Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Κέντρα Πιστοποίησης Βλακείας

To 2012 έληξε και το χαρτί της αναπηρίας από την Νομαρχία. Τρεις μήνες πριν λήξει άρχισα να τρέχω μπας και το ανανεώσω. Και που έπεσα λέτε επάνω; Στα καινούρια ενιαία «Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας» τα οποία επιβλέπονται από το ΙΚΑ. Περιττό να πω ότι γίνονταν ο κακός χαμός σε αυτά, ότι συνωστίζονταν ο κόσμος μπουλουκιδόν. Και στις Νομαρχίες τα ίδια και χειρότερα χάλια ήταν αλλά ας περάσουμε τώρα στο ψητό της υποθέσεως.

Είχα κάνει αίτηση για να περάσω επιτροπή στην Νομαρχία και με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι πρέπει να πάρω πίσω τα χαρτιά και να τα πάω μόνος μου στα καινούρια κέντρα. Επισκέφθηκα ένα από αυτά όπου μου έδωσαν ένα χαρτί με οδηγίες για το τι θα έπρεπε να προσκομίσω, όπου αναφέρονταν εκτός όλων των άλλων(Αστυνομική ταυτότητα, Βιβλιάριο ασθενείας του φορέα ασφάλισης, ΑΜΚΑ, ιατρικές γνωματεύσεις κτλ) και το παρακάτω:

«Παραπεμπτικό του φορέα ασφάλισης του ασφαλισμένου για εξέταση από υγειονομική επιτροπή του ΚΕ.Π.Α. ή αν δεν έχει ασφαλιστικό φορέα παραστατικό είσπραξης αξίας 46,14 ευρώ από τις Οικονομικές Υπηρεσίες του υποκαταστήματος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ όπου γίνεται η κατάθεση της αίτησης για εξέταση από την υγειονομική επιτροπή του ΚΕ.Π.Α.»

Όπως ξέρετε ήμουν ασφαλισμένος έμμεσα στον ΟΠΑΔ, οπότε πήγα και απευθύνθηκα στον ΟΠΑΔ Καλλιθέας δυο φορές όπου την πρωτη μου είπαν ότι δεν βγάζουν τέτοιο παραπεμπτικό και την δεύτερη κάλεσα την αστυνομία, για να το έχω και εγγράφως πως η διεφθαρμένη η εγωίστρια η Χρυσούλα βαριόταν να συντάξει ένα έγγραφο.

Αναγκάστηκα να πληρώσω τα 46,14 ευρώ και μετά έκανα αίτηση πάλι στην περιφέρεια για να πάρω πίσω τα συγκεκριμένο ποσό. Την υπόθεση μου ανέλαβε η κ. Σκυλο-γιώργη Πελαγία,η οποία άκουσον, άκουσον εισηγήθηκε να μην μου επιστραφεί το ποσό γιατί λέει δεν είχα κάνει αίτηση στον ΟΠΑΔ.



Ακου να δεις Σκυλο-γιώργη μόνη σου το γράφεις, αφου η διεφθαρμένη η εγωίστρια με έδιωχνε. Πως θα έκανα αίτηση;

Μόνη σου το γράφεις Σκυλο-γιώργη ότι αναφέρεται αυτό στο έγγραφο της Άμεσης Δράσης. Δες εδώ:

http://rippingmygreekfatbody.blogspot.gr/2012/01/9.html

Εγώ έτοιμη την είχα την αίτηση και την έδειξα και στους αστυνομικούς. Πως θα έκανα αίτηση αφού με έδιωχνε η Χρυσούλα; Πες μου. Πως θα την έκανα;



Εκτός των άλλων πρέπει να προσθέσω ότι την χρειαζόμουν την ασφάλιση γιατί δεν είχα πιάσει και δουλειά μόνιμος στο δημόσιο. Έμεινα χωρίς ασφάλιση για κάποιους μήνες τότε που δεν μου έβγαλαν την αναπηρία από τα ΚΕΠΑ. Τώρα και εγώ θα σας αφήσω με μια τελευταία αναπνοή όλους στο ΙΚΑ!