Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Για τους όμορφους!

Υπ' όψιν όσα είπα...για την μητέρα Νεκτάριος δεν τα λέω…μόνο για τις παπαδαριό αλλά και για όλες τις κρυφες αδελφές της Ελλάδος. Σε λίγο θα κοιτάμε ο ένας τον άλλον στα μάτια και θα μπορούμε να δούμε όλη του την ιστορία του.

Θα αποκαλυφθούν όλα! 

Θα μπορούσα να είμαι ετεροφυλόφιλος αλλά συμφώνησα με τον Θεό και με τον Χριστό να είμαι gay σε αυτή την συγκεκριμένη ενσάρκωση, μετά από χίλια ζόρια για να μπορέσω να σας βοηθήσω τώρα. Μετά από τα χίλια ζόρια λοιπόν, να είμαι gay, θα τα αναφέρω άλλη μία φορά, για να τα εμπεδώσουν και να τα χωνέψουν οι θεούσες που μπαίνουν ή θα μπουν στο blog.... 

Κακοποιήθηκα σεξουαλικά όταν ήμουν παιδί, είχα αίμα όποτε πήγαινα στην τουαλέτα και έκανα κολονοσκοπήσεις από 12 χρονών, σταμάτησε η ανάπτυξη των γεννητικών μου οργάνων πρόωρα, είχα ενδοκρινολογικές διαταραχές και σταμάτησε και η ανάπτυξη του σώματος μου επίσης πρόωρα στην εφηβεία από το πολύ άγχος που είχα  και είχα λεπτή φωνή μέχρι 23 χρονών.

Συμφώνησα με τον Ιησού πριν γεννηθώ, λοιπόν, να είμαι έτσι για δύο λόγους

Για να βοηθήσω τις μαυροφορούσες κοπελιές τις παπαδιές αλλά και όλες τις κρυφές της Ελλάδος και του κόσμου  για να τα καταφέρουν σε αυτήν την μετάβαση στην νέα Γη γιατί έχουν πιο πολύ ανάγκη αυτή την βοήθεια σε αυτή την μεταβατική περίοδο που θα αποκαλυφθούν όλα για όλους μας.

Και είναι και πολλές οι άτιμες οι κρυφές στην Ελλάδα, όλοι τις ξέρουμε, άμα ψάξετε στο διαδίκτυο θα τις βρείτε όλες τις κρυφές της showbiz. Θα αναφέρω όμως χαρακτηριστικά τον σιχαμερό και παρανοικό γκεμπελίσκο τον Λαζόπουλο. Βέβαια αυτός είναι και πρεζάκιας, εκτός από πούστης, με την κακή έννοια του όρου όμως...  

Ρε παιδιά όλοι εσείς στην showbiz αφού όλοι το ξέρουν ότι το μελώνετε το παστέλι, την κουνάτε την αχλαδιά, την μαδάτε την μαργαρίτα, το μαστιγώνετε το δελφίνι, το κανελώνετε το ριζόγαλο, τον απλώνετε τον τραχανά τι μου κρύβεστε, όλος ο κόσμος το ξέρει, πόσο πια θα κρύβεστε, υποτίθεται ότι είστε και ανοιχτόμυαλοι μερικοί, μερικοί, τρίχες, ίδια φάρα με το παπαδαριό είστε, φαρισαίες και υποκρίτριες.  Ελάχιστοι μόνο όπως ο Φώτης και λίγοι ακόμα είχαν το θάρρος να το παραδεχτούν!

Αλλά εκτός από τις διάσημες τις αδελφές, τα λέω αυτά και για τις άσημες τις αδελφές, και για τους bi και για τους straight. Σε λίγο καιρό θα μπορούμε να διαβάζουμε ο καθένας από τα μάτια την ιστορία του άλλου!  Δεν θα υπάρχουν καθόλου μυστικά. Καθόλου! Θα αποκαλυφθούν όλα για όλους μας. Προσπαθώ να βοηθήσω και να σώσω όσο περισσότερο κόσμο γίνεται.... Γιατί μπορεί όταν το καταλάβουν αυτό κάποιοι να κατατρομοκρατηθούν... 

Δεν είμαι κανένας που διασκέδαζε συνέχεια στην ζωή του σε αυτό το θέμα. Ούτε κάνω ακτιβισμό για τις αδελφές! Στην εφηβεία δεν είχα καθόλου σχέσεις και πιο μετά συνήθως δεν έκανα κάτι. Πιο πολύ μπερδεμένος ήμουν και ψαχνόμουν.

