Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Τσουνάμι (10)

Kατα τ’ άλλα η Κανέλλη ήθελε  να μας προστατέψει από τα Ολλανδικά τα κόμματα. Πήγε να μας το παίξει προστάτης των παιδιών η Κανέλλη με ύφος δακρύβρεχτο. Μίσος απύθμενο τρέφετε όλα τα κουμμούνια είτε είστε straight, είτε gay ακτιβιστές, είτε κρυφές λεσβιάρες και για την Ελλάδα και για την Ευρώπη και για τα παιδιά και για τους ομοφυλόφιλους και για τον πλανήτη ολόκληρο. Θα συμμαχούσατε με ότι πιο σκοταδιστικό υπάρχει στο πλανήτη τα κουμμούνια αρκεί να πετύχετε τους στόχους σας να καταστρέψετε την Ελλάδα και την Ευρώπη και τον πλανήτη ολόκληρο, όλη την ανθρωπότητα πολύ απλά γιατί η ιδεολογία σας μισεί τον ίδιο τον άνθρωπο και τρέφεται από τον θάνατο αντί να εξυμνεί την ζωή, ακριβώς όπως και ο ναζισμός και η θρησκοληψία. 

Πτωματολάγνες θεούσες ίσως γράψω ειδικό αρθράκι και για αυτό στο μέλλον που πάτε και προσκυνάτε και ασπάζεστε τα πτώματα, χειρότερες και από τους νεκρόφιλους έχετε καταντήσει. Ανατριχίλα με πιάνει. Μπορεί να γράψω ένα άρθρο ειδικά στο μέλλον όταν μου έρθει έμπνευση. Για να πάρετε μια γεύση όμως όλοι όσοι δεν έχετε νεκροφιλικές τάσεις από τώρα, βλέπετε τι φιλάει η γιαγιά από κάτω.



Θεέ μου τι φρίκη! Μία μούμια! Πρόκειται για το σκήνωμα του Αγίου Σπυρίδωνα στην Κέρκυρα που υποστηρίζουν ότι κάνει και θαύματα κιόλας. Θαύματα η μούμια!


Ζουμ στην μούμια για να δείτε τι πάνε και φιλάνε οι θεούσες αντί να το γλεντήσουν με τους ζωντανούς!


Να δεις που λες Κανέλλη για να ξαναγυρίσω σε εσένα τι δικαιώματα έχουν τα παιδιά στο Ισλάμ εσύ που ξεπλένεις τους τρομοκράτες τους και θες να μας προστατέψεις από τα Ολλανδικά τα κόμματα.

Εδώ Κανέλλη δες από την Ταϋλάνδη, μια χώρα Κανέλλη που δεν έχει συμμετάσχει σε κανένα ιμπεριαλιστικό πόλεμο και δεν είχε επίσης και καμία πρώην αποικία σε ισλαμικές χώρες όπως και η Ελλάδα εξάλλου και για ποιο λόγο η Ελλάδα να τραβήξει στο 21ο αιώνα αυτές τις καταστάσεις που θα δείτε στο παρακάτω video, όταν έχει περάσει ήδη 400 χρόνια σκλαβιάς και έκανε ολόκληρη επανάσταση το 1821 για να απελευθερωθεί.

Ωραίες εικόνες γεμάτες χάρη μας έρχονται από την εξωτική Ταϋλάνδη για να δεις Κανέλλη αν δε σε έπεισα ούτε με το σχολείο στο Beslan πως συμπεριφέρονται στις οικογένειες και τα παιδιά οι φίλοι σου τα ισλάμια. Στο παρακάτω σύνδεσμο θα πάρετε πληροφορίες για τις γεμάτες χάρη εικόνες που θα δείτε στο video από κάτω.



Παντού στον κόσμο από τον Καναδά που δολοφονούν οι ίδιες τους οι οικογένειες 16χρόνα κορίτσια επειδή δεν φοράνε μαντίλες μέχρι την Ταυλάνδη που αποκεφαλίζουν 9χρόνια παιδιά Βουδιστών όπου εμφανίζεται αυτός ο καρκίνος που λέγεται Ισλάμ δεν έχουν σταματημό οι φρικαλεότητες. Και εν τέλει Κανέλλη τον Σαντάμ και τον Καντάφι δεν τους σκότωσε ευθέως το ίδιο το ΝΑΤΟ με βομβαρδισμούς. Τον Σαντάμ τον καταδίκασε δικαστήριο του Ιράκ και τον Καντάφι τον λίντσαρε το ισλαμικό το πλήθος.

