Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Tσουνάμι (20)

Και για να μην λέτε ότι τα βάζω μόνο με τους αριστερούς που έχουν φέρει σε αυτή την κατάσταση την χώρα τώρα θα τ'ακούσει και ένας νάζουλας δημοσιογράφος ο Στέφανος Χίος. O Στέφανος Χίος λοιπόν που δεν χάνει ευκαιρία να εξευτελίσει και να διασύρει τους ομοφυλόφιλους και αυτός και οι αναγνώστες του στην ιστοσελίδα του. Δεν σέβεται τίποτα αυτός α άνθρωπος. Αυτός ο νάζουλας. Πάρτε μερικούς ενδεικτικούς τίτλους ειδήσεων του:











Δεν σέβεται καν όπως βλέπετε ο νάζουλας ούτε τον Γάλλο αστυνομικό που έπεσε εν ώρα καθήκοντος από τα πυρά ενός ισλαμιστή τρομοκράτη. Για να δείτε όμως ότι όλοι έχουμε τις ίδιες ανησυχίες και τους ίδιους φόβους εγώ θα βάλω εδώ τον επικήδειο λόγο που έβγαλε ο σύζυγος του προς τιμήν του. Ο αστυνομικός λέγονταν Xavier Jugele και ο σύζυγός του ο Etienne Cardiles καθόλα αξιοπρεπής λέει ότι δεν αισθάνεται κανένα μίσος για τους δολοφόνους του συντρόφου του.

Εγώ εν αντιθέση με εσένα Etienne αισθάνομαι πολύ μεγάλο μίσος για όλα αυτά τα ισλάμια και τους νάζουλες που μας περιτριγυρίζουν... Θέλετε και άλλο παράδειγμα από το site του νάζουλα; Ενδεικτικό θα είναι και αυτό. Εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν Έλληνα αστυνομικό τον Μιχάλη Λώλη που με πολύ μεγάλη αξιοπρέπεια βγήκε σε μια ομιλία Tedx και δήλωσε ανοιχτά ότι είναι ομοφυλόφιλος. Την είδηση την δημοσίευσε το MΑΚΕΛΕΙΟ του Χιου (πατήστε τον σύνδεσμο).  Το τι σχόλιο υπάρχει σε αυτό τον βόθρο που ονομάζεται κατ'ευφημισμόν δημοσιογραφικό site από κάτω δεν περιγράφεται. 














Άντε μην σε χώσω και εσένα μέσα Στέφανο Χίο μαζί με όλους τους αναγνώστες σου με την βοήθεια του Μιχάλη του Λώλη και της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος. Θα σε χώσω στο ίδιο κελί με την Κανέλλη να παίζετε μπαρμπούτια στο Κορυδαλλό, νάζουλα ε νάζουλα! Στο κελί 33 νάζουλα!


Θα βάλω τώρα και εγώ την ομιλία του Μιχάλη του Λώλη γιατί θέλω να σχολιάσω κανένα δυο σημεία της, ειδικά προς το τέλος της. 

Μιχάλη μου στην Ελλάδα δεν συμβαίνουν βίαια εγκλήματα μίσους εναντίων των ομοφυλόφιλων για αυτό και δεν γίνονται τέτοιες καταγγελίες.  Υπάρχει όμως απέραντη ρητορική μίσους η οποία οδηγεί σε εσωτερικευμένη καταπίεση. Και εσύ φοβόσουν να αποκαλυφθείς. Και εγώ ερωτεύθηκα όταν ήμουν μαθητής και φοιτητής και δεν το είπα ποτέ και ο Βασίλης, ο όμορφος αλήτης, φοβήθηκε όταν διαισθάνθηκε ότι θα γίνω διάσημος. Όλα αυτά λόγω εσωτερικευμένης καταπίεσης από την απέραντη ρητορική μίσους που δεχόμαστε. Περισσότερο πάντως κινδυνεύεις Μιχάλη από βίαια εγκλήματα μίσους επειδή είσαι αστυνομικός παρά επειδή είσαι ομοφυλόφιλος. Tα θέλες και τα πάθες Μιχάλη μου ακόμα και στο gay pride. 


Tι τα θες και εσύ Μιχάλη μου τα pride αφου σας διωχνουν τα αναρχικά πουστράκια;

Διώξτε τους φασίστες λένε ενώ τα ίδια τα πουστράκια του pride είναι φασίστες αφού διώχνουν όποιον δεν ταιριάζει στην ομοκανονικότητα τους και στο ιδεολογικό τους περίγραμμα. Όπως υπάρχει ετεροκανονικότητα υπάρχει και ομοκανονικότητα, σεξισμός δηλαδή και φοβικότητα από τους ομοφυλόφιλους εναντίον όποιων δεν ταιριάζουν στα ομοφυλοφιλικά τους πρότυπα. Πουστράκια μου με αποκλεισμούς και εσείς όπως τα αναρχίδια θα φτιάξετε μια καλύτερη κοινωνία;

Πουστράκια μου του pride, οι δικοί μου άνθρωποι(αδελφές και παλικάρια) θα αφήσουν τις ξεπερασμένες αντιλήψεις όσων συμμετέχετε στα pride και θα διασκεδάζουν στο club παρέα και με αστυνομικούς και με στρατιωτικούς και με λιμενικούς και με ναυτικούς και με πυροσβέστες και με κομάντος(είτε του υπερσυστήματος είτε μη Τζάνη μου, Τζάνη μου, καρκινιασμένη Τζάνη μου) και με ότι άλλο δεν ταιριάζει στην ομοκανονικότητά σας.

When i m on the club, i m with my crowd. 
This is nightlife! 
Σε όλο το έθνος έχουμε τώρα γιορτή!!!