Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Στα gay club...

Στα gay club δεν πολυπατούσα γιατί ούτε φίλους είχα άλλα και με όλα αυτά που γίνονταν στην ζωή μου που να προλάβω! Με όλο αυτό τον πανικό!

Mια φορά πάντως που είχα βγει συνάντησα στο FOU και όχι στο μαγαζί που δουλεύει σαν χορευτής και σερβιτόρος στο S-CAPE τον Άγγελο. Μου είχε κάνει εντύπωση που λέτε ο Άγγελος γιατί εκείνη την ημέρα που είχα βγει στο FOU φορούσα μία μπλούζα με ένα περιστεράκι-χειροβομβίδα και η οποία έχει πάνω την επιγραφή "War in the name of Peace". Δεν ξέρω πως μου ήρθε μία μέρα και σε ένα μαγαζί στην Αργυρούπολη με μπλουζάκια με στάμπες, είδα αυτό το σχέδιο, και το εκτύπωσα σε μπλουζάκι.



Ο Άγγελος που λέτε είχε σχολιάσει το μπλουζάκι που φόραγα τότε και το οποίο ταιριάζει τώρα με τς καταστάσεις που βιώνουμε. Άγγελε είχες καταλάβει πολλά πράγματα μέσα από τα μάτια της ψυχής σου, για αυτά που θα συμβούν. Το λέω γιατί όταν έδειξα το μπλουζάκι, σε ένα σχολείο που δούλεψα τώρα που έγινα μόνιμος στο δημόσιο, σε κάτι κύνες που το έδειξα, δεν πήραν χαμπάρι τίποτα. Συνάντησα τον Άγγελο άλλες δυο-τρεις φορές στο παλιό S-CAPE αλλά μετά χαθήκαμε. Φαίνονταν πολύ cool παιδί και τύπος.

Κάποιοι έχουμε έρθει σε αυτή τη ζωή, από ψηλά, σαν τους αγγέλους
για να φέρουμε αγάπη σε όσους βρίσκονται στην σκοτεινή πλευρά...


Όταν μου συνέβη η αλλαγή στην συνειδητότητα μου μετά τις 11-11-11 ήθελα να τον βρω και να του μιλήσω και να του ζητήσω να με βοηθήσει. Ο Αντώνης μου είχε φάει όλα τα χρήματα και ήθελα να μπω στο παλιό S-CAPE για λίγο μόνο για να του δώσω ένα φυλλάδιο για το blog μου, για να τον ενημερώσω για το τι θα γίνει, απλώς να το ξέρει. Γιατί ποιος ξέρει πως μπορεί να συνεργαστούμε στο μέλλον... 

Άγγελε σκέφτομαι κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον ή ίσως και στο κοντινό μέλλον, ποιος ξέρει, που ίσως θα έχω την οικονομική δυνατότητα, να ανοίξω το δικό μου club, μόνο και μόνο για να διασκεδάζουμε. Έτσι όπως το σκέφτομαι αυτό, θα λειτουργεί μόνο με προσκλήσεις, όχι με είσοδο με χρήματα, και μόνο για μερικές μέρες το χρόνο, μόνο για ειδικά events, μόνο και μόνο για να διασκεδάζουμε. Ίσως με βοηθήσεις να το στήσουμε όλο αυτό. Ίσως με βοηθήσει και ο Φώτης που έχει το Shamone και ξέρει και αυτός πως στήνονται τέτοιοι χώροι διασκέδασης. Και σίγουρα θα πρέπει να με βοηθήσουν και οι καλλιτέχνες για αυτό, που θα εμφανίζονται στα events. Τέλοσπάντων θα το δούμε πως θα γίνει αυτό. Δεν τα έχω όλα ακόμα ξεκάθαρα στο μυαλό μου.

Ο πορτιέρης που λέτε του τότε S-cape, γιατί υπάρχουν και τέτοιου τύπου αδελφές ακόμα πιο τραγελαφικές και από τις λούγγρες των πάρκων ήταν μια αδελφή-ουγκ μια αδελφή-καραμπαμπάς. Έχει πετύχει αυτόν τον απόλυτο συνδυασμό βλαχαδερού νεοέλληνα και λυσσασμένης σκύλας ταυτόχρονα, κάτι που τον κάνει μια αδελφή-καραμπαμπά. Τέτοιου σπανιότατου είδους αδελφές ευδοκιμούν μόνο στα ελληνικά εδάφη σαν ζιζάνια και εξοντώνονται με μεγάλη δυσκολία ακόμα και από τα πιο ισχυρά ζιζανιοκτόνα. Φσιιιιιιιιτ!


