Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

Δεν υπήρξε ψυχίατρος που να μπορέσω να συνεννοηθώ!

Τον Νοέμβριο τον Νοέμβριο του 2023 ήθελα να στείλω το παρακάτω email στους σχολικούς συμβούλους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  και εσείς αναγνώστες θα διαπιστώσετε σε μελλοντικά άρθρα γιατί είχα φτάσει σε αυτό το σημείο τον Νοέμβριο του 2023: 

Με απομάκρυναν από το γραφείο σχολικών συμβούλων...

γιατί άνοιξα για μια μέρα τον Σεπτέμβρη την ιστοσελίδα με την αυτοβιογραφία μου...

https://rippingmygreekfatbody.blogspot.com/

και διαμοίρασα τον σύνδεσμο σε πολύ λίγους από εσάς με μία καρτούλα.

Πρώτα με απομάκρυναν από τα σχολεία το 2017 γιατί έκανα σε αυτήν σοβαρές καταγγελίες για το τρόπο που συμπεριφέρονταν στα παιδιά στο τελευταίο σχολείο που δούλεψα με μη θεσμικό τρόπο όπως μου είχε πει ο τότε διευθυντής εκπαίδευσης και τώρα με απομάκρυναν και από το γραφείο σχολικών συμβούλων. Για ποιο λόγο; 

Εσείς ως σχολικοί σύμβουλοι το θεωρείτε σωστό αυτό; Για ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο(blog) με την αυτοβιογραφία μου να με απομακρύνουν από τα σχολεία πρώτα και μετά από το γραφείο σας; 

Θα το καταλάβαινα αν με απομάκρυναν γιατί δεν προσέφερα πολλά στο γραφείο σας και με τοποθετούσαν σε μια θέση πιο δημιουργική με περισσότερα καθήκοντα αλλά δεν έγινε αυτό. Ούτε αυτός ήταν ο λόγος που απομακρύνθηκα από το γραφείο συμβούλων, ούτε σε μια θέση με έβαλαν στην οποία να προσφέρω περισσότερα. 

Θέλω μια ειλικρινή απάντηση σε αυτό το email αφού διαβάσετε και το blog μου. Αν το θεωρείτε σωστό όλο αυτό. Ακόμα και που με απομάκρυναν από τα σχολεία. Γιατί αυτός ήταν ο λόγος που με απομάκρυναν και από τα σχολεία. Διπολική διαταραχή είχα και πριν μαθευτεί το blog μου στην Διεύθυνση Ά Αθήνας. Μια χαρά επιτελούσα τα καθήκοντα μου στα σχολεία. Και τάξη υποδοχής είχα κάνει, και ολοήμερο είχα αναλάβει, και Τρίτη Δημοτικού και Πέμπτη Δημοτικού και συμπλήρωση ωραρίου σε διαφορετικές τάξεις είχα αναλάβει. Όλα αυτά μετά το 2012 που διαγνώστηκα με διπολική. Μια χαρά επιτελούσα τα καθήκοντά μου, γιατί να με απομακρύνουν από τα σχολεία; 

Απευθύνομαι ως δάσκαλος σε σχολικούς συμβούλους για αυτό και το στέλνω αυτό το email μόνο στους σχολικούς συμβούλους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Και ας πούμε ότι τον Δεκέμβριο του 2016 που δεν ήμουν και καλά γιατί περνούσα μικτή φάση της διπολικής διαταραχής  που νιώθεις όλα τα συναισθήματα μαζί ανακατεμένα και το κοινοποίησα το blog σε αρκετό κόσμο δημιουργήθηκε μια αναστάτωση στο τελευταίο σχολείο που δούλεψα την σχολική χρονιά 2015-2016 αφού είχε και 10.000 επισκέψεις μέσα σε ένα μήνα το blog χωρίς να το πούνε καν σε κάποιο μέσο ενημέρωσης, καταλαβαίνω γιατί θορυβήθηκε η Διεύθυνση και μου έκανε και εισαγγελική  ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και γιατί ίσως με απομάκρυναν και από τα σχολεία.

