Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Του ΙΚΑ τα εννιάμερα… ημέρα 3η

Πάω που λέτε στο βόδι της δείχνω τους νόμους, την απάντηση του υπουργείου της εξηγώ τι θέλω και με στέλνει την πρώτη μέρα το βόδι στον ΟΠΑΔ Καλλιθέας, επειδή της το είπε ένας άλλος μαλάκας υπάλληλος για να πάρω λέει βεβαίωση για το που με καλύπτει ο ΟΠΑΔ. Τρέχω την ίδια μέρα στον ΟΠΑΔ Καλλιθέας και μου λένε (άλλοι μαλάκες από εκεί , Χρυσούλα έχω να σου ψάλω και εσένα τα εξ’ αμάξης αργότερα) ότι ο ΟΠΑΔ δεν δίνει τέτοιες βεβαιώσεις και να της πάω μια φωτοτυπία από το βιβλιάριο μου… Πάω που λέτε την επόμενη μέρα ξανά με την νομοθεσία, και την απάντηση του υπουργείου και την φωτοτυπία του βιβλιαρίου και τι μου λέει το βόδι γαμώ το κερατό μου! Μου λέει πως την προηγούμενη μέρα μου ζήτησε βεβαίωση διαγραφής από τον ΟΠΑΔ και πως αν δεν διαγραφώ από τον ΟΠΑΔ δεν πρόκειται να μου το βγάλει. Μα να της δείχνω τους νόμους, μα την απάντηση του υπουργείου χαμπάρι το βόδι! Μου έλεγε ότι η οδηγία του υπουργείου δεν την αφορά! Της λέω θέλετε να σας κάνω μια υπεύθυνη δήλωση ότι το βιβλιάριο που θα μου βγάλετε θα το χρησιμοποιώ μόνο για την δουλειά μου και όχι για ιατροφαρμακευτική κάλυψη γιατί είναι επείγον θέμα. Ξέρετε τότε είχε ξεσπάσει η γρίπη των χοίρων και ήμασταν όλοι σε καραντίνα μην κολλήσουμε ο ένας τον άλλον. Της λέω πως δεν γίνεται να μην το έχω ειδικά αυτή την σχολική χρονιά που θα είμαστε όλοι σε καραντίνα… Και τι μου απαντάει το βόδι; Πως έχει παιδάκια να θρέψει και πως αν μου έβγαζε το βιβλιάριο θα την πήγαιναν δεμένη στη φυλακή.

Απελπίζομαι και πάω στην Διεύθυνση που άνηκα τότε ως εκπαιδευτικός, που δούλευαν εκεί δυο πολύ εξυπηρετικά παιδιά ο Βασίλης και η Χρύσα, ιδιαίτερα η Χρύσα με βοήθησε πάρα πολύ τότε. Τους εξηγώ το θέμα, είδαν την απάντηση του υπουργείου, οπότε πήραν τηλέφωνο το Υπουργείο για να δουν που βασίζεται και τους στέλνουν αμέσως με fax την απάντηση που είχαν δώσει στο Υπουργείο τα κεντρικά του ΙΚΑ:




Το έγγραφο από τα κεντρικά του ΙΚΑ το έλεγε ξεκάθαρα δεν τίθεται θέμα επιλογής σε έναν εκ τους δύο φορείς! Συνεπώς μπορούσα να έχω για ιατροφαρμακευτική κάλυψη το βιβλιάριο του Δημοσίου και για κάλυψη σε χρήμα, δηλαδή για την δουλειά μου το βιβλιάριο του ΙΚΑ!

Πάω λοιπόν αμέσως μετά στα ΚΕΠ και κάνω από εκεί αίτηση μαζί με την απάντηση από τα κεντρικά του ΙΚΑ, για να μου απαντήσει το βόδι εγγράφως... Η υπάλληλος που παρέλαβε την αίτηση στα ΚΕΠ Ελληνικού τότε πολύ καλή! Με το που της εξήγησα κατάλαβε αμέσως και μου είπε "άντε να δούμε αν θα συμμορφωθούν". Όχι όμως και αυτή που ανέλαβε την υπόθεση μου στη συνέχεια...



(συνεχίζετε)