Κυριακή 20 Μαΐου 2012

20/5/12

[Λοιπόν, αυτόν τον μήνα, τον Μάιο έχω γυρίσει στο σπίτι των γονιών μου και είμαι και κάπως στενοχωρημένος που δεν έχω κοντά μου τον Αντώνη και δεν μπορώ να χάσω εύκολα κιλά… Θα μάθετε σε λίγο καιρό ποιος είναι ο Αντώνης και τι ακριβώς έχει συμβεί ....]

Εσείς οι δημοσιογράφοι, οι συντάκτες και οι παρουσιαστές όμως μπορείτε σιγά, σιγά να αρχίσετε να ενημερώνετε τον κόσμο για το blog μου για να αρχίσουν να τα ακούνε τα κάλαντα της Αναστάσεως όλοι οι ασθενείς… 

Να τα ακούσουν τα κάλαντα οι συμμαθητές μου στο Γυμνάσιο,  η κ. Κ.Μ.  η απαράδεκτη φιλόλογος που μου είπε στο Γυμνάσιο να μην βγάλω καλό βαθμό για να μην έχω το απουσιολόγιο την επόμενη χρονιά και ο κ. Ραφτόπουλος ο γυμναστής από το Γυμνάσιο που μου έβαζε τις φωνές επειδή δεν έκανα καλά τα βήματα της παρέλασης. H κ. Θεανώ η φιλόλογος από το Λύκειο Ελληνικού που μας έλεγε ότι μόνοι μας ερχόμαστε στη ζωή και μόνοι μας φεύγουμε από αυτήν και ο καθηγητής μου ο πληροφορικάριος που μου έσκισε την εργασία μόνο και μόνο επειδή του την πήγα χειρόγραφη!

Να τα ακούσει και ο Χριστόδουλος ο υποκριτής και φαρισαίος που έκανε ότι έκανε κόλλησε αρρώστιες και μετά καρκίνιασε από την κακία του. Γιατί εδώ θα τα ακούσουν όλοι και οι ζωντανοί και οι νεκροί!

Να τα ακούσει και η Μαρία η Cyber από το gay χώρο, η «αριστερή ακτιβίστρια», που δεν ήρθε να υπερασπίσει τα δικαιώματα μιας μειονότητας για να μην χάσει τα 300 ευρώ του χορηγού της. Nα τα ακούσουν τα κάλαντα και τα μέλη του φασιστοειδούς νοοτροπίας αναρχοκομματιδίου του ΑΝΤΑΡΣΥΑ που πάνε και καινέ την Αθήνα και σκοτώνουν κόσμο, με το οποίο έβαλε υποψηφιότητα η Μαρία η Cyber.

Πέτρος Κωσταντίνου: ένας τραμπούκος τρομοκράτης μπροστά από την φωτιά της Marfin. 




Να τα ακούσει και η Aννίτα η Πάνια που εκμεταλεύονταν άτομα με αναπηρίες για να τα οικονομάειΝα τα ακούσει ο Σάββας Αχιλλέως που έκανε ακόμα και στις μέρες μας, πριν ψοφήσει, εξορκισμούς λες και βρισκόμαστε στον Μεσαίωνα. Να τα ακούσει ο Λιακόπουλος, που συνεργάζεται με τα νεφελίμια όπως τον Σάββα τον Αχιλλέως.
                                  
Να ακούσει και ο πατέρας μου και όσοι θρησκόληπτοι δεν μπαίνουν στο ίντερνετ. Να τους πείτε την αλήθεια για τον Ιησού και τους παπάδες! 

Τα διαβάζουμε τα άρθρα που έχω γράψει οι δημοσιογράφοι και οι παρουσιαστές όμως και για να επιβραβεύσουμε όσους κάνουν σωστά την δουλειά τους και όσους έχουν φωτεινές ψυχούλες. Θα τους βρείτε πάρα πολλούς φωτεινούς ανθρώπους στα κειμενάκια μου!

Ελάτε να κάνουμε όλοι μαζί αυτόν τον ειρηνικό πόλεμο μέσα στο μυαλό και στις συνειδήσεις μας. Πως θα ζήσουμε αρμονικά όλοι μαζί αν δεν το προσπαθήσουμε; Να βρούμε αυτά που μας ενώνουν, αντί για αυτά που μας χωρίζουν...