Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Η περιπέτεια των πρακτικών

Ορίστε και θα αρχίσω να βγάζω και αποδείξεις τώρα για το σχολείο σας στην Δάφνη, για να μην νομίζουν οι αναγνώστες ότι ότι λέω τα λέω στον αέρα. Αυτό είναι το αντίγραφο από την άμεση δράση, όταν φώναξα τον Τερεζάκη στις 19/9 γιατί δεν μου έδινε η παλιοβρωμιάρα η φράουλα τα πρακτικά. Έπειδη δεν γνώριζα τα πρωτόκολλα των τριών πρακτικών που ήθελα είπα να ζητήσω όλης της χρονιάς. Και του είπε του Τερεζάκη η φράουλα ότι δεν μπορώ να του δώσω άμεσα τα πρακτικά όλης της χρονιάς. Θα του τα δώσω σε λίγες μέρες. Θέλω να ρωτήσω την Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Έκανε ένα λάθος ο Τερεζάκης έγραψε την Περαχωρίτη Περαχωρίδη όπως θα δείτε.





Μετά σας ζήτησα με συμπληρωματική μου αίτηση τρία συγκεκριμένα πρακτικά για προσωπικούς και συγκεκριμένα αποθεραπευτικούς λόγους, επισυνάπτοντας μάλιστα ιατρικά έγγραφα όπως τα έδειξα και εδώ στο blog μου τον Οκτώβρη και εξηγώντας στην φράουλα πόσο άσχημα είμαι και εσείς σκυλιά κάνατε ολόκληρο σύλλογο διδασκόντων για να αποφασίσετε αν θα μου επίδωσετε ή όχι δημόσια έγγραφα.



Έτρεχα και στην Τσιαβίκου την Kωνσταντίνα στο υπουργείο Παιδείας στο γραφείο 1012 , πήγα εκείνες τις ημέρες 500 φορές στο γραφείο της και την ενημέρωνα ότι συμβαίνουν παρά πολύ άσχημα πράγματα στα παιδιά στο περσινό μου σχολείο και ότι είμαι πολύ πιεσμένος και πολύ άσχημα στην υγεία μου για αυτό τα θέλω τα πρακτικά. Έχω κρατήσει τα πρωτόκολλα από το υπουργείο Παιδείας. Πάρτε αναγνώστες δύο πρωτόκολλα να τα έχετε από το Υπουργείο Παιδείας για να καταλάβετε τι πέρναγα εκείνες τις ημέρες, με την μικτή φάση ταυτόχρονα να μου σπάει το κεφάλι, με τον Κουλιούμπα να με έχει παρατήσει και δεν πήγα και μόνο στην Τσιαβίκου να ξέρετε, έτρεξα και σε άλλα τμήματα μέσα στο υπουργείο.



Εσένα δεν σε ξεχνάω  τεχνοφοβικέ σχολικέ σύμβουλε Πίλουρη Παναγιώτη, που σου έφερα την αναφορά που έκανα προς τον Συνήγορο του Πολίτη και εσύ δεν ενδιαφέρθηκες για αυτό, σε αντίθεση με την Τσιαβίκου. Δεν επικοινώνησες μαζί μου να δεις τι συμβαίνει, ενώ είχα αφήσει στην Ντζαφέρη τα στοιχεία μου. Ήμουν τόσο φουντωμένος που ήθελα και εσένα να σε καταστρέψω αλλά δεν πάει στο διάολο. Σε συγχωρώ.

Αυτή είναι η απάντηση της φράουλας. Παλιοβρωμιάρα θα σε χώσω στην απομόνωση και εσένα το καταλαβαίνεις; Να μην ξαναδείς το φως του ήλιου. 

\\

Και αυτή είναι η τελευταία αίτηση που έκανα που στα ζήτησα και για νομική χρήση και εσύ δεν μου τα δίνεις και πάλι, ολοκληρωμένα δεν μου τα δίνεις, παλιοβρωμιάρα, παλιοβρωμιάρα. Μόνο κάτι αποσπάσματα μου έστειλες παλιοβρωμιάρα.