Τέλος πάντων αφού με τα χίλια ζόρια κατάφερα να τον πείσω να με βάλει μέσα χωρίς να πληρώσω, αφού τσίνισε ο καραμπαμπάς με αυτό που του ζητούσα, βρήκα τον Άγγελο και το παιδί με ρώτησε "Πως μπορώ να σε βοηθήσω εγώ αγάπη μου;". Άγγελε με βοηθάς κάθε μέρα. Έχω δει ένα όνειρο με εσένα που μου λες κάτι και με ενθαρρύνεις. Κάθε μέρα το σκέφτομαι. Με ενθαρρύνεις πάρα πολύ.


Mε κάνεις να ρίχνω τα δάκρυα μου στη φωτιά και να γελάω κάθε μέρα. 
Να αναπνέω χωρίς φόβο.


Στο όνειρο βρίσκομαι μαζί με εσένα και με άλλα τέσσερα αγαπημένα μου πρόσωπα, έξι είμαστε συνολικά. Εγώ, εσύ, η Τίνα, ο Ιάσονας, ο Εξηνταρής που τότε ακόμα το 2012 δεν τους είχα γνωρίσει καν ούτε εγώ και με έναν άλλο είμαστε πολύ νεαρό όμορφο που προφανώς δεν τον έχω γνωρίσει ούτε τώρα το 2016 που συμπληρώνω αυτή την παραγραφούλα στο άρθρο. Την Τίνα, τον Ιάσονα και τον Εξηντάρη θα τους γνωρίσεις νοητικά στα επόμενα άρθρα μου Άγγελε και από κοντά στο άμεσο μέλλον.
  1. Στο νέο S-cape έχω πάει κανά δυο φορές. Mια φορά είχαν βάλει εκεί για πορτιέρισσα μια μποντιμπιλνταρού λεσβία, την φοβάσουν μόνο που την έβλεπε το μάτι σου, ήταν μαζί με μια άλλη ξανθιά κάπως πιο φυσιολογική κοπελίτσα και μου έριξαν πόρτα! Μου είπαν και καλά ότι το μαγαζί είναι φίσκα, ότι λειτουργούν με κρατήσεις και τέτοιες παπαριές! Η αλήθεια μάλλον είναι ότι επειδή είμαι χοντρούλης και κοντούλης τους χάλαγα την μόστρα του μαγαζιού... Είχα φάει και στο πάλε ποτέ Λάμδα μια φόρα πόρτα για τον ίδιο λόγο και την ίδια ώρα που εμένα μου έριχναν πόρτα, άφηναν ένα άλλο παλικάρι να περάσει. Το ίδιο έγινε και στο S-cape, άφηνε η μποντιμπιλνταρού άλλους να περάσουν και εμένα δεν με έβαλε μέσα. Δεν ξέρω πως έγινε αυτό και στο Λάμδα εκείνη την ημέρα γιατί το Λάμδα ήταν συνήθως φιλόξενο. Έλεος ρε παιδιά να τρως πόρτα στα gay μαγαζιά! Τι καραρατσισμός του κερατά είναι αυτός! Πάντως υπάρχουν και μαγαζιά που δεν ρίχνουν ποτέ πόρτα... Το Shamone, το Sodade, η Ενωδία, το Big μια χαρά μέρη.                                                                      
  2. Εντάξει και στο S-cape πήγα ξανά φέτος(το 2016) κατά τα τέλη του Ιούνη, ήταν δύο πάρα πολύ ευγενικά παιδιά, ενα αγόρι και ένα κορίτσι στην πόρτα. Τα ρώτησα θυμάμαι αν εξακολουθεί να δουλεύει εκεί ο Άγγελος και μου είπαν ναι και ότι συνεχίζει να κάνει και show κάθε Τετάρτη νομίζω αν δεν κάνω λάθος.    
  3. Άγγελε πάντως με αυτά και με αυτά δεν έχω προλάβει να δω ένα show σου αλλά θα έρθω οπωσδήποτε τώρα. Ο πνευματικός μου πατέρας από εκεί ψηλά μου είπε να κάνουμε αξέχαστες τις νύχτες μας από εδώ και μπρος.                                                     
  4. Νύχτες που δεν θα πεθαίνουν ποτέ! 


Ξέρετε τι θα γίνει τώρα;
Tώρα θα γίνω ο βασιλιάς των dexx όλων των club! 
Και των gay και των straight!


Εγώ είμαι ο LUCKY MAN αυτοπροσώπως!!!

Θα βγαίνω από λιμουζίνες και θα με υποδέχονται σαν βασιλιά όλα τα νυχτερινά μαγαζιά!