Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Ωμή και σκληρή θα σας την πετάω την πραγματικότητα...

...μέχρι να συμμορφωθείτε όλοι!

Θα μου πεις Γεωργία φιδάκι-αγγελάκι που το ήξερα και αυτό για τον Οκτώβριο; Είχα δει ένα όνειρο παλιότερα, το 2012 τότε που πήγα να συναντήσω για πρώτη φορά τον Φώτη τον Σεργουλόπουλο ότι βγαίνω τηλεφωνικά στην εκπομπή του και μιλάω για την μούρη του Stalker για την ανάρτηση δηλαδή που έχω ανεβάσει στις 5 του Οκτώβρη. Θυμάμαι που λέτε την συμφοιτήτρια μου από το μεταπτυχιακό την Αγγελική (δείτε το άρθρο ένα ευχαριστώπου βρίσκεται στον Καναδά για το διδακτορικό της όταν της τα έλεγα να μου λέει έλα ρε συ αυτό το παθαίνουν οι διάσημοι! Ε λοιπόν θα έχω να το λέω είχα και Stalker πριν γίνω διάσημος. Εκ μέρους του αγαπούλη η κάμερα να του πείτε όταν τον βρει η δημοσιογραφική ομάδα του STAR για να δείτε όλη την  μούρη του....  Είμαι αγαπούλης, όπως με φώναζε τρία ολόκληρα χρόνια που με κυνηγούσε, ο αγαπούλης, το αρκουδάκι της αγάπης που θα μοιράσει αγάπη σε όλο τον κόσμο!


Έτσι στα χρόνια που πέρασαν μετά το 2012 δεν ήξερα απλά για ποιον Οκτώβρη πρόκειται. Όταν όμως είδε η Λενιώ, εκεί προς το τέλος της χρονιάς, το όνειρο με τον Εξηντάρη κατάλαβα πως μάλλον ήρθε η ώρα.... Ακόμα και αν τελικά ο Φώτης ασχοληθεί μια από τις επόμενες τηλεοπτικές σεζόν τελικά με την ιστοσελίδα μου...


Νόμιζα ότι θα ξεκινήσουν και τα γεγονότα με την δημοσιοποιήση του blog τον Οκτώβρη που μας πέρασε αλλά με καθυστέρησε πάρα πολύ η διαδικασία των πρακτικών του συλλόγου διδασκόντων που ζήτησα τον Σεπτέμβρη να πάρω από την διεύθυνση του σχολείου. Περίμενα μέχρι και την τελευταία στιγμή τον Νοέμβρη μήπως μου τα έδινε η παλιοβρωμιάρα με την τελευταία αίτηση που έκανα που τα ζήτησα και για νομική χρήση εκτός από προσωπικούς λόγους. Ήθελα να την δημοσιοποιήσω 11 Οκτωβρίου συμβολικά την ιστοσελίδα μια μέρα μετά την παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας, όπως συζήταγα και με την Κατερίνα την Χατζή μια κοπέλα με την οποία είμαστε μαζί σε μια κλειστή ομάδα για τα άτομα με διπολική διαταραχή στο facebook. Tης έλεγα ότι δεν έχω καταφέρει να έρθω ακόμα από κοντά σε κάποια από τις συναντήσεις αυτοβοήθειας που οργανώνουν γιατί έχω πολύ δουλειά...




\



Το μόνο που κατάφερα να κάνω 11 Οκτωβρίου είναι να βάλω κάποιες αγγελία με τα γεννητικά μου όργανα για να σας τρελάνω όλους. Κάτι είναι και αυτό! Που θα μου πει η ιδιώτης η ενδοκρινολόγος που επισκέφθηκα το 2011 να πάω σε ψυχίατρο για αυτό το λόγο! Επειδή της είπα για τα γεννητικά μου όργανα που σταμάτησαν να αναπτύσσονται όταν ήμουν 12 χρονών. Τις έχουν σβήσει τώρα βέβαια τις αρχικές αγγελίες και δεν φαίνεται η ημερομηνία δημοσίευσης αλλά τότε τις πρωτοέβαλα. Και μετά τις ξαναπόσταρα σαν εικόνες στο imgur. Τις είδατε τις αγγελίες μου;
Και όχι δεν είναι 11-12εκ. Σαν το 2011-2012 όπως είχα πει τότε το 2012 εδώ στην ιστοσελίδα μου γραπτώς για να το δουν και να καθησυχάσω με αυτόν τον τρόπο την μάνα μου και τον πατέρα μου. Δεν με πιστεύει κανένας. Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Τόσα χρόνια δεν με πίστευαν οι γονείς μου. Δεν θα με πιστεύατε ούτε εσείς αν δεν σας το έδειχνα κανονικά. Και όπως βλέπετε και στις εικόνες της αγγελίας μου... Μπορεί πουλί να μην έχω αρχίδια όμως έχω! Understand;

Είπαμε η επεξεργασμένη εικόνα που έχω εδώ μέσα στο blog αφιερωμένη στους συμμάθητες μου στο Γυμνάσιο που μου δημιούργησαν την ελκώδη αλλά οι αγγελίες παραπάνω αφιερωμένες στην μάνα μου που δεν με πιστεύε και μου έλεγε με πίεζε να παίρνω ψυχοφάρμακα. 

Καλά ο πατέρας μου είναι ένα βούρλο δεν το συζήτω. Αλλά η μάνα μου; Θα σας πω τι γίνεται με την μάνα μου. Όπως ο πατέρας μου είναι θρησκόληπτος και πιστεύει το παπαδαριό η μάνα μου πιστεύει στην άλλη θρησκεία της εποχής μας. Την ψυχιατρική. Γιατί και αυτή θρησκεία είναι, μέχρι πριν λίγα χρόνια είχαν την ομοφυλοφιλία στις διαστροφές στο DSM. Διαστροφή ένα ανθρώπινο φαινόμενο που υπάρχει από όταν δημιουργήθηκε το σύμπαν. Αυτή είναι η ψυχιατρική και η μάνα μου πιστεύει σε αυτή αντί να πιστέψει εμένα.