Αυτό το ότι θα αποκαλυφθούν όλα λοιπόν ισχύει και για τους ετεροφυλόφιλους. Αν κρύβετε διάφορα πραγματάκια τα straight ζευγάρια μεταξύ σας δύσκολα θα μείνουν στην αφάνεια τα επόμενα χρόνια με όλες αυτές τις αλλαγές που θα γίνουν! Προσπαθώ να σας βοηθήσω! Να σώσετε τις ψυχές σας!

Τα επόμενα χρόνια θα ανοιχτούν τα ακασικά αρχεία του σύμπαντος και θα μπορούμε να γνωρίζουμε όλη την αλήθεια του άλλου για το παρελθόν του, να επικοινωνούμε τηλεπαθητικά, να διαβάζουμε με το μυαλό μας την σκέψη του. Όλα αυτά μπορεί να είναι τρομακτικά για κάποιους από εσάς που έχετε μυστικά! Προσπαθώ να σας βοηθήσω όλους!

Δεύτερον συμφώνησα να είμαι έτσι με τον Ιησού

Για να είναι μια δοκιμασία όλο αυτό για τις θεούσες που έχουν μείνει ίδιες και απαρράλαχτες εδώ και 2000 χρόνια, μπας και βάλουνε μυαλό και καταλάβουν ότι ο Θεός είναι αγάπη και ότι ο Χριστός μας αποδέχεται όλους. Εσείς τι περιμένατε να είναι ο Θεός ρατσιστής; Αυτό περιμένατε θεούσες; Ε την πατήσατε!

Την πατήσατε! Ο Xριστός τους αγαπάει όλους και δεν κοιτάει τι είσαι σε αυτή την ζωή gay, straight, μαύρος, άσπρος αλλά πως συμπεριφέρεσαι στον διπλανό σου. Αυτό είναι το σημαντικό για Αυτόν πως συμπεριφερόμαστε ο ένας στον άλλον.

Η μήπως νομίζατε πως ξύπνησα μια μέρα και είπα θα είμαι έτσι από εδώ και μπρος για να στενοχωριέται η μάνα μου, ο πατέρας μου, όλο μου το σόι και εγώ ο ίδιος μια ζωή; Για να βοηθήσω το παπαδαριό σ' αυτό που γίνεται στην γη αυτή την στιγμή γεννήθηκα έτσι. Που δεν θα μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και θα αποκαλυφθούν όλα. 

Ή πιστεύετε ότι το blog το κάνω γιατί έχω όρεξη να ακούσω την κάθε βλακεία που θα αρχίζει να εκστομίζει ο στόμας της κάθε θεούσας σε λίγο καιρό... Ούτε για εμένα είναι εύκολη όλη αυτή διαδικασία. Να βοηθήσω προσπαθώ τον εαυτό μου και τους άλλους.

Είχα τόσα χρόνια κατάθλιψη! Συνέχεια έκλαιγα στη ζωή μου. Και από τους όμορφους που ερωτεύτηκα  όλα αυτά τα χρόνια, δεν ήθελα sex που πολύ κακώς το έχετε δαιμονοποιήσει και αυτό, γιατί είναι απλά ένας τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων.Μια αγκαλιά ήθελα από αυτούς αλλά φοβόμουν να τους μιλήσω. Να τους πω αυτό που ένιωθα.

Γενικά όλη μου η ζωή ήταν χάλια. Σαν ένας εφιάλτης. Έχω γράψει ήδη αρκετά και θα δείτε και τα υπόλοιπα αργότερα. Για να μπορέσω να βοηθήσω τώρα, τράβηξα το μανίκι που τράβηξα. 

Και για να πω την αλήθεια δεν μ' αρέσει και τόσο πολύ που μάλλον θα γίνω πιο γνωστός τελικά, παρόλο που δεν το φοβάμαι τόσο πιαΑλλά θέλω να βοηθήσω τόσο τον εαυτό μου όσο και τον υπόλοιπο κόσμο.


Oμόρφοι για εσάς το κάνω! Για εσάς θα γίνω διάσημος! Γιατί το αξίζετε! 

Όσες μπουνιές και να μου δώσανε σε αυτή τη ζωή θα σταθώ στα πόδια μου και πάλι θα ξαναμπώ μέσα στο club και θα γίνω ο δημοφιλής της βραδιάς!