Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Tι γίνεται με τον Αντώνη που είναι μετανάστης…

Είχα κάποια χρήματα στην τράπεζα, πάνω από 15.000 ευρώ και τα ξόδεψα για τον Aντώνη που είναι 23 χρονών και του έτυχαν ένα σωρό ατυχίες όπως έτυχαν και σε εμένα. Τα υπόλοιπα τα ξόδεψα σε διάφορες προετοιμασίες που έκανα για αυτήν την στοσελίδα.

Aυτά τα χρήματα ήταν και το μόνο περουσιακό στοιχείο που απέκτησα σε όλη μου την ζωή... Βλέπετε οι γονείς μου δεν είχαν να μου αφήσουν εξοχικά σπίτια και αυτοκίνητα.... Ειχαν όμως να μου προσφέρουν ένα σταθερό και ασφαλές οικογενειακό περιβάλλον για να σπουδάσω και να τα καταφέρω μόνος μου στην ζωή. Ούτε με ενδιέφεραν και ποτέ τα αυτοκίνητα για να πω την αλήθεια αλλιώς θα είχα πάρει προ πολλού με όσα έβγαζα από τα τρία χρόνια που δούλεψα σαν αναπληρωτής εκπαιδευτικός.

Έχω και αποδείξεις για ότι τον βοήθησα τον Αντώνη. Έχω κρατήσει αποδείξεις, για κάποια από όσα του έδωσα. Και βοήθησα και όλη την οικογένειά του στέλνοντας χρήματα στον πατέρα του, την μητέρα του επάνω στην Ρουμανία και τον θείο του στην Ισπανία, τον ξαδελφό του όλους.

Επίσης έχω και μάρτυρες για αυτό, για ότι τον βοήθησα, εκτός από φίλους και συγγενείς  την κ. Μαρκάκη την ψυχοθεραπευτριά μου και τον μέντορά της τον κ. Ψωμά...

Kαι τον φιλοξένησα και στο σπίτι που νοίκοιασα. Και για αυτό υπάρχουν μάρτυρες! Για όλα όσα λέω  υπάρχουν μάρτυρες

Τα τελευταία μου χρήματα, του τα έδωσα δε, για να τα στείλει επάνω στην Ρουμανία και να χειρουργηθεί το παιδί του.

Δεν ξέρω αν με κοροϊδεύει ή όχι. Το πιο πιθανό είναι να με κοροϊδεύει όπως μου είπε και η ξαδέλφη μου που καταλαβαίνει πολλά από όσα γίνονται αυτή την στιγμή στην γη. Ή μπορεί σε μερικά από όσα μου είπε να με κορόιδεψε και σε μερικά όχι, όπως υποψιάζομαι. Η μπορεί να με κορόιδεψε σε όλα.  Θα δείξει. Θα ξεκαθαριστεί στο μέλλον.

Εγώ πάντως τον βοήθησα, χωρίς να περιμένω κάποιο αντάλλαγμα από αυτόν. Δεν μπορούσα να τον αφήσω έτσι, όταν μου έλεγε ότι έχει πρόβλημα το παιδί με το νεφρό του και χρειάζονταν χειρουργείο. Ξέρω πάντως ότι μου έλεγε αλήθεια για το χειρουργείο τουλάχιστον. Έκλαιγε και έκανε και εμετό. To παιδί του χρειάστηκε να κάνει δύο χειρουργία απανωτά και βρίσκοταν σε  δύσκολη κατάσταση τώρα  αυτός και η οικογένειά του σύμφωνα με αυτά που μου έλεγε...

Ο Αντώνης έχει ζήσει μία περίεργη ιστορία σύμφωνα με αυτά που μου έχει πει και μπορεί να πιάσει θέματα των μεταναστών.Μου έχουν πει επίσης αυτός και οι φίλοι του πολλές ιστορίες π.χ. για αστυνομικούς που τους ταλαιπώρησαν αλλά είναι δική του ευθύνη να τα γράψει. Θα δούμε τι θα γίνει... Δεν είναι πάντως δική μου αρμοδιότητα αυτά τα θέματα και κάποια άλλα επίσης που ένιωσα ότι μπορεί να πιάσει ο Αντώνης...

