Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Δεν υπήρξε ψυχίατρος που να μπορέσω να συνεννοηθώ! (2)

Σκέφτηκα λοιπόν αυτόν και τον επισκέφθηκα και του εξηγησά πως με παρακολουθεί ήδη κάποιος ψυχίατρος στο Δρομοκαίτειο αλλά θα ήθελα μια δεύτερη γνώμη και πως τον θυμήθηκα που μου είχε πει κατά λέξη "αν σου αποδείξω ότι έχεις διπολική διαταραχή". Λοιπόν του λέω εάν σας αποδείξω ότι μόνο τεχνικώς έχω διπολική διαταραχή και ουσιαστικώς συμβαίνει κάτι άλλο. 

Τον έβαλα να διαβάσει το email που ήθελα να στείλω προς τους συμβούλους. Σε εκείνη την συνάντηση μας ο Βασιλάκος με ρώτησε για την εισαγγελική γιατί του φάνηκε περίεργο πως οι γιατροί του Δαφνίου αποφάσισαν να με κλείσουν μέσα. Δεν τα πήγαινα καλά με του γονείς μου και ήμουν στον δρόμο του απάντησα και έπαιξε ρόλο και αυτό στην απόφαση των γιατρών. 

Με ρώτησε που θέλω να καταλήξω με το blog. Στο ότι θα έρθουν οι εξωγήινοι στη γη του απάντησα και ότι το blog μου λειτουργεί σαν μια εισαγωγή σε όλο αυτό. Και μετά μου έλεγε για κοσμολογικές θεωρίες. 

Γιατί πιστεύεις ότι θα πάρει δημοσιότητα με ρώτησε. Φαίνεται ότι συσχετίζεται με μια αρχαία προφητεία του είπα. Οι προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης δεν έχουν καμία αξία για εμένα μου είπε. Κανένας δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον.

Μέσα σε όλα με ρώτησε για το ποιος είναι ο σκοπός της ζωής μου. Παλιότερα πίστευα ότι θα αλλάξω τον κόσμο προς το καλύτερο, τώρα μάλλον θέλω να κάνω πετυχημένο spiritual leadership του είπα όπως είχα πει και στον Κοσιώνη αλλά δεν ξέρω μέσα από το blog μου μήπως αλλάξει ο κόσμος προς το χειρότερο του είπα. Πραγματικά το πιστεύεις αυτό ότι ένας άνθρωπος μπορεί να αλλάξει τον κόσμο;

Και τελικά κατέληξε να μου λέει πως διάσημοι μέσα από το διαδίκτυο έγιναν ανθρωποι που έδειξαν γυμνές φωτογραφίες ή μέσα από την μουσική και πως είναι απίθανο ένα blog όπου εκτίθενται περίεργες ιδέες να σε κάνει διάσημο.