Τώρα γιατί να με απομακρύνουν έτσι ξαφνικά από το γραφείο σχολικών συμβούλων εφόσον το άνοιξα το blog για μια μέρα ουσιαστικά και κάνεις δεν πρόλαβε να το διαβάσει; Εφόσον έχουν περάσει 7 χρόνια από τότε και δεν δημιούργησα κανένα πρόβλημα πάρα μόνο συνέβαιναν και άλλες διεργασίες στο υποσυνείδητο μου τις όποιες τις έχω καταγράψει στο ημερολόγιο μου και θέλω απλώς να τις μοιραστώ με πολύ λίγους ανθρώπους που θεωρώ ότι αξίζει να τις διαβάσουν και που ίσως στην συνέχεια μπορέσουν να με βοηθήσουν όπως εσείς; Μόνο και μόνο με την υποψία ότι θα το διαβάζατε εσείς οι σύμβουλοι να με απομακρύνουν από το γραφείο σας; Είναι δίκαιο αυτό;

Και εάν διστάζετε να μπείτε στο blog μου θα σας τα γράψω πολύ περιληπτικά εδώ. Κακοποιήθηκα σεξουαλικά από μεγαλύτερα παιδιά όταν ήμουν 5 χρονών, πέρασα σκληρό μπούλινγκ στο γυμνάσιο μόνο και μόνο επειδή ήμουν άριστος μαθητής, σε όλη την παιδική ηλικία μου ήμουνα εντελώς μόνος μου, πόσο μάλλον στην εφηβική που έτρεχα στα νοσοκομεία από 12 χρονών λόγω της ελκώδους κολίτιδας που μου προκλήθηκε από το πολύ άγχος. Αλλά από το πολύ άγχος μου προκλήθηκε και κάτι άλλο τότε που οι γιατροί δεν το διέγνωσαν και έπρεπε να ψάξω μόνος μου μετά από χρόνια στα επιστημονικά paper για να βρω τι μου συνέβη. Και αυτό λέγεται ψυχογενές σύνδρομο Cushing ή αλλιώς Pseudo-Cushing . Το σύνδρομο Cushing κανονικά προκαλείται από τα επινεφρίδια με αυξημένη παραγωγή κορτιζόλης αλλά εμένα μου δημιουργήθηκε από το πολύ άγχος. Και έτσι η ανάπτυξη μου σταμάτησε πρόωρα για ένα αγόρι, σταμάτησα δηλαδή να ψηλώνω 15 χρονών συν του ότι είχα πολύ λεπτή φωνή μέχρι 23 χρονών και την διόρθωσα και αυτή μόνος μου με ασκήσεις λογοθεραπειας που έκανα από μόνος μου. 

Από κει και πέρα σε διάφορες φάσεις της ζωής μου με έχουν ταλαιπωρήσει στα σχολεία (σε άλλα συνάδελφοι δάσκαλοι, σε αλλά μαθητές και γονείς και σε άλλα έχω συνεργαστεί άψογα με όλους), με έχουν ταλαιπωρήσει σε δημόσιες υπηρεσίες, με έχει ταλαιπωρήσει όσο σουρεαλ και εάν ακουστεί αυτό ένας stalker που με κυνήγαγε για 3 χρόνια και το πιο σημαντικό 40 χρόνια τώρα ήμουν τόσο μόνος που δεν έχω βρει μια αγκαλιά από έναν άνθρωπο που να με αγαπάει.

Τα έχω γράψει όλα αυτά στο blog μου που το είχα ανοιχτό για κάποια χρόνια, τα έχω γράψει αναλυτικά και έχω ανεβάσει και έγγραφα για τα περισσότερα από αυτά που τα αποδυκνείουν και τα συνδυάζω  και τα συνδυάζω με πολλά καλλιτεχνικά στοιχεία και με πολύ μουσική, πολλά μουσικά videoclips για να περάσω τα μηνύματα που θέλω και το 2016 έγινε ένα μικρό μπαμ με αυτό όπως σας είπα και παραπάνω γιατί έκανα καταγγελίες για το πώς συμπεριφέρονταν στα παιδιά οι δάσκαλοι του τελευταίου σχολείου στο οποίο δούλεψα με πιο σοβαρή την σεξουαλική κακοποίηση μιας μαθήτριας μου από εκπαιδευτικό του σχολείου όπως μου το είχε καταγγείλει η ίδια η μητέρα της. Το κοινοποίησα σε αρκετούς το 2016 το blog, προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση στο τελευταίο σχολείο που δούλεψα και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης μου έκανε εισαγγελική για να με κλείσουν στο ψυχιατρείο και εκεί με εκβίασαν ή το κλείνεις το blog ή δεν σε βγάζουμε από εδώ μέσα. 

