Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Η αντιπαιδαγωγικότητα της παιδαγωγικής (2)

Λοιπόν μέσα στη χρονιά, ένα ζουζούνι που είχα στη τάξη ο Κίμωνας της πέταξε ένα χαρτάκι. Ξεκινά αυτή και κάνει ολόκληρη φασαρία. Στέλνει κάτω ένα άλλο παιδί να βρει την διευθύντρια η οποία έλειπε, οπότε ανεβαίνω εγώ που έχω κενό. Διαπιστώνω ότι το τέρας γρυλίζει για χαρτάκια, και αν έχετε τον Θεό σας με ποια ατάκα καταλήγει να την πει στα παιδιά του δημοτικού, μπροστά και σε εμένα: «Ερχόμαστε εδώ παίρνουμε αυτόν τον λίγο μισθό και πρέπει να σας ανεχόμαστε είτε είστε καλά είτε κακά». Και μιλάμε για αρχές του 2008 έτσι πριν την οικονομική κρίση lol

Α λέω από μέσα μου τότε, δεν πρόκειται να χουμε καλά ξεμπερδέματα με το τέρας εκ Φινλανδίας. Όποτε ναι φίλοι κάποια στιγμή άπλωσε το χέρι της σε μαθητή μου! Φαντάζεστε πόσο είχα φουντώσει… Πάω και εγώ την επόμενη μέρα και εκτυπώνω τον νόμο ο οποίος διευκρινίζει ρητά ότι απαγορεύονται οι σωματικές ποινές και το μοιράζω στα παιδιά για να της τον τρίψουν τα ίδια στην μούρη, όπερ και εγένετο!

Και γίνεται ξανά το σώσε και σ’ αυτό το σχολείο. Να της την λέω εγώ στα σκαλιά αφού βγήκε απ τη τάξη. Να πηγαίνει αυτή στην διευθύντρια να κάνει παράπονα. Να με καλεί εμένα η διευθύντρια σε απολογία γιατί μοίρασα τον νόμο αυτό στα παιδιά και να μου λέει ότι είναι παράπτωμα αυτό που έκανα που μοίρασα κάτι χωρίς την έγκριση της διεύθυνσης. Να πηγαίνει μετά μια από τις επόμενες ώρες η διευθύντρια, γιατί έκανε η ίδια θρησκευτικά στην τάξη μου, να μαζεύει τον νόμο για να μην τον πάνε σπίτι τα παιδιά και τον δουν οι γονείς. Να της κάνω μάθημα, της διευθύντριας, όταν με κάλεσε σε απολογία για το ότι με αυτό τον τρόπο τα παιδιά δεν μαθαίνουν και ότι τα παιδιά δεν έρχονται στο σχολείο για να τα προσβάλουν και να τα χτυπάνε, ότι τιμωρία χρειάζεται να βάζεις ένα παιδί μόνο εάν χτυπήσει ένα άλλο κ όχι επειδή σου πέταξε ένα χαρτάκι, και ότι χρειάζεται να έχεις υπομονή και αγάπη.

Αλλά τι να καταλάβει και αυτή αφού την είδα και την ίδια να χτυπάει παιδί την ώρα της προσευχής νομίζω ήταν. Eντάξει μωρέ μια ελαφριά ήταν, όχι τίποτα σοβαρό.... Πάντως ότι την είδα με τα μάτια μου την είδα... 

Εντωμεταξύ ξαναπερνάω φέτος πάλι από το συγκεκριμένο σχολείο και τι ακούω! Η συγκεκριμένη διευθύντρια είχε αναβαθμιστεί. Την είχαν κάνει αναπληρώτρια προϊσταμένη στην Διεύθυνση.

Aθάνατο Ελληνικό Κράτος...Ξέρετε τι γίνεται... Μετράει το βύσμα ΠΑΣΟΚ σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις,,,