O Γιάννης ο Κουφόπουλος, ο διευθυντής μου στην Καλλιθέα το κατάλαβε και μου το είπε τον Σεπτέμβρη, μόλις του έδειξα τα μηνύματα που έστειλα στον αλήτη τον Κουλιούμπα που με είχε παρατήσει ότι θα προσπαθήσω να αλλάξω το σύμπαν. Μου είπε βέβαια ότι ήταν παρακινδυνευμένο και παράτολμο να στέλνω τέτοια μηνύματα μέσω του facebook και μου είπε στην συνέχεια ότι για να αλλάξεις το σύμπαν χρειάζεται να είσαι πολύ προσεκτικός και μεθοδικός και να μην στέκεσαι πάνω από το χάσμα, γιατί ειδικά στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να σε καταλάβουν αν δηλώσεις για παράδειγμα ανοιχτά ότι είσαι gay και δάσκαλος και μου ανέφερε κάποιο παράδειγμα ενός ακτιβιστή. Βέβαια εγώ του απάντησα ότι δεν είναι αυτός ο ρόλος μου, το ακτιβίστικο κομμάτι. Εξάλλου όπως θα δείτε και σ' αυτό το άρθρο θα τ' ακούσουν και οι ακτιβιστές, όπως γενικότερα και πολλές αδελφές σε όλη την ιστοσελίδα... Πάντως Γιάννη όπως είδες ακόμα και τα μηνύματα που αντάλλαξα με τον αλήτη τα χρησιμοποίησα καταλλήλως εδώ... Όλα γίνονται για κάποιο λόγο, ειδικά αν έχεις το μυαλό για να τα χρησιμοποιήσεις καταλλήλως για να πεις αυτά που θες να πεις. 

Η μητέρα μου δεν με πίστευε όπως ο Γιάννης που κατάλαβε αμέσως μόλις του ανοίχθηκα λίγο τι θα παίξει ή μάλλον η μητέρα μου δεν ήθελε να με πιστέψει. Το μόνο που μου έλεγε η μητέρα μου είναι ότι είμαι πολύ έξυπνος και ότι αυτό τελικά μου έχει βγει σε κακό γιατί δεν με καταλαβαίνει κανένας. Tι να κάνουμε μανουλίτσα είμαι από σπάνιο και εξωτικό χαρμάνι και δεν με καταλάβαινε κανένας μέχρι τώρα στην Ελλάδα... Αλλά τώρα θα τον πιουν όλοι βαρύ γλυκό το καφέ τους ακόμα και τον ελληνικό όχι μόνο τον Capuccino που πίνεις εσύ και εγώ καμιά φορά...

Όπως βλέπεις Γιάννη τώρα που άνοιξα το blog δεν πείραξε κανένα το ότι είμαι gay επί του παρόντος. Τους πείραξε ότι κάνω καταγγελίες ότι δεν συμπεριφέρονται σωστά στα παιδιά. Για αυτό με χώσαν μέσα στο ψυχιατρείο Γιάννη για τις καταγγελίες, όχι για το ότι είμαι gay και δάσκαλος. Γιατί δεν είμαι προκλητικός όπως οι ακτιβιστές παρόλο που θα διχάσω τώρα μια μερίδα του κόσμου με αυτά τα άρθρα του Απριλίου αν και πιστεύω ότι η μεγάλη πλειοψηφία θα σταθεί δίπλα μου, θα αρχίσουν να μου λένε ντροπή σου οι θεούσες. 

Δεν έχω γαμήσει σχεδόν ποτέ στη ζωή μου με αυτά τα σεξουαλικά όργανα. Μόνο τρεις φορές συνολικά. Κανά δυο φορές με τον Βασίλη από τα Γλυκά Νερά τότε που είχα σχέση 20χρονών μαζί του και μια φορά με ένα παιδί που γνώρισα στο πάρκο στο Ζάππειο, γιατί να σας πω κάτι στο Πεδίον του Άρεως δεν πήγαινα, είναι πάρα πολύ επικίνδυνα και φοβόμουν. Στο Ζάππειο υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια και έχει και πολλά δένδρα είναι σαν να περπατάς σε δασάκι, όπως αυτά που πηγαίναμε εκδρομές με το κατηχητικό και παίζαμε αμπάριζα. 

Με αυτό το παιδί που σας λέω δεν το κάναμε όμως δημόσια στο πάρκο όπως οι λούγγρες οι λυσσάρες. Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και πήγα σπίτι του στην Ηλιούπολη. Ηθοποιός είναι και έχει δουλέψει και σε δημοτικά σαν θεατρολόγος. Toν ξανασυνάντησα στο πάρκο αυτόν αρχές του Νοέμβρη του 2016 και ήθελε να πηδηχτούμε δημόσια αυτή τη φορά. Ήθελε να μου κάνει και βρώμικο σεξ. Τον καημένο δεν του σηκώνονταν με τίποτα και για να πάρει ικανοποίηση  χέζει και κατουράει τους άλλους. Γενικά να το ξέρετε επειδή οι σαδομαζόχες, οι κοπρολάγνοι και οι υπόλοιποι παραφιλικοί θα τ' ακούσουν μέσα από αυτό το blog τα μόνα που θεωρώ αποδεκτά(γιατί εγώ δεν το έχω δοκιμάσει στη ζωή μου) για κάτι πιο extreme στο σεξ είναι τα pissing games που δεν ενέχουν και κίνδυνο για την υγεία καθώς τα ούρα είναι αποστειρωμένα.

Ανδρέα βρωμύλε πήγανε αλλού να βρεις κοπρολάγνα, να σου καταπίνει τα σκατά, να τα βάζει στο κουβά και να κάνει χάζι με αυτά!