Ένιωσα κάτι μεταφυσικό για τον Αντώνη, ότι έχω κάτι σαν ένα πνευματικό-ιερό δεσμό μαζί του και ότι έχει να παίξει κι αυτός ένα ρόλο στην όλη κατάσταση, κι ότι μπορεί όπως σας να πιάσει τα θέματα των μεταναστών και μερικά ακόμα πολύ σημαντικά θέματα αλλά αν δεν σου συμπεριφέρονται σωστά... Δεν ξέρω θα δούμε τι θα γίνει....

Tους πρώτους δυο-τρεις μήνες που μου συνέβη η αλλαγή στην συνειδητότητά μου, ήμουν πολύ αναστατωμένος  και γνώρισα τον Αντώνη και κατά πάσα πιθανότητα ο τυπάκος το εκμεταλεύτηκε. Είναι πολύ άσχημό αυτό ξέρετε. Γιατί εγώ λέω πάντα την αλήθεια σε όλους και είναι πολύ κακό ξέρετε να σε κοροιδεύουν... Και να εκμεταλεύονται αυτό το ότι νιώθεις μόνος...

Επίσης μου έβαζε το παιδί του μπροστά, και μου έλεγε και κάποια αλλά δακρύβρεχτα και εγώ δίνω τα πάντα για τα παιδιά και θέλω να τους βοηθάω όλους και ένιωσα και αυτό για τον Αντώνη...Αλλά από ότι φαίνεται με κορόιδευε..

Προσωπικά νομίζω ότι τίποτα δεν γίνεται χωρις λόγο. Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Aκόμα και αυτό που έγινε με τον Αντώνη. Δεν μπορώ να τα καταλάβω όλα ακόμα αλλά ο αγγελιοφόρος που με βρήκε πριν τρία χρόνια έτσι μου είχε πει Δεν υπάρχει τύχη! Μόνο Θεός! Και σε εσένα έτσι κι αλλιώς...Εντάξει αυτός κατά πάσα πιθανότητα έπαιζε θέατρο. Εγώ ήμουν αφελής και θέλω να βοηθάω αλλά τι να κάνουμε  ότι έγινε έγινε. Πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά.

Τον Αντώνη πάντως και τους φίλους του που κάποιοι από αυτούς έχουν και οικογένειες εδώ στην Ελλάδα όπως και να έχει  δεν θέλω να τον ταλαιπωρήσει άλλος αστυνομικός άδικα, γιατί δεν ξέρω πια για τίποτα από όσα μου είπε αν είναι αλήθεια ή όχι. Θα το διαπιστώσουμε σε λίγο καιρό...

Καλά ούτε λόγος να γίνεται για την χρυσή αυγή... Τι σας φταίνε βρε οι μετανάστες και τους χτυπάτε και τους μαχαιρώνετε; Βρωμίζετε την χώρα μου μιάσματα! Έτσι θα λυθούν τα προβλήματα μας με μαχαιρώματα μιάσματα;

Αυτά είναι που θα έπρεπε όλους να μας βάζουν σε βαθιά περισυλλογή… Αυτά που φαίνονται στο παραπάνω videaki. Όχι η σφαλιάρα στην Κανέλλη. Αχ βρε Κανέλλη πόσες σφαλιάρες θες! Ποσες θα σου έριχνα! Αλλά εγώ δεν θα στις έριχνα με το χέρι! Π..τσοσκάμπιλα θα σου ριχνα. Π..τσοσκάμπιλα… Ξέρεις από πού έχει έρθει ο Αντώνης Κανέλλη; Ξέρεις από πού έχει έρθει; Από την Ρουμανία Κανέλλη! Από την Ρουμανία!