Κανέλλη δεν τέλειωσα για τα δικαιώματα των παιδιών στο Ισλάμ. Εδώ θα δεις Κανέλλη μεταξύ άλλων στο παρακάτω video τι επιφύλασσε η μοίρα επειδή ζούσε σε ισλαμική χώρα και κάτω από τον νόμο της Σαρίας σε ένα 8χρόνο αγοράκι επειδή έκλεψε να φάει λίγο ψωμί. 


Ελπίζω τώρα να σε έπεισα Κανέλλη να τα αφήσεις τα Ολλανδικά τα κόμματα στην ησυχία τους και ασχοληθείς με τίποτα πιο σοβαρό αν θες να προστατέψεις τα παιδιά, όπως την ισλαμοποίηση της χώρας που θέλετε να μας επιβάλετε τα κουμμούνια και οι φιλελεύθεροι μέσω της λαθρομετανάστευσης και να αναρωτηθείς από που προκύπτει η ανάγκη να λειτουργήσει τζαμί στο Βοτανικό όταν μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν υπήρχε ούτε ένας ισλαμιστής στην Αθήνα και οι πρόσφυγες οι οποίοι μας έρχονται από τις εμπόλεμες περιοχές, γιατί μας έχετε πρήξει ότι είναι όλοι πρόσφυγες από την Συρία, δεν υπάρχει λαθρομετανάστης, θέλουν να γλυτώσουν ακριβώς από αυτό από τους σκληρούς ισλαμιστές. Τα ίδια και εσύ Βαλλιανάτε. Τις ίδιες μαλακίες όλοι. Παρόλο που είσαι ένας γκέουλας ακτιβιστής και ξέρεις ότι οι ισλαμιστές θα σε κατασφάξουν μόλις ξεμυτίσουν από την τρύπα τους.



Πρώτον σιγά μην πληρώσουν για τα τζαμιά οι πιστοί τους όπως λες. Πάλι το ελληνικό δημόσιο θα επωμιστεί το βάρος για την λειτουργία τους και δεύτερον γιατί να μην ζητήσουμε Βαλλιανάτε αντί να ανοίξουν και τζαμιά να κλείσουν οι εκκλησίες και να πληρώνουν οι χριστιανοταλιμπάν θεούσες για αυτές. Tα έχει πει η Σώτη Τριανταφύλλου σε άρθρο της αλλά δεν την ακούτε την Σώτη, τις κάνετε μηνύσεις και την σέρνετε στα δικαστήρια. Παρόλο που διαφωνώ για την φράση της όσον αφορά το θέμα του ανήκειν σε ένα έθνος-πατρίδα-κράτος γιατί αυτό είναι κάτι υγιές κ.Σώτη μου να αγαπάς την πατρίδα σου, όπως και το να αγαπάς ευρύτερα την Ευρώπη αν είσαι Ευρωπαίος αλλά και όλο τον πλανήτη, συμφωνώ σε όλα τα υπόλοιπα όσον αφορά το θέμα των θρησκειών. Δεν χρειάζεται να είσαι ακροδεξιός και να μισείς ή να υποτιμάς όλους τους  υπόλοιπους αλλά ο υγιής πατριωτισμός(ή ακόμα και ο εθνικισμός με την ρομαντική-θετική του έννοια) κ.Σώτη είναι κάτι το επιθυμητό, πρέπει να ξεκινάς από το σπίτι σου και να αγαπάς πρώτα αυτό και να φροντίζεις για την πρόοδό του και μετά σιγά σιγά φροντίζεις και για όλο τον πλανήτη. Τα λέει λοιπόν η Σώτη όσον αφορά το θέμα των θρησκειών αλλά και των πολιτισμών.


Aντιθέτως από ό,τι πιστεύουν οι «αριστεροί ανθρωπιστές», δεν είναι όλοι οι πολιτισμοί ισότιμοι. Για παράδειγμα, οι κοινωνίες που εφαρμόζουν τη θανατική ποινή είναι οπισθοδρομικές συγκριτικά με εκείνες που την θεωρούν ηθικώς απαράδεκτη. Oμοίως, οι κοινωνίες που δεν αναγνωρίζουν τη φυλετική ισότητα είναι οπισθοδρομικές συγκριτικά με όσες την αναγνωρίζουν (έστω θεωρητικά: η παραβίαση μιας κοινωνικής αξίας διαφέρει ριζικά από την απουσία της). H ισότητα δεν είναι θέμα «γούστου», όπως δεν είναι θέμα γούστου το να φοράς μπούρκα, μαντίλα, φερετζέ, ζώνη αγνότητας, μαύρο τσεμπέρι της χήρας κ.τ.λ.

