Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Στα πάρκα...

Πολλές φορές πήγαινα στα πάρκα τελευταία που δεν είχα και πολλά χρήματα και περπατούσα γατί μ' αρέσει πολύ να περπατάω και επειδή απλά θέλω να περπατήσω και νιώθω άνετα εκεί που βρίσκονται και άλλοι gay αν και συνήθως με απέρριπταν τα πουστράκια :-P αλλά εγώ τα αγαπάω όλα! Καλά μην λέμε και υπερβολές αυτά που είναι όμορφα όσα έχουν δηλαδή καλές ψυχές... γιατί κατά τ’ άλλα έχουμε και κάτι σκύλες ανάμεσα μας λυσσασμένες! Γαβ!

Είναι δηλαδή κάτι λούγγρες ψηλομύτες άλλο πράγμα. Και να πεις ότι είναι και του star system για να έχουν τουπέ. Μωρέ κάτι τελευταίες ξεφτιλισμένες είναι, πηγαίνεις στα πάρκα για να περπατήσεις ανάμεσα στα δέντρα να αναπνεύσεις καθαρό αέρα το απόγευμα και δεν καταδέχονται όχι να σου μιλήσουν άλλα ούτε καν να σε κοιτάξουν. 

Είχα φάει πολύ απόρριψη στην ζωή μου.

Η άλλη πηδιόταν ασυστόλως και δημόσια στο πάρκο και την είπε σε έμενα επειδή είχα ανεβάσει το μπλουζάκι μου. Να κρύψω τα βυζιά μου, μου είπε η λούγγρα που πηδιόταν δημοσίως.


Τώρα θα με ερωτευτούνε και οι λούγγρες!

Στα σκοτεινά μέρη θα σταματήσω να πηγαίνω αλλά στα πάρκα θα συνεχίσω να βγαίνω, γιατί μου αρέσει να περπατάω εκεί έξω. Λούγγρες μην κάνετε σαν τις λυσσασμένες όταν θα με βλέπετε!

Mου σπάνε πάρα πολύ τα νεύρα οι λούγκρες. Με πρήζουνε και αυτές. Και υπάρχουν εκτός από αυτές των πάρκων και κάτι άλλες διάσημες υστερικές... Καλά διάσημες λέμε τώρα. Αυτές μόνο σε κάτι ριάλιτυ σε κάτι Fame Story, σε κάτι Τατιάνες ήταν ικανές να βγούνε και να τραβάνε τα βυζιά τους. Φαντάζομαι θα αρχίσουν να αντιδρούν τώρα μόνο και μόνο επειδή λατρεύω και αγαπάω την Ελλάδα! Γιατί αυτές δεν αγαπάνε ούτε τα άντερά τους! Υστερικές τις διαβάζω τις αναρτήσεις που ανεβάζετε στο facebook. Ούτε τα άντερά σας δεν αγαπάτε! Θα έχει πολύ πλάκα με τις υστερικές! Θα σπάσουμε πολύ πλάκα με τις διάσημες υστερικές. Το γέλιο της αρκούδας έχει να πέσει και με αυτές!