Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Μ.Κ.Ο και ακτιβιστές.

Στο παραπροηγούμενο ποστ σας είπα πως μόλις η σκοταδόψυχη πέταξε τις πίπες της μες στο μάθημα εγώ θύμωσα πάρα πολύ και πήγα και το κατήγγειλα...

Υπήρχε μια εκπομπή τότε που λεγόταν «Gay and Lesbian Radio Show» και το έκανε η "ακτιβίστρια" Mαρία Cyber. Πήγα λοιπόν στην συγκεκριμένη εκπομπή και το κατήγγειλα. Η M.C.(ελαφριά άρρωστη είναι η κοπελιά αλλά γράφω όλο το όνομα της γιατί έτσι και αλλιώς είναι ψευδώνυμο) μου υποσχέθηκε τότε, ότι την επόμενη εβδομάδα, την ώρα του μαθήματος θα κανόνιζε να έρθει στο πανεπιστήμιο η ίδια, ίσως με κάποια ακόμα παιδιά, και να την αποκρούσει με επιχειρήματα. Μου το υποσχέθηκε ότι θα έρθει η ίδια.




Tην επόμενη εβδομάδα στην σχολή περίμενα την M.C., περίμενα την M.C… και την περίμενα και γενικά όσο την είδατε εσείς(οι συμφοιτητές μου τότε) την είδα και εγώ…

Αντί για την M.C. ήρθαν κάτι 20χρονα παιδάκια και εγώ περίμενα απέξω για να μου πουν τι έγινε. Και έγινε το σώσε… Δηλαδή αντί για επιχειρήματα προέταξαν κωλαράκια… Δηλαδή από ότι μου είπαν οι συμφοιτητές μου μάλλον βρίστηκαν με την Τζάνη και μετά κατέβασαν τα παντελόνια και της έδειξαν τον κώλο τους. Τότε είχα στενοχωρηθεί πάρα πολύ με αυτό που έγινε, γιατί δεν είχα κανονίσει κάτι τέτοιο… Τώρα όμως λέω ότι καλά της έκαναν της μουρλής lol

Μου φάνηκε πάντως ότι δημιουργήθηκε η ακριβώς αντίθετη εντύπωση από αυτήν που ήθελα να πετύχω, δηλαδή έδωσαν το δικαίωμα στην σκατόψυχη και σκοταδόψυχη μαζί,  να λέει με πιο πολύ σθένος τα δικά της… Ξέρετε άρχισε να λέει ορίστε το είδατε με τα ίδια σας τα μάτια ότι είχα δίκιο και άλλες τέτοιες παπαριές. Ένιωθα χάλια μετά από αυτό που έγινε δηλαδή, ένιωθα ότι δεν μπορούσα ούτε καν να κοιτάξω τους συμφοιτητές μου στα μάτια…Τεσπά καλά βασικά της έκαναν, της σαυρόψυχης όπως ξαναείπα…  

Παρόλα αυτά εξακολουθώ να πιστεύω πως αυτό που έγινε ήταν πάρα πολύ άσχημο για τους συμφοιτητές μου.

Το θέμα όμως σε όλο αυτό το σκηνικό βρίσκεται αμέσως παρακάτω. Λίγες μέρες αργότερα όταν και ξαναπήγα στην εκπομπή της "ακτιβίστριας" Μ.C. και μου είπε για ποιο λόγο δεν μπόρεσε να έρθει στην σχολή. Της έτυχε λέει εκείνη την ώρα να της έχουν κλείσει ραντεβού με τον χορηγό της εκπομπής της και έπρεπε οπωσδήποτε να πάει για να μην χάσει τα 300 ευρώ. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την συμπεριφορά γιατί το θεώρησα ως προδοσία. Αν και πρέπει να της αναγνωρίσω πως είναι από τους λίγους ανθρώπους που μου ζήτησαν συγνώμη στη ζωή μου.

Από την άλλη όμως και πάλι είναι τραγικό που κάποιοι άνθρωποι που δήλωναν αριστεροί να συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο. Και μάλιστα θυμάμαι είχε βάλει  εκείνες τις μέρες υποψηφιότητα με αυτό το σκοτεινό φασιστοειδούς νοοτροπίας αναρχο-κομματίδιο την Αντικαπιταλιστική Συμμαχία, το σημερινό ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Με την "αντικαπιταλιστική συμμαχία" η "ακτιβίστρια" που δεν ήρθε να στηρίξει τα δικαιώματα μιας μειονότητας, στην οποία ανήκει και η ίδια, για να μην χάσει τα 300 ευρώ του χορηγού της εκπομπής...μου α χα χα!!!

Καλά θα μου πείτε και εσύ μα περίμενες καλύτερη συμπεριφορά από «αριστερό» και «ακτιβιστή»;




Οπότε για να έχει νόημα η περιπέτεια μου με την «αριστερή ακτιβίστρια» λέω να ανοίξουμε μια συζήτηση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης για την διαφθορά στις Μ.Κ.Ο. Kαι επειδή εγώ δεν είμαι χωμένος μέσα σε τέτοιες μπίζνες εσείς πρέπει να γνωρίζετε πολύ περισσότερα… Για να σας δω λοιπόν…Έλα παιδιά όλα μόνος μου θα τα πω... Αρχίστε να ανοίγετε και εσείς τα στοματάκια σας και βγάλτε τα εσώψυχα σας! Καλό θα σας κάνει!

Maria Cyber αφιερωμένο το παρακάτω βιντεάκι από τις αγαπημένες ροζ ακρίδες! Όπως εγώ δεν έχω αναπτυγμένα ανδρικά σεξουαλικά όργανα έτσι και εσύ έχεις μια κλειτορίδα φίδι που του λείπει το αρχίδι και από τον κόλπο ξεπροβάλει χαρωπό....
 
P.S.1:Την βλέπετε πως είναι η Μαρια Cyber; Σαν την νταλίκα πλακομούνοβα και αυτή όπως η Κανέλλη. Δεν ξέρω ποιο τραγούδι να της πρωτοαφιερώσω από τις ροζ ακρίδες. Τελικά την νταλίκα πλακομούνοβα το άφησα για την Κανέλλη και για την Μαρία Cyber έμεινε το φίδι που του λείπει το αρχίδι.

Εδώ θα βρείτε την νταλίκα πλακομούνοβα:

https://rippingmygreekfatbody.blogspot.com/2012/06/3.html



P.S.2:Moυ βγάζεις και φωτογραφίες μαζί με την διάσημη υστερικιά τον Χατζηστεφάνου εσύ Μαρία Cyber με τον οποίο έχει να πέσει τρελό γέλιο. Θυμάμαι που τον εκθίαζες κιόλας τότε στην εκπομπή σου όταν είχε βγει στην Τατιάνα και τραβούσε τα βυζιά του. Θα πέσει τρελό γέλιο με όλους σας. Και τους προκλητικούς ακτιβιστές και τις διάσημες υστερικές.

Και εδώ θα βρείτε την διάσημη υστερικιά:

https://rippingmygreekfatbody.blogspot.com/2016/10/blog-post_5.html