Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Το Πρωτόκολλο της Φρίκης (6)

Καθώς τέλειωνε η χρονιά και έψαχνα παρέα απεγνωσμένα είπα να ξαναπιάσω τον Καβέζο, που σεβάστηκα απόλυτα την επιθυμία του να μην συμμετέχει άλλο στην φιλοσοφική διαδικασία και έτσι μιλούσα μόνο μπροστά στην Ελένη και τον Σπύρο για να μην τον επιβαρύνω άλλο όπως τους έλεγα.

Του ζήτησα συγνώμη λοιπόν μια μέρα, αν τον πίεσα με όλα αυτά τα περίεργα και μου ζήτησε και αυτός συγνώμη αλλά είχε τα δικά του όπως μου είπε και δεν θα μπορούσε να με βοηθήσει περαιτέρω.

Κοίταξε τριγύρω τα Μετέωρα πως πέφτουν
μπάλες από χιόνι μείνε ζωντανή ακόμη
κρίνε με σαν άνθρωπο που ψάχνει την ψυχή του
κι άμα τον γουστάρεις θα σου πω συγνώμη
είναι κάτι μήνες που φιλοξενώ τον τρόμο
κι έχω ανάγκη να με βλέπεις σαν μωρό παιδί


Kαι τότε στην 18/6 έκανα μια απέλπιδα προσπάθεια να τον πείσω να αλλάξει γνώμη. Του ζήτησα να του μιλήσω στο μπαλκόνι του πρωτοκόλλου και του εξήγησα οτι θέλω να μου κάνει παρέα σε δυο ταινίες.

Και ότι προφανώς έχει τα δικά του όπως μου έλεγε αλλά δεν είναι δυνατόν για δυο ταινίες να μην μπορεί. Του είπα ότι είμαι πολύ καιρό μόνος και ότι φοβάται μην προσκολληθώ πάνω του... Του είπα ότι γενικά μου ήταν αδιάφορος αλλά τώρα νιώθω φιλικά συναισθήματα αγάπης για αυτόν και ότι αυτός πρώτος επιχείρησε να μου δώσε το τηλ του και να με βοηθήσει κατά μονάς.  Και ο λόγος που δεν θέλει να μου κάνει παρέα... μην μου τα ρίξεις ρώτησε; όχι του είπα είναι πιο λεπτοφυές ότι φοβάσαι ότι θα σου αλλάξω την  σεξουαλικότητα αν κάνουμε παρέα. Του είπα ότι σε ένα φωτεινό σενάριο μου την έδινε αυτήν την φιλική αγκαλιά και έλυνα έτσι το πρόβλημα της αγκαλιάς μεταξύ των αντρών χωρίς να υπάρχει κάτι σεξουαλικό μεταξύ τους που είναι λίγο ταμπού γιατί οι άντρες δεν αγκαλιάζονται μεταξύ τους. Αλλά του είπα θέλω να είμαι ειλικρινής αν ανοίξω αυτήν την ιστοσελίδα θα την αλλάξω την σεξουαλικότητα όλων των ανδρών. Μου είπε ότι έχει απλά τα δικά του και τα υπεραναλύω. Του είπα τα δικά σου και τα δικά μου κτλ και του είπα με το ζόρι στο τέλος οτι γνωρίζω τον γιο του συμβολικά από το παρελθόν, τον οποίο δεν ξέρω γιατί αποκαλεί Σωτήριο Αγγελο.

Αυτόν που δεν του είπα είναι ότι αυτό που εννοούσα με αυτό που του είπα το γνωρίζω δηλαδή, είναι ότι έχω δει σε όνειρο μου, και το γράφω τρία χρόνια πριν σε αυτό εδώ το άρθρο:

https://rippingmygreekfatbody.blogspot.com/2016/10/gay-club.html

Στο όνειρο βρίσκομαι μαζί με εσένα και με άλλα τέσσερα αγαπημένα μου πρόσωπα, έξι είμαστε συνολικά. Εγώ, εσύ, η Τίνα, ο Ιάσονας, ο Εξηνταρής που τότε ακόμα το 2012 δεν τους είχα γνωρίσει καν ούτε εγώ και με έναν άλλο είμαστε πολύ νεαρό όμορφο που προφανώς δεν τον έχω γνωρίσει ούτε τώρα το 2016 που συμπληρώνω αυτή την παραγραφούλα στο άρθρο. Την Τίνα, τον Ιάσονα και τον Εξηντάρη θα τους γνωρίσεις νοητικά στα επόμενα άρθρα μου Άγγελε και από κοντά στο άμεσο μέλλον.

Σε αυτό λοπόν το συμβολικό όνειρο είπα στον νεαρό όμορφο "αγαπάω εσάς που είσαστε ζουζούνια".

Εντωμεταξύ κάθε φορά που σκέφτομαι το γιο του Καβέζου μου βγαίνει στο υποσυνείδητο, ταυτίζεται δηλαδή με τον Ευγένιο Ροντιόνοφ και ήταν ο μόνος που μου έκανε φωτεινό και το συνειδητό και το υποσυνείδητο και ασυνείδητο. 



