Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Σεξουαλικότητα

Ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για ένα δύσκολο θέμα. Για την σεξουαλικότητα μου… Η αλήθεια είναι ότι έχω περάσει από χίλια κύματα για να καταλάβω τι είμαι από τα 11 που μπήκα στην εφηβεία. Στην αρχή έλεγα ότι είμαι gay, πιο μετά σκεφτόμουν ότι θα ήθελα να είμαι κορίτσι, μετά σκεφτόμουν ότι είμαι παθητικός gay. Για να πω την αλήθεια αυτό το δοκίμασα και δεν μου άρεσε και τόσο. Δεν ένιωθα άνετα. Γενικά δεν έχω και σε πολύ εκτίμηση το sex ή δεν το έχω σε εκτίμηση γιατί δεν μου κάθετε όπως μου αρέσει! Οπότε σε κάποια φάση της ζωής μου κατέληξα ότι μπορεί να είμαι και ασέξουαλ. Σαν τον μπομπ τον σφουγγαράκη!



Μετά ξαναπέρασα τις ίδιες φάσεις, αλλά τώρα που μεγάλωσα αρκετά σκεφτόμουν μήπως έχω ταυτότητα διαταραχής φύλου. Κάτι που όταν το φανταζόμουν να κάνω δηλαδή αλλαγή φύλου ένιωθα αηδία. Δηλαδή ίσως θα μπορούσα να έχω γυναικεία γεννητικά όργανα, εξάλλου τίποτα δεν πήγε καλά στην εφηβεία μου με αυτό, και πάντα ήμουν μπερδεμένος, αλλά δεν θα μπορούσα να με φανταστώ σαν γυναίκα κοινωνικά. Γενικά είμαι το πιο μπερδεμένο άτομο στο κόσμο πάνω σε αυτό το ζήτημα οπότε κατάλαβα μετά από τόσα χρόνια αναζήτησης αυτό που ήξερα και από μικρός. Ότι μόνο η αγάπη μετράει... Η πίστη και η αγάπη είναι που μας κρατάει μαζί.




Αρκετά χρόνια της ζωής μου πάντως τα πέρασα σαν ασέξουαλ. Ωραία ήταν και αυτά δεν μπορώ να πω. Έτσι κι αλλιώς είχα άλλα πράγματα να κάνω. Είχα κάτι καταθλιψούλες επειδή ήμουν ερωτευμένος και φοβόμουν να μιλήσω, το Ζεφύρι, τις δημόσιες υπηρεσίες, τον stalker, να πηγαινοέρχομαι για ιατρικές εξετάσεις. Πολλά και ενδιαφέροντα! Tώρα θα ήθελα πολύ να απολαύσω το σεξ. It's human nature... so it's justify!




Όχι και τίποτα άλλο αλλά με όσα συνέβαιναν στην ζωή μου δεν είχα ούτε την όρεξη αλλά ούτε και τον χρόνο για να επιδοθώ σε τέτοιες δραστηριότητες τα προηγούμενα χρόνια... Και όχι μόνο για σεξ. Δεν είχα χρόνο να κάνω φίλους και παρέες, να βγω να διασκεδάσω. Ώρες, ώρες απορώ και εγώ πως έμπλεξα έτσι με όλη αυτή την περίεργη πορεία ζωής. Ακόμα και αυτό που κατά πάσα πιθανότητα, θα γίνει τώρα, που θα πάω από την μία άκρη στην άλλη με αυτό το blog μου φαίνεται πολύ περίεργο. Τέλος πάντων μετά από όλα αυτά τελικά κατέληξα ότι είμαι gay, μπορεί και bi, αλλά μ’ αρέσει περισσότερο σαν ενεργητικός. Γενικά όσοι με γάμησαν, με γάμησαν, από εδώ και μπρος θα γαμάω και θα δέρνω εγώ :-) M' αρέσουν επίσης πολύ οι αγκαλιές, το τρυφερό σεξ και τα παιχνίδια.

Eσάς που σας αρέσουν οι σαδομαζοχιστικές αηδίες να το ξέρετε θα τα ακούσετε και εσείς αργότερα στο μέλλον όταν θα είμαι έτοιμος μέσα από αυτό το blog. Δικαίωμα του βέβαια να κάνει ο  καθένας ότι θέλει ειδικά οι ενήλικες μεταξύ τους αλλά εγώ τα θεωρώ παραφιλίες όλα αυτά γιατί κάποιες φορές βλάπτουν ακόμα και την υγεία των όσων επιδίδονται σε τέτοιες δραστηριότητες και μου αρέσουν μόνο τα τρυφερά παιχνίδια και να αγαπάω όπως ένα τραγούδι αγάπης...




Eίχα μια συμμαθήτρια την Βιβή, στο Λύκειο, που μου τα είχε ρίξει χωρίς όμως να μου το πει η ίδια. Έβαλε τις φίλες της... και οι φίλες της το έκαναν με το λάθος τρόπο ρωτώντας με βλακείες για το μέγεθος του μορίου μου... Νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα, ότι με κορόιδευαν. Και φυσικά το αρνήθηκα. Αφήστε που ήμουν απορροφημμένος και με τα διαβάσματα μου τότε...Παρασκευούλα άμα θες έλα να το γλεντήσουμε τώρα.

Έλα να με ξεπαρθενιάσεις! Σε περιμένω Τurbo! Πύρκαυλος λέμε! Πύρκαυλος!

Ηuston we have a problem! Mου χει ανέβει ως το ταβάνι και για εσάς τα sexy θηλυκά!
Raise the roof... Raise the roof... Slap slap slap the roof... push the roof!



Nα σας πω κάτι επειδή μου το πρότειναν και αυτό! Επειδή τις σέβομαι απόλυτα τις γυναίκες δεν θα ήθελα να πάω σε μπουρδέλο για να έχω την πρώτη μου εμπειρία με μια γυναίκα. Και επειδή είδα πρόσφατα το 2015 μια ελληνική ταινία που είχε σαν κεντρικό θέμα το εμπόριο λευκής σαρκός να δείτε που κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον, όταν βρω τους κατάλληλους συνεργάτες θα το σταματήσουμε και αυτό!



Λοιπόν όπως βλέπετε θα γίνω ο άγγελός σας. Θα σας μαγνητίζω με ένα άγγιγμα και θα κάνω το σώμα σας να λάμπει. Δεν είμαι σαν τους άλλους γιατί έχω έρθει από το μέλλον, από μία άλλη διάσταση. Θα σας ανοίξω τα μάτια και θα σας οδηγήσω στο φως. Είμαι ένας εξωγήινος και το άγγιγμα μου είναι ξένο και υπερφυσικό. Δεν είμαι αγόρι εγώ! Εγώ είμαι το τυχερό σας αστέρι!



Για να σταματήσουμε το σκοτάδι ώρα να σβήσουμε τα φώτα του παρελθόντος, τα φώτα του ψεύδους και της υποκρισίας. Θέλω να νιώσω την ανάσα σου και να αγγίξω το χέρι σου και για να γίνει αυτό πρέπει να με εμπιστευθείς και να με ακολουθήσεις...



P.S.:Και επειδή μ' αρέσει να σπέρνω και να δέρνω, περιττό να πω ότι μέσα από αυτό το blog θα συμβεί το ίδιο όπως και με εμένα και για όλο τον Ελληνικό λαό!  Όσοι τον γάμησαν, τον γάμησαν. Θα έρθουν τα πάνω κάτω!