Oι θρησκείες μοιάζουν: ο χριστιανικός και ο ισλαμικός φονταμενταλισμός μοιράζονται παρόμοιες πρακτικές και σύμβολα. Eπίσης, στηρίζονται σε παρόμοιες ιδέες σχετικά με τη ζωή και το θάνατο, την αρετή και την κακία. Όποιος «σέβεται» τα μουσουλμανικά εργαλεία με τα οποία ο χρόνος παγώνει και οι πληθυσμοί βυθίζονται στην αμάθεια –τζαμιά, μουεζίνηδες, μαύρα carsaf και tesettur– σημαίνει ότι αποδέχεται τα αντίστοιχα χριστιανικά. 

Oι «αριστεροί ανθρωπιστές» πρέπει να σκεφτούν: τι κοινό έχουν με τον Nικολά Σαρκοζί που υπόσχεται χτίσιμο νέων τζαμιών στη Γαλλία; O φόβος του Iσλάμ προκαλεί την ενίσχυση των θρησκευτικών τελετουργιών: πρώτον διότι παραχωρείται «σεβασμός» στις διαφορετικές θρησκείες (με χτίσιμο τζαμιών ή/και με την επαναφορά της μαντίλας στη Δύση) και δεύτερον διότι ως συνέπεια του πρώτου επιβάλλεται χριστιανικό αντιστάθμισμα. Όταν ενθαρρύνεται μια θρησκεία, ενθαρρύνονται όλες. Όταν ενθαρρύνονται οι θρησκείες (ή/και το ανήκειν σε ένα έθνος-πατρίδα-κράτος) αποθαρρύνεται η παιδεία και η προσωπική αυτονομία. 

Και πιο κάτω η Σώτη στο άρθρο της τα λέει όλα και για την μαντίλα... Aν και εγώ θα ήθελα Σώτη μου να μην φοράνε μαντίλες ούτε μέσα στα σπίτια τους οι μουσουλμάνες και αυτά φυσικά τα πράγματα δεν έρχονται μέσα από απαγορεύσεις αλλά μέσω της δύναμης της πειθούς.

Όσοι φοβούνται μπροστά στην ενδεχόμενη ομοιομορφία που επιβάλλει η παγκοσμιοποίηση, ίσως πρέπει να στραφούν κατά των MacDonald’s και των άλλων πολυεθνικών που ισοπεδώνουν τα τοπία και τις συνήθειες, ασκώντας μαζική εκμετάλλευση. H κατάργηση της μαντίλας δεν απειλεί τον κόσμο με ενδυματολογική ομοιομορφία: πάντα θα υπάρχουν ενδυματολογικές (χρωματικές, υφολογικές) διαφορές. Aντιθέτως, η μαντίλα συνεπάγεται ομοιομορφία σε ολόκληρο τον ισλαμικό κόσμο.

Tο 30% των γυναικών στην Tουρκία φοράνε μαντίλα που δεν κρύβει το πρόσωπό τους (tesettur), ενώ στην Aνατολία το 10% φοράνε μπούρκα. Tο κοσμικό κράτος είναι ένας μύθος: στην πραγματικότητα, ο νόμος παραμένει εκείνος του Kορανίου σε διάφορες εκδοχές και ερμηνείες. Ωστόσο, το ζήτημα δεν είναι τι συμβαίνει στο εσωτερικό της Tουρκίας, αλλά τι συμβαίνει στις τουρκικές μειονότητες στις ευρωπαϊκές χώρες. Oι φανατικοί μουσουλμάνοι οφείλουν να σέβονται τους νόμους των χωρών που τους φιλοξενούν. Kι αφού «ο θεός βρίσκεται παντού» θα έπρεπε να λείπει κάθε θρησκευτική διευκόλυνση (όπως τόποι λατρείας στα αεροδρόμια...)· ο κάθε πολίτης θα έπρεπε να επικαλείται τον θεό του στο σπίτι του.