Στα ζήτησα και για νομική χρήση κατάλαβες Μάνια μου και εσύ δεν μου τα δίνεις! Δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε Μάνια μου εγώ το λέω ποινικό, κακούργημα κανονικό και ισόβια θα δικαστούμε! Δεν μου τα δίνεις Μάνια μου!


Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι αγώνα έκανα αναγνώστες και πόσο έτρεξα εκείνες τις ημέρες για τα πρακτικά παρόλο που ένιωθα εντελώς εξαντλημένος. Και αυτοί παρανομούν και δεν μου τα δίνουν. Δεν θέλουν να μου επιδώσουν δημόσια έγγραφα. Θα σας λιανίσω το καταλαβαίνετε; Δεν θα φέρω μόνο τον Τερεζάκη. Θα φέρω και την διμοιρία να σας πλακώσουν όλους στο ξύλο και εσένα παλιοβρωμιάρα να σου χώσουν το γκλομπ στο μουνί σου. Παλιοβρωμιάρα. Παλιοβρωμιάρα! Θα σας φέρω επίλεκτη ομάδα ομοφυλόφιλων αστυνομικών όπως τους αστυνομικούς του Freier Fall, που να αγαπάνε και τα παιδιά και θα σας λιανίσουν τα παΐδια. Δεν θα μείνει κολυμπηθρόξηλο! 


Καταλαβαίνετε αναγνώστες ότι κάτι θέλουν να μου κρύψουν και δεν μου τα δίνουν. Όλα όσα αναφέρω στα προηγούμενα άρθρα και στα άρθρα του Δεκεμβρίου ισχύουν με απόλυτη ακρίβεια. Και ας το αφήσουμε το προσωπικό επεισόδιο με το Πούλλακκο των δύο πρώτων πρακτικών που ζητάω. Που τους είχα προειδοποιήσει βέβαια και σε αυτό ότι θα υπάρξουν έννομες συνέπειες αν με πιέσουν κι άλλο τα σκυλιά λόγω των προβλημάτων υγείας που έχω. Για αυτό δεν θέλουν να μου τα δώσουν ούτε αυτά τα πρακτικά, τα δύο πρώτα με το προσωπικό επεισόδιο με το Πούλλακκο. Ας τα αφήσουμε όμως αυτά τα δύο.

Τέτοιες μαλακίες που έχουν γραφτεί στο τρίτο πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων, με σκοπό να στοχοποιήσουν ανήλικους μαθητές της Πέμπτης Δημοτικού δεν έχουν καταγραφεί ξανά στον αιώνα των άπαντα όχι σε όλα του σχολεία του πλανήτη, αλλά σε όλα τα σχολεία του σύμπαντος και το υπέγραψαν όλοι αυτό το κατάπτυστο πρακτικό εκτός από εμένα.

Tι μάθατε από το σχολείο σήμερα;
Αυτό συνήθιζαν να λένε οι δάσκαλοι
Αλλά δεν ξέρουν
Δεν καταλαβαίνουν
Πάντα δίνουν την συμβουλή
"Απλά να είστε καλοί, να σκέφτεστε δύο φορές"

Έχει περάσει πολύ καιρός από τότε που είχα μια εφηβική ζωή
Και η Περαχωρίτη με έκανε ντα επείδη έσκαγα στα γέλια 
 

Εντωμεταξύ Κουλιούμπα όλοι αυτοί οι αρμόδιοι φορείς ανταλλάσσουν μεταξύ τους εμπιστευτικά πρωτόκολλα για να αποφασίσουν αν θα μου επιδώσουν ή όχι δημόσια έγγραφα. Εδώ αποδεικνύεται ότι με κάλεσε και στις 5/12 ο Παπαγεωργίου στο γραφείο του για να μου πει τις μαλακίες του να σβήσω τις αναφορές γιατί ήθελε να προστατέψει τον παιδόφιλο, την Περαχωρίτη που κάλυπτε τον παιδόφιλο, τον Πούλλακκο που σαπίζει στο ξύλο παιδιά και ποιος ξέρει και τι άλλο τους κάνει και όλα τα υπόλοιπα φίδια που στάζουν δηλητήριο για τα παιδιά.