Τρεις φορές έχω γαμήσει συνολικά στη ζωή μου και αυτές όχι πετυχημένα. Kαι να σας πω και κάτι; Ο ένας μάλλον ήταν φύλακας αγγελός μου και αυτός που ήθελε να με καθοδηγήσει για αυτά που θα συμβούν τώρα, και για να με κάνει να νιώσω ότι έχω την εμπειρία μιας σχέσης και ο άλλος μου έκατσε επειδή δεν του σηκώνεται του ίδιου. Άρα ούτε αυτές οι τρεις φορές μετράνε... Κάποια στιγμή μετά από όλα αυτά ξεπέρασα κάθε φόβο και όσο δεν γάμησα στη ζωή μου θα το κάνω νοητικά μέσα από αυτό εδώ το blog. Μέχρι το 2016 είχα ανοιχτά και τα σχόλια στο blog και λίγο αφού το προέβαλε το tromaktiko το blog μου δέχτηκα το εξής σχόλιο σε ένα άρθρο από την Dimitra Lafka όπως έγραφε στο προφίλ της.

"Εγω αν και εχω διαβασει λιγα κειμενα και σχωραμε αν παρακατω αλλαζει αυτο και απλα δεν το εχω δει ακομα, εχω μια απορια.. βλεπω κειμενα με ιδεες και γεγονοτα και αποριες ενος δασκαλου... αυτον τον ανθρωπο ομως που λεει οτι εχει τοσο πονο να βγαλει απο μεσα του δεν τον ειδα πουθενα... και εκτος απο το σκηνικο των 5 χρονων του δεν βλεπω κατι τοσο ακραιο που να τον ποναει ολη τη ζωη του...

Γεννηθηκα, μεγαλωσα σπουδασα, παντρευτηκα και κανω 2 δουλειες με ενα χερι. εχω απαντησει απειρες φορες πως το επαθα αυτο, εχω ακουσει απειρα σχολια πισω απο την πλατη μου και απειρα βλεματα στο δρομο. και ομως στα 22 μου μου ειπαν για πρωτη φορα οτι οταν μιλαω παρολο που εκφραζομαι κουνοντας τα χερια μου(οτι εχω απο αυτα) ποτε κανεις δεν το προσεχει οτι το ενα λειπει γιατι πολυ απλα εγω η ιδια το κανω να μοιαζει αμελητεα ποσοτητα... συμφωνω οτι ο βασικος παραγοντας βαρους οπως και αλλων προβληματων ειναι η στενοχωρια και το αγχος, αλλα στενοχωρια γιατι? εφιαλτες γιατι? αν δεν αγαπας εσυ τον εαυτο σου με τα θετικα και τα αρνητικα γιατι να το κανουν οι αλλοι?τεσπα ισως λιγο κλισε οι αποριες μου αλλα μιας και τις ειχα ειπα να τις πω..."

Δήμητρα Λάφκα τον είδες τώρα τον άνθρωπο που λέει ότι έχει τόσο πόνο να βγάλει από μέσα του κοπέλα μου; Εσύ έχεις μια αναπηρία που φαίνεται. Εγώ όμως έχω μια αναπηρία που δεν φαίνεται(το πουλί μου) αμέσως και δεν μπορεί να τραβήξει τα βλέμματα στο δρόμο. Τα είχα βγάλει αυτά στα άρθρα μου το 2014 για την εφηβεία μου απλά τα είχα δείξει μόνο με την επεξεργασμένη εικόνα όταν ασχολήθηκε το tromaktiko . Δεν τον είχες εντοπίσει τον άνθρωπο που έχει να βγάλει τόσο πόνο από μέσα του τότε; Την δικιά σου αναπηρία που φαίνεται μπορείς να την αντιμετωπίσεις στα ίσια και εσύ και όλοι οι υπόλοιποι, έστω και αν κάνουν αρνητικά σχόλια για αυτήν. Εγώ έπρεπε να τα κουβαλάω όλα μέσα μου και να τα επεξεργάζομαι εσωτερικά. Ήταν ο απόλυτος εσωτερικός πόνος. Και εσύ παντρεύτηκες όπως λες και έχεις κάποιον να σε αγκαλιάζει εγώ τράβαγα ένα σωρό μαρτύρια και ήμουνα μόνος μου όλα αυτά τα χρόνια, δεν είχα κανένα δίπλα μου. Αλλά έτσι είναι ο καθένας πιστεύει ότι ο δικός του ο σταυρός είναι ο μεγαλύτερος και δεν κοιτάει τι σταυρό κουβαλάει ο δίπλανός του.

Θεούσες τo καταλάβατε τώρα που σας τα πέταξα κατάμουτρα και τα γεννητικά μου όργανα γιατί η ομοφυλοφιλία δεν είναι διαστροφή όπως ο σαδομαζοχισμός, η κοπρολαγνεία και άλλες παραφιλίες και απλά γεννιόμαστε έτσι; 
Θεούσες θα σας το ξαναπώ και με μελλοντικό μου άρθρο αλλά σας το λέω προειδοποιητικά και από τώρα. Κανονικά έπρεπε να έχω αυτοκτονήσει με όλα αυτά που μου έχουν συμβεί στη ζωή μου. Σημειώματα αυτοκτονίας θα έπρεπε να γράφω κανονικά στους μαθητές μου. Άμα δεις τα παιδιά...

Τώρα θέλω απόλυτη ηρεμία! Έστω και μία θεούσα να βγει να μου την πει είτε μέσα από τα μέσα ενημέρωσης είτε από κοντά θα την καταστρέψω ολοκληρωτικά την επισημή σας θρησκεία από όποιο δόγμα και αν προέρχεται, όποια θρησκεία και αν εκπροσωπεί. Και την Ορθόδοξη Εκκλησία και τους Παλαιοημερολογίτες και τους Ευαγγελικούς και τους Καθολικούς και ότι άλλο σκατά είσαστε σαν χριστιανοί, μόνο κάτι ελάχιστα προτεσταντικά δόγματα μας έχουν αποδεχθεί πλήρως και αυτά στο εξωτερικό, όχι στην Ελλάδα. 