 H θρησκεία και τα σύμβολά της πρέπει να αποτελούν ατομική υπόθεση. Aν οι γυναίκες «θέλουν» να φοράνε μαντίλα (διότι επιθυμούν να διαφέρουν από τις Eυρωπαίες ή/και διότι αποφασίζουν να υποχωρήσουν μπροστά στις γονεϊκές και συζυγικές πιέσεις) ας το κάνουν στον ιδιωτικό τους χώρο. Aκριβώς όπως κάνουν τις προσευχές τους. Στην Eυρώπη οι Tούρκοι –και οι άλλοι ισλαμιστές– πρέπει να εφαρμόζουν, όσο μπορούν, τη φυλετική ισότητα: η επιβολή της μαντίλας από την πλευρά της οικογένειας πρέπει να θεωρείται παράνομη, όπως και κάθε άλλος εξαναγκασμός.

H «επιτυχία» της απαγόρευσης της μαντίλας στα γαλλικά σχολεία απέδειξε ότι εννέα στις δέκα κοπέλες τη φορούσαν όχι από προσωπική επιλογή αλλά εξ αιτίας οικογενειακής πίεσης. Στις δυτικές χώρες κάθε πολίτης άνω των 18 ετών (ή και άνω των 16) είναι ενήλικος: φοράει ό,τι θέλει, όποτε θέλει. Όποιος δεν μπορεί να αποδεχτεί αυτή την απλή αλήθεια πρέπει να γυρίσει το συντομότερο στο χωριό του όπου οι γυναίκες γερνούν χωρίς ποτέ να ενηλικιωθούν.  

Πίσω στα χωριά σας της Ανατολίας, του Πακιστάν, του Αφγανιστάν και του αραβικού κόλπου λοιπόν όπως λέει και η Σώτη γιατί τα χωριά της Ελλάδας έχουν προοδεύσει και αυτά... Ακούνε Tus και Έφη Θώδη.

Η άλλη η Ρίτσα Μασούρα σε άρθρο της τα έχει βάλει με τον Γκερτ Βίλντερς επειδή στις ταινίες του καυτηριάζει τις φρικαλεότητες του Ισλαμ(τα άλλα παραδείγματα γυναικών που σας έλεγα ότι θα έχω σε επόμενο άρθρο μου). Διαβάστε άρθρο και φρίξτε και κοκκινίστε από το θυμό σας:


