Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Τσουνάμι (14)

Κανέλλη! Πάρτα στη μάπα σου και εσύ!


Εδώ βαριόμαστε!
Και όποτε βαριόμαστε σκέφτομαι εσένα μωρό μου!

Κανέλλη μωρό μου ξαναέλα! 

Kανέλλη μωρό μου δεν αντέχω!

Θέλω να σε δω πρωθυπουργό!

Κανέλλη θα 'θελα, μία μέρα σε ένα ρετιρέ, 
να σε γαμήσω, 
πάνω στα κάγκελα να σε κρατάω απ' τα μαλλιά και ξαφνικά, 
στην κορύφωση επάνω να σου χώσω μια κλωτσιά. 

Κανέλλη, μάθε το, 
πως από τα ψηλά εδώ είσαι μια οπτασία χυμένη έτσι στο κράσπεδο, 
θέλω να κατουρήσω πάνω στον κιμά σου 
και να παίξω ρέγκε μπάσο με τα άντερα σου, 
να πάρω τα μυαλά σου και να ζωγραφίσω πάνω στον τοίχο 
έναν νίτζα-πιγκουίνο! 
Αυτό μου βγήκε! 
Kαι δίπλα να γράψω μη γαμάτε ρε παιδιά άλλο τον Στάλιν!

Κανέλλη μωρό μου πως να σε πείσω; 
Το μουνί σου θέλω να το δω μέσα σε γύψο! 

Μια συνεργασία Κillah P - Vjweb