Και ότι άλλο σκατά είσαστε σαν χριστιανοί θα σας καταστρέψω, όπως οι μάρτυρες του Ιεχωβά που έχετε στήσει σταντ σε κάθε γωνιά της Αττικής. Όταν τον Σεπτέμβρη που με παράτησε ο αλήτης ο Βασίλης ήμουν σε οριακό σημείο και είχα βγει βόλτα και έκλαιγα σε ένα παρκάκι λίγο πιο πάνω από το σπίτι μου και συνάντησα κάποιους από εσάς του μάρτυρες του Ιεχωβά και σας είπα την ιστορία μου κλαίγοντας με καταλάβατε και δείξατε κατανόηση και θέλατε να μου συμπαρασταθείτε αλλά πρέπει να βρίσκομαι σε τέτοιο οριακό σημείο για να μπορέσω να συννενοηθώ. 

Γιατί κατά τ'άλλα δυο-τρεις φορές τους επόμενους μήνες που δεν ήμουν σε τέτοια χάλια και σε τέτοιο οριακό σημείο και σας ρώταγα την λέτε εσείς την πνευματική αλήθεια στον κόσμο; Ότι ο Θεός τους αποδέχεται τους ομοφυλόφιλους και ότι ισχύει και η θεωρία της μετανσάρκωσης που όλα τα χριστιανικά δόγματα το αποκρύβετε, δεν δείχνατε τότε καμία κατανόηση και δεν μπορούσα να συννενοηθώ. 

Ε λοίπον τον Δεκαπενταύγουστο θα μάθετε και εσείς ότι ο Ιησούς είχε και αυτός ομοφυλοφιλικές σχέσεις και θα το βουλώσετε μια καλή όλα τα χριστιανικά δόγματα που μας μισείτε τους ομοφυλόφιλους. Θα σας καταστρέψω όλους και εσάς τα μαρτύρια του Ιεχωβά. Δεν θα ξέρετε που να κρυφτείτε και εσείς που βγαίνετε στο δρόμο και κάνετε προσηλυτισμό με τα σταντς. Όπως δεν θα ξέρει που να κρυφτεί και το παπαδαριό της διεφθαρμένης Ορθόδοξης Εκκλησίας. Kαι για να δείτε και να καταλάβετε την διαφορά μεταξύ της Ορθόδοξης εκκλησίας και των προτεσταντών που μας έχουν αποδεχθεί διαβάστε απλά αυτά τα δύο άρθρα που σας προτείνω:


Και τον σκληροπυρηνικό Ιουδαισμό θα καταστρέψω που μας κυνηγάει και αυτός και το Ισλάμ και τους σουνίτες και τους σιήτες. Θα τα κάνω όλα λαμπόγυαλο!  Το καταλάβατε και εσείς στην Θράκη και όλα υπόλοιπα μουσλίμια που έχετε εισβάλει τώρα τελευταία στην Ελλάδα και κυκλοφορείτε με μαντίλες και με μπούρκες στους δρόμους της Αθήνας και το μετρό. Σας βλέπω! Ήρθατε στην χώρα της ελευθερίας και βάζετε τις γυναίκες σας να κυκλοφορούν με μπούρκες και μαντίλες! Για εσάς θυσιάστηκα σε αυτή την ζωή θεούσες όλων των δογμάτων και των θρησκειών. Για να σας αλλάξω τα μυαλά τώρα που επιστρέφει ο Ιησούς γιατί εσείς Τον σταυρώσατε. Το καταλάβατε; Για εσάς και όλες τις κρυφές του παπαδαριού! Αλλιώς θα έρθει ο ίδιος ο Ιησούς να σας λιανίσει στο ξύλο σε λίγο καιρό που θα είναι μαζί μας και πάλι!



Βαζετε μαντίλες μέχρι και στην παρελάσεις της 28ης και της 25ης. Ε ρε που καταντήσαμε σε αυτή τη χώρα! Γενικότερα εγώ θέλω να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις γιατί όπως είπα και στο άρθρο για τα gay parade τις θεωρώ στρατοκαυλικό κατάλοιπο αλλά το να βάζεις και μαντίλα στην ελληνική παρέλαση ε πάει πολύ! Γίνεται διπλό το αμάρτημα! Για να ξεκινήσω να τα ψέλνω και στο Ισλάμ. Ξέρετε που την δολοφόνησαν την Αqsa Parvez επειδή δεν φορούσε μαντίλα; Όχι σε κάποια χώρα της Μέσης Ανατολής ή στο Ιράν ή το Αφγανιστάν ή την Σαουδική Αραβία... Στον Καναδά την δολοφόνησαν!



Eλπίζω η μαθητική παρέλαση της 25ης που θα γίνει αφού γίνει η πρώτη αναφορά στην τηλεόραση για το blog μου να είναι η τελευταία με μαντίλες! Το ακούτε παλιοξεφτίλες; Παλιοξεφτίλες Έλληνες πολιτικοί! Με νομοθετική ρύθμιση θα εξασφαλιστεί αυτό. Χωρίς μαντίλες οι παρελάσεις μέχρι να καταργηθούν τελείως! 

Όποιο ισλάμι θέλει η κόρη του να φοράει μαντίλα στην Ελλάδα να ξεκουμπιστεί από τη χώρα και από την Ευρώπη ολόκληρη. Πίσω στη Σαουδική Αραβία. Και μόλις τελειώσει και η τελευταία μαθητική παρέλαση μετά από κάμποσα χρόνια(θα το απαιτήσω κάποια στιγμή και αυτό, όπως με τα δωρεάν μέσα μεταφοράς, να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις τελείως) θα κάνουμε και ένα μικρό πάρτυ στους δρόμους για δύο τρεις ώρες. Ελπίζω οι δήμοι να βάλετε στα μεγάφωνα τα τραγούδια τους blog μετά τα εμβατήρια της παρέλασης και να δώσετε και από 2-3 αναψυκτικά σε κάθε μαθητή και μαθήτρια για να τους τιμήσετε που τόσα χρόνια ομόρφυναν τους δρόμους σας με την παρουσία τους! Τέρμα τα στραυτοκαυλικά παιχνιδάκια από εδώ και μπρος για τους μαθητές! Τώρα όλοι ο μαθητές θα γίνουν στρατιώτες της αγάπης!

