Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου.

Θυμάστε που σας είχα πει ότι η κ. Σαντά τότε που έψαχνα να βρω γιατρό να μου πιστοποιήσει το Cushing, με παρέπεμψε στο ιατρείο ψυχοσωματικών νόσων στο Αιγινήτειο; Πάω που λέτε στις 25/01/2012 στο Αιγινήτειο και εκεί μου πήρε στην αρχή, το πλήρες ιστορικό η κ. Κουρέτα κοινωνική λειτουργός.

Τότε κλαψομουνίαζε ο πατέρας μου που θα έφευγα από το σπίτι(ήθελα να πάω να μείνω με το τσολί από τη Ρουμανία) και μου είχε πρήξει τα αρχίδια. Επίσης είχα φτιάξει τα χαρτιά για τις καινούριες επιτροπές αναπηρίας των ΚΕΠΑ που ήξερα ότι θα έβγαζαν με πιο αυστηρά κριτήρια το ποσοστό και λέω το έχω που το έχω το Cushing, ας το ζητήσω πιστοποιημένο σε χαρτί για δύο λόγους, πρώτον να με διευκολύνει με την επιτροπή, δεύτερον για να το βάλω κορνίζα, σαν πτυχίο ένα πράγμα, που έπρεπε τόσα χρόνια να αναρωτιέμαι και τελικά να το βρω μόνος μου, το κωλόCushing...

Μπαίνω που λέτε στο ιατρείο ψυχοσωματικών νόσων και με υποδέχτηκαν ο κ. Κουζούπης ο καριόλης, και ο κ. Χαλαράκης η πουστάρα. Αρχίζει ο Κουζουπής με ένα ειρωνικό υφάκι να μου κάνει ερωτήσεις. Ποιο πρόβλημα έχουμε, και πως το καταλάβατε ότι έχετε Cushing, εγώ μόνο πίεση και ελκώδη βλέπω στα χαρτιά, και κάτι τέτοια. Το ψυχογένες σύνδρομο Cushing δεν το ήξερε οπότε του δείχνω και εγώ το επιστημονικό paper του Χρούσου του δείχνω το σώμα μου, ακόμη και σημάδια στα πόδια έβγαλα τότε εντωμεταξύ, τον τελευταίο χρόνο γιατί στενοχωριόμουν με όλα αυτά. Πολύ πιθανόν τότε το 2012 να με επηρεάζε ακόμα το ψυχογενές Cushing. Γιατί πρέπει να σας πω και κάτι άλλο οι ραγάδες, έστω και λεπτές, πιο λεπτές από αυτές που έχω στην κοιλιά, αυξάνονται και πληθύνονται στο σώμα μου κατά την διάρκεια του χρόνου και στα μπράτσα έχω πολλές και στο υπόλοιπο σώμα μου, οπότε δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι δεν με επηρεάζει ακόμα το Cushing έστω και σε μικρότερο βαθμό.

Του λέω ότι η ανάπτυξη μου σταμάτησε όταν ήμουν 15χρ, του δείχνω και τα ιατρικά έγγραφα, του δείχνω και την εξέταση με την αναστολή κορτιζόλης που είχα κάνει τότε και έβγαινε φυσιολογική,για να καταλάβει ότι δεν είναι ενδοκρινολογικό το πρόβλημα και ο καριόλης συνέχισε με το ειρωνικό υφάκι να με ρωτάει πως το βρήκατε και που το βρήκατε το ψυχογενές Cushing.

Του λέω και εγώ ότι πέρυσι αφού ξανά είδα τις εξετάσεις που είχα κάνει στην εφηβεία έψαξα στο ίντερνετ και αφού βρήκα το ενδοκρινολογικό Cushing, υπέπεσε στην αντίληψη μου και το ψυχογενές. Και του λέω θέλω ένα χαρτί που να πιστοποιεί ότι το έχω. Εντωμεταξύ επειδή έβλεπα ότι ήταν καριόλης και δεν με καταλάβαινε με έπιασαν τα κλάματα, γιατί όλα αυτά τα χρόνια είχα απορία για το τι μου είχε συμβεί και όταν είδα ότι έπεσα πάλι σε καριόλη γιατρό που δεν θα με βοηθούσε στενοχωρήθηκα.

