα για ποιο λόγο να έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι περισσότερα προνόμια από τους ιδιωτικούς; Αυτό δεν είναι ανισότητα; Δεν είναι;

Προσπαθώ λοιπόν να εξηγήσω μέσα από όλα αυτά τα κείμενα την έννοια του ιερού δεσμού. Κάτι σαν ένας πνευματικός γάμος.

Αυτό το ένιωσα λίγο με τον Αντώνη εκ Ρουμανίας αλλά μάλλον ήταν κάτι που έγινε δια της εξαπατήσεως από ανώτερες δυνάμεις...


Ο Αντώνης ήταν μια απάτη...πρέπει να ομολογήσω...
  Αλλά τι να μας πει η φυσική οι νόμοι δεν μετράνε....
                 σε φάση μεταφυσική τα πάθη κυβερνάνε...                      


Επίσης σε αυτή την ζωή μου δεν ήμουν τελείως gay. Kαι αυτό είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Ήμουν και gay και ασέξουαλ,γιατί πέρασα αρκετά χρόνια της ζωής μου έτσι και μου αρέσουν και οι αγκαλιές πάρα πολύ, ίσως περισσότερο απ' το σεξ. Δεν το θεωρώ δηλαδή και τόσο σημαντικό σε μια σχέση, πως να το πω θα μπορούσα να είχα σχέση με κάποιον και χωρίς αυτό και ήμουν και λίγο καταπιεσμένος straightΘέλω τώρα να πάω με γυναίκα για να δω πως είναι! Ποτέ δεν είναι αργά! Έτσι δεν λένε; 

Μάλλον τελικά ήμουν πολύ ρομαντικός άνθρωπος γενικά σε όλα. Δεν ξέρω! Πάντως αυτή η κοινωνία ήταν πολύ βάναυση για εμένα! Επίσης σε προηγούμενες μου ζωές είμαι σίγουρος ότι ήμουν οικογενειάρχης straight με παιδιά.Αλλά και σε αυτή την ζωή, για να μιλήσω και με λίγο χιούμορ, δεν είμαι ρατσιστής με τους straight.

Έχω πολλούς φίλους straight και είναι πολύ καλά και άξια παιδιά! Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν στο κρεβάτι τους οι straight αρκεί να μην είναι προκλητικοί όταν βγαίνουν έξω στον δρόμο. Δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζουν με όλα αυτά που κάνουν. Ξέρετε τώρα γάμους τρικούβερτους, σαλιαρίσματα στους δρόμους, ματσό άντρες, ξιπασμένες και προκλητικές γκόμενες. 

Είπαμε να μην είμαστε ρατσιστές μαζί τους αλλά να μην μας το περνάνε και σαν κάτι φυσιολογικό και κοινωνικά αποδεκτό… Είναι κάποια πράγματα που προσπαθούν να μας τα περάσουν σαν φυσιολογικά μέσω της συνεχούς επανάληψης και της προπαγάνδας που κάνουν συνέχεια και είναι πολύ ενοχλητικό αυτό ξέρετε...


 Έχουν γεμίσει οι τηλεοράσεις με όλους αυτούς τους ευθείς και τις ευθείες...