Ο άνθρωπος μοιάζει πολλές φορές με χείμαρρο που αναζητάει να ξεσπάσει στα μεγάλα ποτάμια. Είναι συνήθως θυμωμένος, ορμητικός, ξεριζώνει τεράστια δένδρα, παρασύρει στο πέρασμά του καδρόνια, σχεδίες, απόβλητα, τίποτα δεν τον σταματάει. Ως τη στιγμή που θα ενωθεί με το κοντινότερο ποτάμι, οπότε γαληνεύει, αποφορτίζεται, παίρνει βαθιές ανάσες: το έργο μου, σκέπτεται, τέλειωσε γι’ αυτή τη φορά. Μονολογεί κάθιδρος, προς στιγμήν θέλει να τα παρατήσει, να γίνει κι αυτός ένα ποτάμι με τα θέλω του σε χαμηλούς τόνους. H κεκτημένη ταχύτητα έχει διαβρώσει τα πάντα. Και είναι έτοιμος να επαναλάβει τη διαδρομή. Αυτός ο άνθρωπος, λοιπόν, έχει τη δύναμη να προκαλέσει ανεπανόρθωτες ζημιές στους συνανθρώπους του, όπως ακριβώς ο χείμαρρος στο περιβάλλον. Αυτές τις μέρες σκεπτόμουν επίμονα τον Ολλανδό βουλευτή Γκερτ Βίλντερς και τον παρομοίαζα με τον ορμητικό χείμαρρο που όμως δεν έχει βγει στη δημοσιά για το μεγάλο ποτάμι. Ο Ολλανδός βουλευτής είναι ένας ψηλός, ξανθός, νέος άνθρωπος, με πλατύ παραπλανητικό χαμόγελο, με εξαιρετικό λέγειν και μονίμως κοστουμαρισμένος. Mου θυμίζει τις πεντακάθαρες στολές των ναζί με τις καλοθρεμμένες όψεις, λίγο πριν αναλάβουν τις γνωστές… εργολαβίες.
Το όνομα του Βίλντερς έχει ήδη κάνει τον γύρο του κόσμου. Είναι ο ηγέτης του Κόμματος της Ελευθερίας στην Ολλανδία και ο παραγωγός της ταινίας Fitna. Μια ταινία γεμάτη μίσος για το Ισλάμ, όπου το Κοράνι αποτελεί έμπνευση για αδιαλλαξία, φόνο και τρομοκρατία! Οι εικόνες δεν είναι καινούργιες, αλλά θυμίζουν τρέιλερ των τζιχαντιστών. Τα αεροπλάνα κτυπούν ξανά και ξανά τους Δίδυμους Πύργους στηΝέα Υόρκη, οι εκρήξεις στον σιδηροδρομικό σταθμό της Μαδρίτης επαναφέρουν στη μνήμη την τραγικότητα εκείνων των γεγονότων, ο φόβος των Μαδριλένων επιστρέφει, ο θεατής βλέπει τα διαμελισμένα πτώματα γύρω από το τρένο, γίνεται μάρτυς του βιντεοσκοπημένου αποκεφαλισμού Δυτικού ομήρου, βλέπει γυναίκες να λιθοβολούνται, ακούει τις καταγγελίες σε βάρος του Κορανίου, «τον πυρήνα των δεινών του μουσουλμανικού κόσμου»… Φρίκη και μίσος απροσμέτρητο. Ο δυτικισμός, ως φιλοσοφία ζωής, γίνεται η απέναντι όχθη, αποκτά τερατώδη μορφή, γίνεται ένας ισχυρός στόχος. Μια χούφτα ανθρώπων, σαν τον Βίλντερς, απειλούν να πυροδοτήσουν αλλεπάλληλες κοινωνικές εκρήξεις σε ευρωπαϊκές χώρες όπου το μουσουλμανικό στοιχείο συσπειρώνεται.
Ο Βίλντερς επέλεξε να προβάλει την ταινία του την περασμένη Πέμπτη το βράδυ, λίγο μετά τα βραδινά δελτία ειδήσεων και πριν οι μουσουλμάνοι στην ανατολική Ασία προσέλθουν στα τεμένη για την προσευχή της Παρασκευής. Η μικρού μήκους ταινία, η οποία κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο, ξεκινάει με το σκίτσο του Μωάμεθ – βομβιστή, του Δανού σκιτσογράφου Κουρτ Βέστεργκααρντ. Τώρα ο σκιτσογράφος απειλεί με μηνύσεις τον Ολλανδό δράστη της ταινίας, αλλά ποιος μιλάει τούτες τις ώρες για επαγγελματική αξιοπρέπεια; Μικρή σημασία έχει μια μήνυση, όταν κάποιοι υποδαυλίζουν με τόσο χυδαίο τρόπο το ήδη διεγερμένο «εγώ» των μουσουλμάνων που ζουν στην Ολλανδία; Και ποιος είναι αυτός που επιλέγει να απαντήσει με δυτική τρομοκρατία στην ισλαμική τρομοκρατία; «Είμαι πολιτικός», λέει ο Βίλντερς, «πιστεύω πως το Ισλάμ και το Κοράνι αποτελούν κίνδυνο για την ελευθερία της χώρας μας και γι’ αυτό θέλω να προειδοποιήσω». Ο Γκερτ Βίλντερς καλεί τους Ευρωπαίους να δώσουν τέλος σε αυτό που ο ίδιος αποκαλεί ισλαμοποίηση της δυτικής Ευρώπης, η οποία επιτείνεται καθώς η μετανάστευση από την Τουρκία, τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή συνεχίζεται.