Eλπίζω να κατάλαβες Κουλιούμπα και να το πήρες το μάθημά σου ότι πρέπει να ξεχάσεις τους αρμόδιους φορείς και από εδώ και μπρος το μόνο που πρέπει να κάνεις να είσαι Just be good to me.

Y.Γ.1:Λοιπόν και από ότι έμαθα το καλοκαίρι τοποθετήθηκε καινούριος διευθυντής στο σχολείο σας. Ελπίζω να μου τα δώσετε εσείς τα πρακτικά που ζητάω κ. Νούλη μόλις ξαναπεράσω από εκεί, εσείς ή όποιος άλλος τύχει να είναι διευθυντής εκεί όταν αποφασίσω να ξαναπατήσω το πόδι μου για να τα πάρω τα γαμημένα τα πρακτικά μια και καλή. Ακόμα και αν δεν σας φέρω σε πρώτη φάση τον Τερεζάκη κ. Νούλη. 

Θα περάσω από εκεί σε πρώτη φάση μόνο με το αγόρι που θα παντρευτώ και θα είναι έξω από την πόρτα του σχολείου να μου συμπαραστέκεται νοητά. Κύριε Τερεζάκη εξακολουθεί πάντως να ισχύει η πρόσκλησή μου να επικοινωνήσετε μαζί μου για την δεύτερη φάση αν δεν έχω καλά ξεμπερδέματα ούτε και με τον κ.Νούλη τον οποίο δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο και δεν έχω και τίποτα μαζί του αλλά το 7ο Δάφνης είναι η φωλιά του κούκου και προσελκύει από μόνο του καρμικά περίεργες προσωπικότητες, Ελπίζω απλά ο κ.Νούλης να είναι η εξαίρεση όπως ήμουν και εγώ.  

Υπενθυμίζω ακόμη ότι θα ζητήσω άλλο ένα πρακτικό για νομική χρήση και αυτό, το πρώτο πρώτο πρακτικό της σχολικής χρονιάς 2015-2016 να δω τι μαλακίες είχε καταθέσει γραπτώς ο Πούλλακκος. Έχω να σημειώσω τέλος ότι θα πέσει τρελό γέλιο τώρα με τους μαθητές αλλά και τους γονείς στο καινούριο σχολείο που την τοποθέτησαν διευθύντρια την φράουλα στο 8ο δηλαδή δημοτικό σχολείο Δάφνης. Φραουλίτσα, φραουλίτσα ετοιμάσου να γίνεις μαρμελαδίτσα.





Kύριε Νούλη αν δεν αντέχετε την κατάσταση που θα δημιουργηθεί στο σχολείο, τι φταίτε εσείς δηλαδή, ζητήστε να φέρουν πίσω την κυρία Περαχωρίτη στο 7ο Δάφνης. Να την διαχειριστεί αυτή την κατάσταση που την δημιούργησε. Και εσείς μπορείτε να μετακινηθείτε στο 8ο Δάφνης. Έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να την θέλουν την φράουλα για διευθύντρια οι συνάδελφοι εκεί. Κάντε τράμπα. Ζητείστε και οι δύο αμοιβαία μετακίνηση. Δεν νομίζω να έχει αντίρρηση κάτω από αυτές τις έκτακτες συνθήκες ο διευθυντής εκπαίδευσης ο κ.Παπαγεωργίου να ικανοποιήσει ένα τέτοιο αίτημα. Εδώ εμένα με έκλεισε με εισαγγελική στο Δαφνί καταθέτοντας ή αφήνοντας να κατατεθούν ψέματα. Ούτε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης πιστεύω θα έχει κάποιο θέμα. Θα την υπογράψει την νέα τοποθέτηση και των δυο σας είμαι σίγουρος. Kαι έτσι και μάθω ότι γύρισε πίσω στο 7ο η φράουλα θα της φέρω κατ' ευθείαν τον Τερεζάκη και όλο το αξιόμαχο δυναμικό της ΕΛΑΣ και των ΜΑΤ την ημέρα που θα έρθω για τα πρακτικά  να την κάνουν τόπι στο ξύλο, να δει αστράκια, να την στείλουν στην Χονολουλού την παλιοβρωμιάρα την φράουλα! Δώσε Τζούλια κορτσρά μου τρέλα να την στείλουμε μαζί την φράουλα στην Χονολουλού!