Μόνο αθώα παιδικά παιχνιδάκια στα δωματία τους από τούδε και το εξής! Και μια ντισκομπάλα που θα κρέμεται πάνω από τα κεφάλια όλων μας μαθητών, γονέων, δασκάλων και καθηγητών! 

Δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας 
Αν δέκα εκατομμύρια πυγολαμπίδες 
Φώτιζαν τον κόσμο καθώς έπεφτα για ύπνο 
Γιατί γεμίζουν τον κενό χώρο 
Και αφήνουν δάκρυα παντού 
Ίσως με θεωρείτε αγενή 
Αλλά εγώ το μόνο που θα ήθελα είναι να σταθώ και να κοιτάξω 
Θα ήθελα να κάνω τον εαυτό μου να πιστέψει 
Ότι ο πλανήτης γη γυρίζει αργά και αλλάζει σιγά σιγά 
Καθώς παίρνω χιλιάδες αγκαλιές 
Από δέκα χιλιάδες φωτεινά ζουζούνια 
Όσο προσπαθούν να με διδάξουν πως να χορεύω..


Kοιτάξτε καραγκιόζηδες παλιοξεφτίλες(για όποιον δεν με έχει πιάσει ακόμα οι παλιοξεφτίλες και οι ξεφτιλισμένοι θα είναι οι Έλληνες πολιτικοί από εδώ και πέρα σε αυτή την ιστοσελίδα) να κάνετε τέμενος στο Βοτανικό, δίπλα δηλαδή στο Γκαζοχώρι που μαζεύονται όλοι οι gay και όλη νεολαία γενικότερα και διασκεδάζει. Να έχουμε παρατράγουδα μετά. Έχουμε που έχουμε όλες τις ορθόδοξες θεούσες, τα ισλάμια μας μάραναν που εξάλλου κάναμε και ολόκληρη επανάσταση το '21 για να απαλλαγούμε από την παρουσία τους. Όποιο ισλάμι θέλει να μείνει στην Ελλάδα από εδώ και μπρος θα σέβεται την ελευθερία, στην οποία εξάλλου εσείς τα ισλάμια δεν πιστεύετε τα λένε οι ταγοί σας.




Αφού στην πραγματικότητα δεν είστε θρησκεία, είστε ένα καταπιεστικό ιδεολογικοπολιτικό σύστημα όπως ο κομμουνισμός και ο ναζισμός. Αν θέλετε να μείνετε λοιπόν στην Δύση γενικότερα θα σέβεστε και τις αξίες και τον νομικό πολιτισμό της Δύσης. Ξεχάστε τες τις Σαρίες και όποιες άλλες μαλακίες έχετε στο καμένο εγκέφαλό σας που θέλετε να επιβάλλετε και στην Δύση για να καταπιέζετε και εδώ τον κόσμο όπως στις μπουρδελοχώρες σας...

The Jihadist Next Door from vjweb on Vimeo.


Το μόνο που πρόλαβα τον Οκτώβρη ήταν να βάλω τις αγγελίες μου. Πέρασα βέβαια κατά τα τέλη του Οκτώβρη και από το Shamone για να αφήσω ένα σημείωμα στον Φώτη τον Σεργουλόπουλο και πέρασα και από το Etv για τον ίδιο λόγο μήπως με βοηθούσε και ο Μένιος ο Φουρθιώτης. Αλλά νομίζω τότε σε κανέναν από τους δύο δεν έφθασαν οι χειρόγραφες σημειώσεις μου, οπότε έτρεξα τον Δεκέμβρη στην συνέχεια σε άλλα ΜΜΕ και άφησα αυτούς για αργότερα. Μην νομίζετε ότι βρήκα τίποτα μεγαλοδημοσιογράφους και καναλάρχες. Μόνο σε κάτι ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ πήγα και όσοι από αυτούς με δέχθηκαν γιατί σε αρκετούς έτρωγα πόρτα και μόνο την γραμματεία ή τον σεκιουριτά κατάφερνα να δω. Στη συνέχεια με διέκοψε η ακούσια νοσηλεία μου στο Δαφνί. 

Προσπάθησα λοιπόν στα τέλη του Μάρτη/αρχές Απρίλη να δω ξανά κάποιον συνεργάτη τους. Αυτή την φορά πήγα στο εστιατόριο του Φώτη στην Κηφισιά και ξαναπήγα και στο Etv. Ακόμα δεν γνωρίζω εάν έφτασαν τα κείμενά μου και στους δύο Αυτοί πάντως θα είναι οι δύο βασικοί μου συνεργάτες στα Μέσα Ενημέρωσης γιατί ταιριάζει και με τον τίτλο της εκπομπή του Μένιου. Αποκαλυπτικά, η ιστοσελίδα μου και με το χιουμοριστικό ύφος της εκπομπης του Φώτη. Εκεί κατά τα τέλη του Νοέμβρη/αρχές Δεκέμβρη βέβαια άρχισα να το δείχνω και σε λίγους ακόμα που ήθελα κυρίως ανθρώπους που με γνώριζαν ήδη όπως το περσινό μου σχολείο... Ορίστε τι γίνονταν τον Δεκέμβρη στο παλιό μου σχολείο όταν ανέβαζα τα άρθρα... Ένας μικρούλης πανικούλης!



Φυσικά το έδειξα και στην Νατάσσα. Γιατί ήθελα να βρω την αγκαλιά του. Του αλήτη. Δεν άντεχα άλλο χωρίς μία αγκαλιά. Τον Δεκέμβρη του 2016 λοιπόν το έμαθαν λίγοι περισσότεροι αλλά ουσιαστικά την επόμενη δεκαετία θα το μάθουν όλοι στην Ελλάδα. Αργότερα όλοι στον πλανήτη και μετά όλοι στο σύμπαν! 

