Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

10/5/12


[Δεν ανεβάζω εικόνες τα τελευταία δεκαήμερα! Έχω μείνει στα ίδια κιλά γιατί έχω πολύ άγχος! Όταν έχω άγχος δεν μπορώ να χάσω τα κιλά μου. Δεν μπορώ να χάσω κιλά όταν έχω 4 χρονών παιδί χειρουργημένο επάνω στην Ρουμανία να μην μπορώ να του στείλω ούτε για τα φάρμακα. Δεν ξέρω πως θα συνεχίσω με το αδυνάτισμα, χωρίς να είναι καλά ο Αντώνης και το παιδί... Θα αφήσω τα άρθρα να τρέχουν και βλέπουμε. Είμαι πολύ στενοχωρημένος γιατί ο Αντώνης δεν έχει  να πληρώσει τα φάρμακα για το παιδί, και γενικά που δεν έχουν τα απαραίτητα ούτε  το παιδί του ούτε και η οικογένεια του επάνω στην Ρουμανία, αν μου λέει την αλήθεια βέβαια. 

Θα μάθετε αργότερα ποιος είναι ο Αντώνης και τι ακριβώς έχει συμβεί. 

Έχω γυρίσει και στο σπίτι των γονιών μου που έχει και ένα σωρό πειρασμούς, έχω και άγχος όταν σκέφτομαι 4 χρονών παιδί να μην έχει φάρμακα... Δύσκολα τα χάνεις έτσι τα κιλά. Σε λίγο καιρό θα πω τι ακριβώς έχει συμβεί.]

Εντωμεταξύ εσείς οι δημοσιογράφοι για επικοινωνήστε με την κ. Τζάνη να την ρωτήσετε αυτή είναι η δουλειά της; Να κάνει κηρύγματα μίσους εναντίον των χριστιανών και εναντίον των ομοφυλοφίλων μέσα στο Πανεπιστήμιο; Για αυτό την πληρώνει το Ελληνικό Κράτος; Για να δούμε τι έχει να μας πει...

Βρείτε και την Μαρία την Cyber, που είχε τότε εκπομπή στον Επικοινωνία fm 94 του Δήμου Ηρακλείου, στην οποία κατήγγειλα το όλο θέμα, να σας επιβεβαιώσει το περιστατικό:

Πάρτε και κανένα τηλεφωνάκι τους συναδέλφους της κ. Τζάνη στο Παιδαγωγικό να μας πουν για ποιο λόγο την κάλυπταν τόσα χρόνια; Το περιστατικό τότε είχε γίνει γνωστό. Αφήστε που είμαι σίγουρος ότι δεν τα έχει πει μια φορά μόνο αυτά. Όλοι στο Παιδαγωγικό ξέρουν ότι η γυναίκα κάνει κηρύγματα μίσους εναντίον των ομοφυλοφίλων αλλά και εναντίον των χριστιανών μέσα στο πανεπιστήμιο.

Γιατί την κάλυπταν οι συνάδελφοί της; Για να δούμε τι έχουν να μας πουν... Για κάντε λίγη έρευνα... Ρεπόρτερ είστε, δημοσιογράφοι είστε, για διερευνήστε το, το θεματάκι...