Υ.Γ.2: Ο Στασινός με θεωρούσε και εμένα σύμμαχό του αφού τον ψάρεψα για αυτό περίσσευε το θράσος του και μας πετούσε μπροστά σε όλους τις χειρονομίες του. Για τον ίδιο λόγο με υπερασπίστηκε Αλέκα μου όταν εσύ στην τελευταία συνεδρίαση έκανες θέμα το μήνυμα που έστειλα στη μέση της σχολικής χρονιάς, τότε που είχα ακόμα μια υποτίθεται καλή συνεργασία με την θεούσα, στην κλειστή(και όχι ανοιχτή όπως είπες τότε εσύ) διαδικτυακή εφαρμογή το Classdojo. Το έκανε θέμα η Αλέκα ήθελε να μάθει που την κατατάσσω. Επειδή είχαμε μια καλή συνεργασία λέει στην γιορτή της 28ης(άντε και να πω ότι είχαμε Αλέκα μου πράγματι) ήθελε να μάθει που την κατατάσσω στους αξιόλογους και αξιοπρεπείς ή στους μη αξιόλογους και μη αξιοπρεπείς. Ελπίζω να κατάλαβες Αλέκα μου μέσα από αυτό το blog που σε κατατάσσω!


Έλα. έλα αυτά τα έχουμε συζητήσει είπε ο Στασινός τότε... Που δεν τα είχατε συζητήσει ποτέ μπροστά μου Αλέκα μου. Πιθανόν σε καμιά συνεδρίαση που έλειπα, γιατί ήμουν και άρρωστος σε μία συνεδρίαση θυμάμαι εκείνες τις ημέρες. Ρώτα που λες Αλέκα μου να σου πει ο Πούλλακκος τι έκανε στους μαθητές μου εκείνη την ημέρα και γύρισαν σχεδόν όλοι στενοχωρημένοι στα σπίτια τους και μετά εγώ αναγκάστηκα εκείνη την ημέρα να το στείλω αυτό το μήνυμα στους γονείς. Και εσένα σου μετεφέρθει από κάποιον γονέα και μετά εσύ το διέδωσες με χαρά σε όλα τα υπόλοιπα φίδια. Αν δεν στο πει ο Πούλλακκος πάρε τηλέφωνο την φράουλα να στο πει τι έκανε γιατί θυμίζω της το είχα κάνει θέμα χωρίς να θίξω τον Πούλλακκο μπροστά της. Πάρε τηλέφωνο την φράουλα εσύ που είσαι ο πληροφοριοδότης του σχολείου και πρώτη θα το πεις στους άλλους ότι το είπαν στην τηλεόραση για το blog μου, πάρε τηλέφωνο την φράουλα ή μίλησε της από κοντά τώρα που όπως υποψιάζομαι θα επιστρέψει πίσω στο σχολείο σας όπως το προτείνω, μπας και της αποσπάσεις και καμιά άλλη πληροφορία που να ενδιαφέρει και εμένα και γλυτώσεις και εσύ την φυλακή! Deal Αλέκα μου! Deal! I m gonna treat you like a star Αλέκα μου! Επικοινώνησε μαζί μου μέσω του facebook Αλέκα να σου πω τι ακριβώς θέλω να μάθεις...