Kανενός το σύμπαν δεν θα είναι ίδιο, αφού ήρθα εγώ και θα μπω στη ζωή σας!


Οπότε διάσημος ουσιαστικά όπως τα υπολογίζω τώρα που πληκτρολογώ αυτές τις γραμμές θα αρχίσω να γίνομαι σιγά σιγά αφού περάσουν οι διακοπές του Πάσχα για τα σχολεία και μετά, αν γίνει τώρα η πρώτη αναφορά στα μέσα ενημέρωσης, αλλιώς αργότερα την επόμενη δεκαετία! 

Έτσι θα έχω ίσως δυο τρεις μήνες μέχρι που θα ξαναανοίξουν τα σχολεία το επόμενο φθινόπωρο να τον περάσω μόνο με ανθρώπους που με γνώρισαν πριν γίνω διάσημος. Οπότε νομίζω το δικαιούμουν αυτό. Nα ζήσω λίγες μέρες στην αγκαλιά του πρίγκηπα αλήτη του Vασίλη πριν γίνω διάσημος. Τα Χριστούγεννα τα έχασα αλλά τουλάχιστον αυτό το δικαιούμουν. Η μπορεί να έχω κάποια χρονάκια ακόμη για να βρω άλλον πρίγκιπα να μ' αγκαλιάσει που δεν θα φοβάται.
  
To δικαιώμουν, μου άξιζε να μην γίνω αμέσως διάσημος, δεν άντεχα πλέον να σηκώνω μόνος μου όλο αυτό το σταυρό. Ήταν πολύ βαρύς ο σταυρός πλέον για να τον κουβαλάω μόνος μου. Οπότε θα έπρεπε να βρω ανθρώπους να το μοιραστώ όλο αυτό ακόμα και αν αυτοί δεν ήταν ο Βασίλης, η κρυφή αδελφή. Κάποιους που να σταθούν δίπλα μου χωρίς να φοβούνται και να μοιραστώ το σταυρό μαζί τους. 


Χριστιάνα σου έδωσα και εσένα ένα χαρτί με το blog μου τον Νοέμβρη. Η Χριστιάννα είναι μια συμμαθήτρια από το Γυμνάσιο που δουλεύει στο προπατζίδκο της μάνας της εδώ στο Ελληνικό αλλά παλιότερα δούλευε σε διάφορα κανάλια και στο Εtv. Σου είπα ότι αν με βοηθούσες με τον Μένιο τον Φουρθιώτη θα σε βοηθούσα να αγοράσεις όλο το Εtv σε λίγα χρόνια. Εσύ όμως με έγραψες. Δεν μπήκες καν μέσα στο blog  για να μου πεις έστω την γνώμη σου που σου ζήτησα για το πως το έχω στήσει  και μου είπες να πάω στην Αννίτα Πάνια. Σας φαίνομαι εγώ αναγνώστες μου τύπος που θα ταίριαζε στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια; Αλλά τι να καταλάβεις και εσύ Χριστιάνα αφού συμμαθήτριά μου από το Γυμνάσιο ήσουν και εσύ. Δεν μου συμπαραστεκόσουν τότε. Μόνο ένας μου είχε συμπαρασταθεί ελάχιστα και θα τον αναφέρω αργότερα στο μέλλον. Θες να πας να δουλέψεις και σε άλλο κανάλι τώρα. Εννοείται ότι δεν θα σε πάρει κανένα κανάλι και θα δουλεύεις μια ζωή στα προπατζίδικα(έστω και αν το δικό σου έκλεισε) Χριστιάννα Κρεβατοπούλου! 

Χριστιάνα τσίμπα του Σίμπα την Ψωλή αφιερωμένο για σένα:

 

Bαλλιανάτο ηλίθιο υποκείμενο στο έδειξα και εσένα μέσω του facebook μήπως με βοηθούσες αλλά στον πούτσο σου! Όλοι οι gay ακτιβιστές είστε για τον πούτσο, άλλος υποστηρίζει ανοιχτά τα ισλάμια, άλλος κάνει ακτιβισμό για τον σαδομαζοχισμό και την κοπρολαγνία(αυτά θα τα βγάλω αργότερα) και άλλος εκστρατεία νομιμοποίησης του χασίς. Είστε όλοι για τον πούτσο!

Βαλλιάνατε πόσες φορές τον πήρες ακάποτα από τον κώλο από άτομα που δεν γνώριζες τότε που ήσουν  και καλά escort για να κολλήσεις ΗΙV. Εscort μπου α χα χα. Ένα τραβέλι ήσουν. Για να κολλήσεις HIV πρέπει να λειτουργείς σαν παθητικιά και ακάποτα, θα το δεις στο άρθρο που θα ανεβάσω αύριο. Εκτός αν το κόλλησες το HIV από τις σύριγγες που χρησιμοποιείς... που και καλά δεν έχεις δοκιμάσει. Έτσι λες σε μια συνέντευξή σου ότι τα έχω δοκιμάσει όλα τα ναρκωτικά εκτός από ενδοφλέβια. Λοιπόν δεν σε πιστεύω!!! 


Κατά τ' άλλα κάνε εκστρατεία νομιμοποήσης των μαλακών ναρκωτικών λες και όποιος ξεκινάει μαλακά δεν θα υποπέσει σύντομα και στα σκληρά...

Πάρε και εσύ ένα τραγουδάκι αφιερωμένο από τις ροζ ακρίδες Βαλλιανάτε:



[Αναγνώστες αν απορείτε που βρήκα τα video των ροζ ακρίδων από το επίσημο κανάλι τους στο youtube φυσικά τα βρήκα. Δεν είναι δικής μου εμπνεύσεως και δημιουργίας και φυσικά ούτε που τα ξέρω τα παιδιά που τα δημιουργούν. Εδώ θα βρείτε ένα μικρό αρθράκι για αυτές:


Απλά δεν χρησιμοποιώ το επίσημο κανάλι τους γιατί το youtube λόγω της ηλίθιας λογοκριτικής πολιτικής του δεν με αφήνει να τα προβάλλω απ' ευθείας εδώ ενώ παλιότερα είχε ρίξει τελείως το κανάλι τους πράγμα το οποίο μπορεί να ξανασυμβεί, οπότε απλά τα μεταφορτώνω στο vimeo και τα προβάλλω. Ροζ ακρίδες μου ελπίζω να με συγχωρήσετε που σας "κλέβω" εντός εισαγωγικών τα video αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος να προβληθεί η δουλειά σας εδώ χωρίς λογοκρισία...] 