Ο Καβέζος δεν το δέχτηκε ούτε αυτό. Να μου κάνει παρέα για δυο ταινίες το καλοκαίρι. Ούτε καν αυτό. Προφανώς όπως αποδέιχθηκε στην συνέχεια μου έλεγε ψέματα ότι έχει τα δικά του και δεν μπορεί να μου κάνει παρέα για δυο ταινίες. Μου έλεγε ψέματα όταν μου έλεγε ότι δεν είναι πια κοινωνικός, την αλήθεια την είπε όταν είπε στο πρωτόκολλο ότι τον ενοχλεί όταν δεν είναι μέρος μια ομάδας και η αλήθεια είναι ότι μιλούσε συνέχεια κάθε τρεις και λίγο στο τηλέφωνο στο μπαλκόνι του πρωτοκόλλου.

Και ο Σπύρος ο Συμψηρής μου είπε ψέματα ότι δεν έχει συναντηθεί ποτέ με τον Καβέζο εκτός πρωτοκόλλου. Πρώτον γιατί ο ίδιος ο Καβέζος μου είπε στο μπαλκόνι τότε ότι λίγες φορές έχει συναντηθεί εκτός με εσένα Σπύρο, θα μου το έλεγε ευθέως ο Καβέζος ότι δεν έχει συναντηθεί ποτέ μαζί σου Σπύρο.  Δεύτερον γιατί κάποιος από τους δύο σχολίασε την οδήγηση του άλλου ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων έγινε ένα σχόλιο για όταν βρίσκονται μαζί στο αυτοκίνητο και τρίτον και πιο σημαντικό ο Σπύρος είχε ήδη πει εκείνη την ημέρα που γύρισα ταραγμένος από το αστυνομικό τμήμα ότι όπως τα παιδιά θα με βοηθήσουν στην μετακόμιση. Και όταν σου τα έθεσα αυτά Σπύρο στην τρίτη μας συνάντηση το καλοκαίρι εσύ αντί να το παραδεχθείς, μου τα μάσαγες και έλεγες έλα βρε για μια τυπική συνάντηση για την μετακόμιση... Το θεωρείς αυτό συνάντηση; Άσε μας ρε Σπύρο! Και δεν ξέρω σε τι άλλο μου είπες αλήθεια και σε τι παραμύθια.

Εγώ Γιάννη να ξέρεις σε σεβάστηκα  μέχρι την τελευταία στιγμή και δεν έλεγα τίποτα από τα προβλήματα μου μπροστά σου, εκτός από την τελευταία εβδομάδα που κάτι άλλαξε. Ήταν μετά από τότε που είπες ότι θυσιάζεσαι για όλους και τους βοηθάς ακόμα και τους αντιπάλους συναθλητές σου στο ποδόσφαιρο και τις σκυταλοδρομίες και πόσο ωραίο είναι να σε ευχαριστεί ο άλλος. Ε δεν άντεξα τότε και άρχισα να ξαναμιλάω και μπροστά σου.

Θέλω να δω τι θα έχεις να πεις στο παιδί σου Καβέζο στο μέλλον, όταν θα αποκαλυφθούν όλα αυτά και εμένα θα με αγαπήσει υπέρμετρα. Για τους συναθλητές σου στο ποδόσφαιρο και τις σκυταλοδρομίες; Που τους βοηθούσες; Και τα έλεγες μπροστά μου που με παράτησες τελείως μόνο μου ένα ολόκληρο καλοκαίρι μετά από όλα όσα σου είπα, ότι χάνω δηλαδή την ανθρώπινη μου υπόσταση από την μοναξιά που νιώθω;

Κάποτε είχες ρωτήσει Γιάννη αν θα διακινδύνευες την δουλειά σου  για να πράξεις το σωστό και εάν θα πήγαινες στη δουλειά σου εάν σε πέταγαν οι γονείς σου έξω από το σπίτι σου. Ήδη με έχουν πετάξει έξω από αυτό με την στάση τους για ψυχοφάρμακα και τις ενέσεις. Όπως βλέπεις και τα δύο τα έχω πράξει ο ίδιος. Εσύ Γιάννη;

Eσύ Γιάννη; 

Εσυ Γιάννη θα τα διαγράψεις όλα τώρα και θα γίνεις κομμάτι της ζωής μου! Για πάντα σε θέλω! Μου ψέλλισες μέσα από τα δόντια σου στο μπαλκόνι του πρωτοκόλλου "κι εγώ" όταν σου είπα ότι νιώθω φιλικά συναισθήματα αγάπης για έσενα. Τι σε κρατάει πίσω, να το γκρεμίσω, με ένα σ’αγαπώ σου τη δύναμη να βρω, να πολεμήσω, πίσω για σένα το χρόνο να γυρίσω. Για πάντα σε θέλω!