Ο Ian Buruma, συγγραφέας μεταξύ άλλων του βιβλίου «Δυτικισμός (Η Δύση στα μάτια των άλλων)»θεωρεί ότι αυτού του είδους η ρητορική θα ήταν αδιανότητη στην Ολλανδία προ δεκαετίας, στην Ολλανδία που στα μάτια πολλών φάνταζε ως το ευρωπαϊκό Μπέρκλεϊ, κοιτίδα του ιδεαλισμού στη δεκαετία του ’60. Ο προοδευτισμός της έγινε θέμα προς συζήτηση, παράδειγμα προς μίμηση για πολλές ευρωπαϊκές χώρες, όχι μόνον ως προς τον τρόπο χειρισμού των ναρκωτικών ή του γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων, αλλά κυρίως για την εξαιρετική συνύπαρξη των Ολλανδών με τους μετανάστες. Ένα μοντέλο μοναδικής έμπνευσης και λειτουργίας, ένα σπάνιο σημείο πολυπολιτισμικής αναφοράς.
Όμως, τίποτα δεν κρατάει για πάντα, πολλώ δε μάλλον τα ομορφότερα των πραγμάτων. Οι μουσουλμάνοι μέρα τη μέρα περιθωριοποιήθηκαν, έγιναν μέλη των γνωστών γκέτο, συνδέθηκαν με την πατρίδα μέσα από τη δορυφορική τηλεόραση, άρχισαν να υποσκάπτουν το σταθερό ολλανδικό μοντέλο ζωής. Τότε ακριβώς εμφανίστηκαν οι λαϊκιστές πολιτικοί, όπως ο δολοφονημένος Πιμ Φορτάιν και φυσικά ο Γκερτ Βίλντερς. Οι καταγγελίες σε βάρος του Ισλάμ έγιναν όπλο στα χέρια τους. Τα καταγγελτικά μηνύματά τους βρήκαν πρόσφορο έδαφος όταν η αφρικανικής καταγωγής πολιτικός Αγιάν Χίρσι Αλί, η οποία αντιτίθεται στο Ισλάμ, μαζί με τον σκηνοθέτη Τεό βαν Γκογκ έστησαν την ταινία Submission που αφορούσε την άθλια μεταχείριση των μουσουλμάνων γυναικών. Ο Βαν Γκογκ δολοφονήθηκε και η Αλί έχασε την ολλανδική υπηκοότητα.
Ο Ian Buruma πιστεύει ό,τι κι εμείς. Ότι τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου έστρεψαν τους προβολείς στο ριζοσπαστικό Ισλάμ, αλλά δεν ήταν μόνον αυτός ο λόγος της δημιουργίας κλειστών κοινωνιών στη Δύση. Μια βαθιά ανησυχία για τις δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης αναπτύχθηκε σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Η ευελιξία στις μετακινήσεις των ανθρώπων ανέδειξε στην κορυφή των πραγμάτων τους μουσουλμάνους, οι οποίοι είναι σήμερα ορατοί παντού στην Ολλανδία και κυρίως γύρω από το Αμστερνταμ και το Ρότερνταμ. Oρατός στόχος, όμως, και της 11ης Σεπτεμβρίου που σίγουρα βοήθησε στο να επιβεβαιωθεί ο κλασικός κανόνας της προκατάληψης των ανθρώπων. Ωστόσο, ο Ian Buruma δεν πιστεύει ότι έρχεται η συντέλεια του κόσμου H πολυπολιτισμικότητα έχει αποκτήσει ρίζες στις ευρωπαϊκές κοινωνίες. O μονολιθικός κομφορμισμός τελείωσε
Δεν μπορώ να αντιληφθώ τις προθέσεις του Ολλανδού βουλευτή. Η Ευρώπη αποδεικνύεται συχνά πολυlarge σε τέτοιου είδους θέματα. Ενδεχομένως να μην υπάρξουν αντιδράσεις σπουδαίες, καθώς κοπάζει λίγο λίγο ο ορυμαγδός του μίσους της 11ης Σεπτεμβρίου που συνοδεύεται και από την αποτυχία του πολέμου στο Ιράκ. Δεν μισούν στο κάτω κάτω όλοι οι μουσουλμάνοι τη Δύση. Δεν είναι δυνατόν να τους βάλουμε όλους στο ίδιο σακί. Μπορεί να απεχθάνονται την παγκόσμια απήχηση του δυτικού (και αμερικανικού) πολιτισμού ή τη δυναμη των μεγάλων εταιρειών, όμως οι πολιτικοί στόχοι δεν ειναι τόσο σύνθετοι. Απλώς απεχθάνονται ορισμένες πτυχές του δικού μας πολιτισμού, είτε αυτό λέγεται παγκοσμιοποίηση είτε ποπ – ροκ μουσική είτε σεξουαλική ελευθεριότητα και ομοφυλοφιλία. Όμως, και οι ίδιοι ωφελούνται πλέον από την παγκοσμιοποίηση και διεκδικούν να την προσεγγίσουν με τον δικό τους πολιτιστικό τρόπο. Το ότι πολλοί από αυτούς ζουν ανάμεσα μας στην Ευρώπη δεν σημαίνει ότι θα τους αποκαλέσουμε ενόχους συλλήβδην. Έλεος.