Nάτος και ο άλλος ο ακτιβιστής ο Η.Μ. ο αρκουδολάγνος που τον γνώρισα στο Sodade στις αρχές του 2015 τότε που δούλευα στην Καλλιθέα.  Περίμενε να ψωνίσει αρκούδα με χοντρό μουστάκι... αλλά έπεσε πάνω μου. Εκστρατεία υπέρ του Ισλάμ ο gay ακτίβιστής.



Στο είπα Η.Μ.  στο facebook ότι θα βρεθούμε να τα πούμε σε λίγο καιρό... Εδώ μέσα από το blog θα τα πούμε... 
Κατά τ' άλλα σε πείραξαν τα θρησκευτικά στα ελληνικά σχολεία. Μήπως να βάλουμε και μάθημα ισλαμισμού H. M.  στα σχολεία για να το ευχαριστηθείτε εσείς οι gay ακτιβιστές. Να διδάσκουν με ποια μέθοδο να μας αποκεφαλίζουν καλύτερα;



Kαι εσύ τα ίδια Βαλλιανάτε, εκστρατεία κατά της ισλαμοφοβίας μέσω του facebook. Tι σχέση έχει το Κουξ Κουξ Κλαν με τον χριστιανισμό και μου ανεβάζεις τέτοια βίντεο και χαίρεσαι. Η Westboro Baptist Church έχει μείνει στον μεσαίωνα ναι όπως και η Ορθόδοξη Εκκλησία αλλά δεν μας αποκεφαλίζουν κιόλας, ούτε όλα τα υπόλοιπα χριστιανικά δόγματα είναι τόσο σκληροπυρινικά στον λόγο τους εναντίον των ομοφυλοφίλων, υπάρχουν και εξαιρέσεις δηλαδή και μέσα στα χριστιανικά δόγματα αλλά και σε κληρικούς μέσα στα διάφορα δόγματα όπως ο Φιλόθεος Φάρος. 

Οι μουσουλμάνοι έχουνε μείνει όλοι στο μεσαίωνα και ακόμα χειρότερα και από το μεσαίωνα ανεξαιρέτως. Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στους μουσουλμάνους όλοι θέλουν να μας αποκεφαλίσουν εκτός ίσως από τους Αλεβίτες. το μετριοπαθές Ισλάμ δηλαδή, μέλη του οποίου εκτελεί ο Ερντογάν προς παραδειγματισμό ακριβώς επειδή είναι μετριοπαθείς.




Για κοίτα τι λέει Η. M. και εσύ Βαλλιανάτε ο "μετριοπαθής" Ιμάμης στην Νορβηγία, ναι στην Νορβηγία(!) εσείς που κάνετε εκστρατεία κατά της ισλαμοφοβίας. 

Δεν με πιστεύεις H. M. και εσύ Βαλλιανάτε ότι όλοι οι μουσουλμάνοι έχουν μείνει στον μεσαίωνα ανεξαιρέτως; Τα ίδια λέει και δεύτερος ιμάμης από τις Ηνωμένες Πολιτείες. 
Από τις ΗΠΑ έτσι, ούτε από την Σαουδική Αραβία, ούτε καν από την Δυτική Ευρώπη που έχει γεμίσει τζιχάντια τώρα τελευταία. Να μας εκτελούν λέει από συμπόνια αυτός. Φρικιαστικό. Φρικιαστικό!

Ξέρετε τι λέει η ανάρτηση του H. M. που δεν θέλει άλλη κατήχηση στα παιδιά. Ξέρετε τι λέει η ανάρτηση των φαεινών ακτιβιστών που έχει κάνει share; Για δείτε τι λέει:



Ναι βρε μια ανοιχτή αγκαλιά για το μουσουλμανάκι μαθητούδι! Να εκφράσει ελεύθερα την προσωπικότητα του το μουσουλμανάκι μαθητούδι! Για δες Ηλία Μυρσινιά πως την εκφράζουν ελεύθερα την προσωπικότητά τα 10χρονα και 12χρονα μουσουλμανάκια μαθητούδια στην Γερμανία... Λιθοβολώντας Ορθόδοξους χριστιανούς ιερείς από την Αιθιόπια Μυρσινιά:


Για δες τώρα H. M. πως την εκφράζουν την προσωπικότητά τους οι 12χρονοι μαθητές στις μουσουλμανικές χώρες. Αν δεν σας τα πετάξω κατάμουτρα δεν πρόκειται να συμμορφωθεί κανένας σας... Εσάς gay ακτιβιστές θα σας πετάω ωμή και σκληρή την πραγματικότητα μέχρι να σας βγάλω από το λήθαργο και σας συμμορφώσω όλους! Φρίξτε και κλάψτε τώρα από την ντροπή σας και τον αποτροπιασμό σας. 

Το βίντεο είναι πάρα πολύ σκληρό σας προειδοποιώ όλους ότι περιέχει εικόνες που αρκετούς σας ενοχλήσουν ειδικά αν δεν έχετε ξαναδεί τέτοιου είδους βίντεο. Μην το δείτε αν δεν αντέχετε. Πραγματικά θα μουδιάσει ο εγκεφαλός σας αν δεν έχετε ξαναδεί τέτοιου είδους βίντεο. 

