Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Επίτρεψτε μου να σας δείξω την δύναμη ενός αληθινού θύματος...

Υπήρχαν μερικοί άνθρωποι που ζούσαν ανάμεσα μας και οι καραγκιόζηδες μας φόβιζαν με ιστορίες για αγρίους. Για αντιχρίστους, για θηρία και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Λες και ο αντίχριστος δεν είχε ήδη περάσει από την γη όλο τον 20ο αιώνα τόσοι πόλεμοι, τόση δυστυχία, τόσες βαρβαρότητες, τόσες καταστροφές...

Tι να πρωτοθυμηθώ...

Kαι η αλήθεια είναι ότι πριν κατέβω στη γη ο σκηνοθέτης αυτής της ταινίας, ο ίδιος ο Θεός, μου τα έδειξε όλα... Είσαι ο μόνος σε αυτήν ταινία που δεν είσαι  θύμα μου είπε... Και μετά συνέχισε επίτρεψε μου να σου δείξω την δύναμη ενός αληθινού θύματος...

και μου έδειξε...

Τα εγκλήματα και τις φρικαλεότητες στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης:



Το Τσερνόμπιλ:


Tον βιασμό της φύσης από τον άνθρωπο:


Tον βομβαρδισμό της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι με πυρηνικές βόμβες:


Τα κομμουνιστικά εγκλήματα:


Tην πείνα των πολιτών της Αφρικής:


Tους πολέμους που σημάδεψαν την τελευταία 50ετία

O πόλεμος στο Ιράκ:


O τρόμος του εμφυλίου πολέμου στην Ρουάντα:


O εμφύλιος πόλεμος στην Γιουγκοσλαβία:

O βομβαρδισμός της Σερβίας από τα Νατοϊκά στρατεύματα:


Tα εγκλήματα του ΙSIS:


Η γενοκτονία των Παλαιστίνιων από τους Ισραηλινούς:


O σκηνοθετημένος πόλεμος της τρομοκρατίας:
Τόση φρίκη μαζεμένη σε ένα πλανήτη δεν είναι αρκετή, πόση πια ακόμη θα μπορούσε να φέρει ένας αντίχριστος όπως μας τον παρουσίαζαν κάτι λαμόγια μόνο και μόνο για να πουλάνε βιβλία με το κιλό…

Δείτε τα φίλοι μου, τα βίντεο, μην τα φοβάστε... Δεν πειράζει αν κλάψετε, και εγώ έκλαιγα όταν έγραφα και έψαχνα τα βίντεο για αυτό το άρθρο... Δείτε τα για να θυμηθείτε...Εμείς οι ίδιοι ήμασταν, οι ίδιες ψυχές που ερχόμασταν, ερχόμαστε και θα ξαναέρθουμε σε αυτόν τον πλανήτη.

Εμείς οι ίδιοι κάναμε ο ένας στον άλλον ότι δεν θα σκέφτονταν και ο πιο αποτρόπαιος συγγραφικός νους για σενάριο σε ταινία τρόμου. Εμείς οι ίδιοι είχαμε φτιάξει έναν κόσμο που δεν θα άντεχε να κοιτάξει ούτε ο Θεός.