Ξέρετε τι μου είπε ο καριόλης τότε; Πως αν θέλω πιστοποιητικό για το Cushing να πάω να βρω τον Χρούσο που έγραψε το paper και ότι οι εξετάσεις που είχα κάνει δεν ήταν αρκετές για να διαπιστωθεί αν είναι ψυχογενές το πρόβλημα που είχα ή ενδοκρινολογικό, πως θα έπρεπε να εισαχθώ κάποιες μέρες στο Λαικό, στην ενδοκρινολογική κλινική να κάνω και άλλες πολλές ενδοκρινολογικές εξετάσεις και να πηγαίνω για μήνες στο Αιγινήτειο να με εξετάζουν με ψυχομετρικά τεστ για να καταλήξουν στο αν έχω ή δεν έχω Cushing. Δηλαδή πήγα στον καριόλη και την πουστάρα για να ηρεμίσω και αυτοί θα με έβαζαν στην διαδικασία και άλλων ιατρικών βασανιστηρίων, για να μου γίνει το Cushing χειρότερο.

Εντωμεταξύ εκεί προς το τέλος λέω στην πουστάρα τον Χαλαράκη, που ότι έλεγε ο καριόλης συμφωνούσε μαζί του, θέλω να μιλήσετε στον μπαμπά μου γιατί θέλω να μείνω μόνος μου και αυτός κλαψομουνιάζει και μου σπάει τα αρχίδια και μου λέει αυτός… αααα τι να κάνω εγώ τον μπαμπά στον δικό σου μπαμπά; Με αυτό που μου ζητάς "φεύγει το κέντρο βάρος από τον Δημήτρη"… Ενήλικες είστε να τα βρείτε μόνοι σας! Δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί είμαι πουστάρα! Ξέρεις μου λέει με αυτά και με αυτά ανεβαίνει η κορτιζόλη σου και όλο αυτό γίνεται ένας φαύλος κύκλος…. Ευχαριστώ για την πληροφόρηση, του λέω εγώ, το γνωρίζω αυτό. Άλλοι δεν το καταλαβαίνουν… Τι εννοείς μου λέει οι γιατροί; Σηκώνομαι τότε και εγώ από την καρέκλα που καθόμουν, γιατί δεν άντεχα άλλο και θα άρχιζα να βάζω τις φωνές και όχι τίποτα άλλο θα με κλείναν μέσα οι τρελογιατροί, και έφυγα από το μαγαζάκι του τρόμου.

Άκου τώρα μωρή πουστάρα! Ναι, οι γιατροί εννοούσα αφού ήρθα μετά από τόση ταλαιπωρία στο πιο εξειδικευμένο ιατρείο της Ελλάδος για το ψυχοσωματικό σύνδρομο που ανέπτυξα στην εφηβεία, και που προέρχεται από το άγχος, και εσείς θέλατε να με βάλετε να κάνω 800 εξετάσεις ακόμα για να μου δημιουργηθεί περισσότερο άγχος και να γίνω χειρότερα! Ζήτησα μια βοήθεια από εσάς για να ηρεμίσω και εσείς με γράψατε στα αρχίδια σας... Καταλάβατε φίλοι μου; Μπλέξαμε με καριόληδες και πουστάρες στα ψυχιατρεία, για αυτό δεν γινόμαστε καλά…

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ μετά από όλα αυτά, όλα όμως αυτά όλης μου της ζωής εννοώ, και τους παρελθόντος και όσων επρόκειτο να γίνουν στο μέλλον, το μόνο που θέλω είναι...