Το παρακάτω βίντεο είναι αφιερωμένο και στη μάνα μου που δεν συγκινήθηκε όταν διάβασε ότι έχω 33 χρόνια να κοιμηθώ αγκαλιά με έναν άνθρωπο που να με αγαπάει. Έπρεπε να γίνω διάσημος για να βρω μια αγκαλιά μανουλίτσα; Ήθελε να μου προστατέψει τάχα μου τον Βασίλη τον Κουλιούμπα. Ότι τον εκθέτω είπε μπροστά στην Μπάκα την ψυχίατρο που με ανέλαβε στο Δαφνί. Το άνοιξα εκείνες τις ημέρες γιατί δεν ήθελα να περάσω και αυτά τα Χριστούγεννα της ζωής μου μόνος μου. Και εσύ μανουλίτσα με έκλεισες σε συνεργασία με τον Διευθυντη Εκπαίδευσης με εισαγγελική στο Δαφνί. 

Ο Βασίλης ο Κουλιούμπας πολύ πιθανόν να ήταν μαζί μου από τα Χριστούγεννα αν εσύ μαζί με τον Διευθύντη Εκπαίδευσης της Ά Αθήνας τον Παπαγεώργιου δεν με κλείνατε με εισαγγελική στο ψυχιατρείο για να προστατέψετε τους παιδόφιλους. Γιατί μανουλίτσα για αυτό νοιαζόσουν εκείνες τις ημέρες του Δεκεμβρίου για το πως αισθάνονται οι παιδόφιλοι και όσους τους καλύπτουν και όχι για εμένα που ένιωθα ικανοποίηση για την αναστάτωση που τους δημιούργησα. 

Αλλά ακόμα και αν ο Κουλιούμπας δεν ήταν μαζί μου δεν θα τα πέρναγα αυτά τα Χριστούγεννα ολομόναχος κλαίγοντας μέσα στο ψυχιατρείο αλλά μαζί σου μανουλίτσα. Ή τουλάχιστον ακόμα και αν με έκλειναν εκεί μέσα να μη νιώθω ότι εσύ συνεργάστηκες μαζί τους αλλά ότι εσύ ήθελες να με προστατέψεις και ότι ήσουν εναντίον τους. Δεν θα τα πέρναγα ολομόναχος αυτά τα Χριστούγεννα αλλά μαζί σου όπως πέρασα μαζί σου αυτό το Πάσχα και δε διαμαρτύρομαι για αυτό. Βέβαια τα Χριστούγεννα έχουν για εμένα άλλη αξία σαν γιορτή και πέθανα που τα πέρασα ολομόναχος κλαίγοντας στο ψυχιατρείο.

Θα σας στοιχειώσουν όλους τώρα τα αδιανόητα σκλήρα βίντεο που θα βάλω. Και η μάνα μου δεν θα το ξεχάσει ποτέ όπως δεν θα ξεχάσω ποτέ και εγώ ότι δεν βρήκα μια αληθινή αγκαλιά πριν γίνω διάσημος. Δεν θα μπορέσει να το καλύψει ποτέ τίποτα αυτό το κενό όση αγάπη και αν εισπράξω τώρα. Και η μάνα μου δεν θέλω να το ξεχάσει ποτέ όταν θα βλέπει βίντεο όπως τα παρακάτω. 

Και εσύ Κουλιούμπα δεν θα το ξεχάσεις ποτέ γιατί  γνωρίζω ότι το είχες διαβάσει το άρθρο μου περί αναισθησίας τον Δεκέμβρη και έπρεπε να φτιάξω όλη αυτή την επιστολή με τα άρθρα και να πάρει και δημοσιότητα πρώτα η ιστοσελίδα για να σε μεταπείσω πιθανόν γιατί ακόμα δεν είμαι σίγουρος για το τι θα αποφασίσεις. Και εσύ την ίδια μοίρα με την μάνα μου θα έχεις όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα! Έπρεπε να το πουν πρώτα τα μέσα ενημέρωσης, τα τηλεοπτικά κανάλια Βασίλη για να μου προσφερεις μια αγκαλια; Είστε όλοι αναίσθητοι! Του χειρίστου είδους αναισθησία!!! Απλά εσύ είσαι ένας ομοφυλόφιλος που φοβόταν και μάλλον θα σταθώ δίπλα σου ενώ η μάνα που γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα για την ζωή μου είναι ασυγχώρετη να μου τα κάνει αυτά, να με κλείνει με εισαγγελικές σε συνεργασία με τους διεφθαρμένους κηφήνες του δημοσίου που θέλουν να καλύψουν ο ένας τον άλλον στα ψυχιατρεία Χριστουγεννιάτικα.

Η. Μ. και όλοι οι υπόλοιποι gay ακτιβιστές που κάνετε εκστρατίες ενάντια στην ισλαμοφοβία δείτε τώρα πως εκφράζουν τα 12χρονα μουσουλμανάκια μαθητούδια την προσωπικότητα τους στις μουσουλμανικές χώρες. Ξαναλέω το βίντεο είναι πάρα πολύ σκληρό σας προειδοποιώ όλους ότι περιέχει εικόνες που αρκετούς σας ενοχλήσουν ειδικά αν δεν έχετε ξαναδεί τέτοιου είδους βίντεο. Μην το δείτε αν δεν αντέχετε. Πραγματικά θα μουδιάσει ο εγκεφαλός σας αν δεν έχετε ξαναδεί τέτοιου είδους βίντεο. Και εγώ ο ίδιος μια φορά το είδα και δεν θέλω να το ξαναδώ:


Η. Μ. που έψαχνες για αρκούδα στο Sodade πάρε και εσύ ένα τραγουδάκι αφιερωμένο από τις ροζ ακρίδες:


Δεν αντέχεται πλέον αυτό το πράγμα. Μόνο αν σας πετάω ωμή και σκληρή την πραγματικότητα και σας βάζω και τις ροζ ακρίδες από κάτω θα μπορέσω να συννενοηθώ με όλους σας!!! Και μην τολμήσει κανένας να πατήσει dislike... Θα σας βασανίσουν και θα σας βιάσουν οι Δαίμονες των ροζ ακρίδων...