Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Ελληνική δικαιοσύνη...

Έκανα και μήνυση στο βόδι! Μόνος μου χωρίς δικηγόρους στα μέσα εκείνης της καταραμένης χρονιάς(2009-2010).

Στην αρχή το έστειλαν το βόδι στο πταισματοδικείο. Και αφού τους πήγα και τα υπόλοιπα συμπληρωματικά στοιχεία, την αναβάθμισαν την υπόθεση και την πήγαν στο πλημμελειοδικείο.

Ευχαριστώ, τον εισαγγελέα και τους ανακριτές που ανέλαβαν την υπόθεση, δεν γνωρίζω ονόματα, αλλά όποιοι και αν είστε σας ευχαριστώ. Mόνο και μόνο που την είδα την τσούλα στο εδώλειο του πλημμελοδικείου με ευχαρίστησε...

Είχε οριστεί που λέτε δικάσιμος στις 28-2-2012 ... Έκαναν αποχή όμως οι δικηγόροι εκείνη την ημέρα και έτσι περίμενα ένα χρόνο μέχρι τις 27-11-2013. Τρία ολόκληρα χρόνια μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία (κάποια πράγματα τα έχω συμπληρώσει στα αρχικά μου άρθρα πιο μετά από την αρχική τους δημοσίευση να ξέρετε)...

Τι είπε το βόδι άκουσον άκουσον μέσα στο δικαστήριο... Ότι της έβρισα λέει την μανούλα. Της έβρισα την μανούλα είπε! Τώρα που κλαίει η μάνα σου βόδι με μαύρο δάκρυ σ' αρέσει;

Το έβγαλαν αθώο το βόδι, την τσούλα, παρόλο που τους τα είπα με το νι και με το σίγμα.... λόγω έλλειψης στοιχείων λέει... επειδή λέει δεν είχε δόλο... Το είπα και εγώ ο ίδιος στους δικαστές αυτό όταν με ρώτησαν, ότι δεν πιστεύω ότι είχε δόλο το βόδι. Από τη ξεροκεφαλιά της τα έκανε όλα!

Απαλλάσσεσαι λόγω βλακείας βόδι!
Αλλά όπως είπα και στους δικαστές υπάρχει και “θεία δίκη” αγάπες μου, και αυτήν την υπόθεση δεν την ξεχνάω με τίποτα γιατί με είχε κυριολεκτικά αρρωστήσει....

Ήτανε μαύρο, τυχερό τα νιάτα μου να μην χαρώ!
Και τώρα θα κλάψουν μάνες και αδελφές, τα αδέλφια θα σπαράξουν
για τ' άδικο που με έχει βρει, θα αναστενάξει όλη η γη!