Δημοσιεύθηκε στην Καθημερινή 6-4-2008
Πόση σκατοψυχία μπορεί να κρύβεις στη ψυχή σου για να λες το ανήκουστο ότι οι μουσουλμάνοι απλώς απεχθάνονται ορισμένες πτυχές του δικού μας πολιτισμού όπως την ομοφυλοφιλία. Κάνετε λάθος σκατόψυχη κυρία μου. Η ανοχή στη ομοφυλοφιλία είναι πτυχή του δικού μας πολιτισμού όχι η ίδια η ομοφυλοφιλία. Οι ομοφυλόφιλοι υπάρχουν, υπήρχαν και θα υπάρχουν ανεξαρτήτως αν «φαίνονται» ή όχι, του πόσο καταπιέζονται ή όχι παντού και στο Ιραν και στο Αφγανισταν και στη Σαουδική Αραβία.

Δεν θέλω να δεχτώ να θυσιάσω την ελευθερία μου, στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας. Όπου έχουμε και διαστροφή της ελληνικής γλώσσας παρεπιμπτόντως γιατί αυτό δεν είναι πολυπολιτισμικότητα αλλά υποταγή. Δυστυχώς στο δυτικό κόσμο, στην Ευρώπη, έχουμε μάθει να απολαμβάνουμε την ελευθερία και όχι να πολεμάμε για αυτήν. Τρέμω σαν ομοφυλόφιλος την ισλαμοποίηση της Ευρώπης και θα πολεμήσω με όλο μου το είναι να μην επιτευχθεί. Το καταλάβατε κ.Ρίτσα Μασούρα μου, μαζί με τον Γκερτ Βίλντερς!


Tα έχει πει και για την πολυπολιτισμικότητα η Σώτη σε συνέντευξή της:

http://www.kathimerini.gr/840070/article/proswpa/proskhnio/s-triantafylloy-to-metriopa8es-islam-einai-enas-my8os

– Απορρίπτοντας την πολυπολιτισμικότητα δεν στρεφόμαστε εναντίον των ίδιων των δυτικών αξιών που υπερασπιζόμαστε;

– Οχι. Υπάρχει ουσιώδης διαφορά ανάμεσα στην πολυπολιτισμική και στην πλουραλιστική δημοκρατική κοινωνία. Πλουραλισμός είναι μια δεδομένη κατάσταση ποικιλίας φυλών, θρησκειών, σεξουαλικών προτιμήσεων κ.λπ. Οι κοινωνίες μας είναι πλουραλιστικές, «ανοιχτές» – άλλες πολύ, άλλες λιγότερο. Η πολυπολιτισμικότητα είναι πολιτικό πρόγραμμα που αντιτίθεται στην αφομοίωση των ξένων διότι τη θεωρεί υπερβολικά βίαιη. Με το πρόσχημα των «δικαιωμάτων», επιτρέπει τη δημιουργία ξεχωριστών κοινοτήτων που εξελίσσονται σε παράλληλες κοινωνίες οι οποίες όχι μόνον δεν σέβονται τους νόμους και το έθος της χώρας υποδοχής αλλά εφαρμόζουν δικό τους πρόγραμμα ανατροπής αυτών των νόμων και του έθους. Ο πλουραλισμός μπορεί να μας εμπλουτίζει, η πολυπολιτισμικότητα όμως υπονομεύει την κοινωνική συνοχή και τους θεσμούς της δημοκρατίας. Και, παρότι η Αριστερά πιστεύει στην πρόοδο μέσω της ανάπτυξης «δικαιωμάτων», το δικαίωμα στη Σαρία –μερικώς ή ολικώς– αποδεικνύει για ακόμα μία φορά στην Ιστορία ότι η ανθρωπότητα μπορεί να οπισθοχωρήσει, ότι ο δρόμος δεν μας οδηγεί υποχρεωτικά προς τα μπρος.

Σώτη το ροκ εν ρολλ δεν θα πεθάνει ποτέ και ποτέ δεν θα αντικατασταθεί από προσευχές και αμανέδες (πατήστε το link)! Eγώ το προχωράω ακόμα παραπέρα Σώτη και λέω ότι το ροκ εν ρολ και δη το heavy metal θα αντικαταστήσει και τις προσευχές και τους αμανέδες!