Από τότε μέσα στα επόμενα χρόνια συνέβησαν και άλλες διεργασίες στο υποσυνείδητό μου -μερικές από αυτές και φιλοσοφικού περιεχομένου- που τις έχω καταγράψει στο ηλεκτρονικό μου ημερολόγιο αλλά δεν τις έχει διαβάσει κανένας απολύτως και θέλω να με βοηθήσετε, εσείς μόνο μπορείτε να με βοηθήσετε αλλά μόνο ως αναγνώστες του blog, ώστε να απεγκλωβιστώ κάπως από αυτές, να μην τα σκέφτομαι μόνος μου. Τονίζω ότι μόνο εσείς μπορείτε να με βοηθήσετε και όχι πχ ένας ψυχίατρος καθώς οι ψυχίατροι(τουλάχιστον ο δικός μου) δεν δέχονται καν να το δουν το blog μου και από την άλλη δεν θέλω να το ανοίξω ακόμα, διστάζω πάρα πολύ να το ανοίξω για το ευρύ κοινό. Θέλω να το διαβάσει ένας κλειστός κύκλος ατόμων με υψηλή διανόηση όπως θα ήσασταν εσείς και ίσως με κάποιο τρόπο μπορέσετε να με βοηθήσετε στη συνέχεια.

Ευχαριστώ πολύ και μόνο που ανοίξατε το email μου και σας ζητώ συγγνώμη εάν σας κούρασα και ίσως σας ξάφνιασα κιόλας με αυτό αλλά ήθελα να τα βγάλω όλα αυτά από μέσα μου. Με πιέζουν πάρα πολύ και με βαραίνουν πάρα πολύ και μου είναι πολύ δύσκολο να το περνάω όλο αυτό μόνος μου. Εντελώς μόνος μου. Μια ζωή ήμουνα μόνος μου αλλά τώρα έχει παραγίνει το κακό γιατί υπάρχουν τόσα πολλά που δεν τα έχω μοιραστεί με κανέναν και έχει γίνει δυσβάσταχτο το φορτίο. 

Και επιπλέον πρέπει να σας εξομολογηθώ ότι φοβάμαι πάρα πολύ που σας το έστειλα αυτό το email. Είμαι πάρα πολύ αγχωμένος για το αν θα βρω έστω και την ελάχιστη αποδοχή από μέρους σας και στην πραγματικότητα δεν ήθελα να το στείλω αλλά είμαι τόσο πολύ πιεσμένος αυτήν την στιγμή που δεν μπορώ να κάνω αλλιώς και ζητώ ξανά συγγνώμη εάν ενόχλησα κάποιον από εσάς με αυτό.

Καλό σας απόγευμα. Δημήτρης

Αφού συμβουλεύτηκα την Ισαβέλλα, την γυναίκα του αδελφού μου που είναι νομικός και μου είπε ότι αν το στείλω μπορεί να γίνει ακόμα και ΕΔΕ εις βάρος μου, το ξανασκέφτηκα και είπα να το συζητήσω το θέμα με κάποιο ψυχολόγο ή ψυχίατρο με σκοπό να δει το blog μου και στην συνέχεια ίσως με βοηθήσει με τους γονείς μου που δεν με πιστεύουν! Δεν με πιστεύουν και χωρίς την δική τους συνεργασία δεν θα μπορούσα να προχωρήσω με τους συμβούλους και την Διεύθυνση.

Σκέφτηκα στην αρχή να πάω σε κάποιο ψυχολόγο αλλά μετά θυμήθηκα τον Βασιλάκο τον Κωνσταντίνο τον ψυχίατρο που είναι δίπλα από το αρχαιολογικό μουσείο και πριν 11 χρόνια μου είχε πει "αν σου αποδείξω ότι έχεις διπολική διαταραχή".