Το βλέπετε το milf την Αλέκαρα την Κασιάρα που το ενοχλεί το γέλιο και η επικοινωνία των παιδιών στη μουσική; Είσαι και πολύ milfaρα Αλεκάρα! 


Α πα πα αντιαισθητικό θα το κάνω το blog μου. Όπως λέει και το ancient meme. Τι σου θυμίζω όταν με βλέπεις; Να μην ανακατεύω τα ποτά την νύχτα!

Έξαψις μου προκαλείς Αλεκάρα! Μου ρυθμίζεις τις ορμόνες μου, την ροή του αίματός μου. Μου ρυθμίζεις τα βιμπράτα μου και τους χτύπους της καρδιάς μου! Μου ρυθμίζεις τον εγκέφαλο, την χροία του βλέμματός μου. Είσαι η καινούρια μπαταρία μου, ηλεκτρίζεις το μυαλό μου! Έξαψις ερωτική, ω έξαψις... Βόμβα ωρολογιακή!

Y.Γ.3: Πάντως το θράσος  δεν περίσσευε μόνο στον Στασινό σε εκείνη την τελευταία συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων τον Ιούνιο, που στην πραγματικότητα δεν ήταν συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων αλλά ένα απέραντο κουτσομπολιό για μαθητές και γονείς, κάτω από το μανδύα του τίτλου της αποτίμησης του διδακτικού έργου, το οποίο πρώτη φορά συναντώ σε σχολείο τα 8 διδακτικά έτη που δουλεύω σαν δάσκαλος και το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να είχε γίνει και σε ένα χαμαιτυπείο. Ένα απέραντο κουτσομπολιό από το οποίο δυστυχώς δεν τα θυμάμαι όλα, μου έμειναν μόνο τα πιο χαρακτηριστικά, τα πιο ακραία για να το πω με πιο σαφήνεια. Λοιπόν δεν περίσσευε το θράσος μόνο στον Στασινό. 

Και ο Φάκας είπε για τον Ντομινίκ το τριτάκι για να τα αποκαλύπτω όλα σιγά σιγά που το είχε ο ίδιος μαθητή αν δεν κάνω λάθος εκείνη την χρονιά ότι το έπιανε αμόκ να βγει έξω και έλεγε ότι θα ορμήξει σε άλλο μαθητή αν δεν τον άφηνε και του έλεγε ο Φάκας η υστέρω κοίτα μην το κάνεις γιατί θα σου ορμήξω εγώ. Τέτοια κάνετε Φάκα μου στο σχολείο σας; Ορμάτε σε παιδάκια; Ούτε εσένα σου είπε κάποιος από όλους τους υπόλοιπους τίποτα μόλις τους το πέταξες και εσύ κατάμουτρα και αυτό μπροστά σε όλους. Ίσως το θεώρησαν όπως η Κλεοπάτρα η Λυμπεροπούλου ότι το πέταξες μεταξύ σοβαρού και αστείου. Πάντως κανείς δεν γέλασε. Για αυτό λέω είστε πολλοί εκεί μέσα που ρέπετε προς την κακοποίηση παιδιών τουλάχιστον και ποιος ξέρει μεταξύ σοβαρού και αστείου και προς ποία άλλη κατεύθυνση... Δυστυχώς δεν τα είχε προβλέψει καλά ο Δρακουμέλ της  χώρας, δεν ήταν και πολύ διορατικός πολιτικός. Η Ελλάς έγινε και ζούγκλα και χαμαιτυπείο. 


Τοποθετήθηκε και υποδιευθυντής ο Φάκας θα πέσει το γέλιο της αρκούδας με φράουλα-θεούσα διευθύντρια και την υστέρω τον Φάκα υποδιευθυντή. Βγαίνει μείγμα δυναμίτης πιο πολύ από ότι θα ΄θελε να γίνει και ο Τσαλίκης!