Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Το Θέατρο του Παραλόγου

Και τώρα θα σας μιλήσω λίγο για τις προηγούμενες ζωές έτσι όπως μου βγήκαν σαν πληροφορίες στο υποσυνείδητο. Σας έχω ήδη πει για τους γονείς μου ο Ηρόδοτος και η θεά Αθηνά ή η θεά Δήμητρα, ο Χίτλερ και η Εύα Μπράουν.

Ο αδελφός μου ένιωσα συμβολικά να είναι ο Ιούδας που με πρόδωσε όπως με πρόδωσε προς την μητέρα μου σε αυτή την ενσάρκωση αλλά και ο Τσάρλι Τσάπλιν, μια σπουδαία προσωπικότητα που αντιτάχθηκε στους Ναζί, αυτό μου βγαίνει κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να ήταν, όχι απαραίτητα ο Τσάρλι Τσάπλιν αλλά ίσως κάποιος σπουδαίος Έλληνας που είπε το ΟΧΙ όπως ο Μεταξάς. 

Ένιωσα επίσης συμβολικά εγώ να είμαι ο Αγαμέμνονας και η μάνα μου η Κλυταιμνήστρα, γιατί με έσφαξε συμβολικά σε αυτή την ζωή με όλα αυτά που έγιναν με την εισαγγελική, που αντί να με προστατέψει όταν ζητούσα απλά μια αγκαλιά με πρόδωσε.

Ο Ιάσονας ο αγαπημένος μου μαθητής ο Πλάτωνας και εγώ ο Σωκράτης. Ο Καβέζος ο αγαπημένος μου μαθητής ο Ιωάννης, ο ευαγγελιστής και της Πάτμου, αλλά και ένας ιδιότροπος αλλά αγαπητός Πέρσης βασιλιάς όπως ο Ξέρξης που δεν σεβάστηκε το ιερό μου στην αρχαία Βαβυλώνα και με καθυπόταξε εμένα τον Μαρδούκ αλλά ήταν και ο ίδιος ο Δανιήλ στον οποίο δόθηκε η προφητεία για αυτό που συμβαίνει τώρα. Όπως βλέπετε μπορεί να είμαι ο Ιησούς, μπορεί και ο Μαρδούκ. Μπορεί ένα από τα δύο, μπορεί και τα δύο.

Και αν εγώ είμαι ο Ιησούς και θεός μου ο Γιάννης ο Καβέζος ποιος τελικά είναι ο Καβέζος;

Και τώρα ας τιμίσουμε την τυχαία συνάντηση, ο Κώστας ο περιπτεράς ήταν ο Αχιλλέας και ο Πάρης από τα Play Opap ο φίλος του ο Πάτροκλος. Ο Αχιλλέας ήταν ο μόνος που έκανε εκείνο το Πάσχα το συνειδητό κομμάτι του εαυτού που είχε διαμοιραστεί στα τρία και είχε καταληφθεί από τη παράνοια(1/3) και το σκοτάδι(1/3) και είχε μείνει μόνο 1/3 φωτεινού στοιχείου ξανά όλο φωτεινό μόνο και μόνο επειδή τον είδα. Και το καλοκαίρι του τρόμου του 2019 ο Πάρης, που τώρα είναι πυροσβέστης, μόνο και μόνο που τον σκέφτηκα μου έδωσε μια ελπίδα καθώς θυμήθηκα ότι ήταν πατέρας μου σε μια προηγούμενη ενσάρκωση στην οποία εγώ ήμουν ο Βύζας και αυτός ο Νίσος.

Ο Σπύρος ο Συμψηρής κάποιος αρχαίος Ελληνάς φιλόσοφος, πιθανόν ο Πυθαγόρας. Ο Κουλιούμπας ο Πόντιος Πιλάτος και ο Πάρης του Τρωικού πολέμου. Ο πατέρας μου ο Πρίαμος.

Ο Κουμανζέλης ήταν ο Περικλής της αρχαίας Αθήνας, ενώ η Αργυρώ από το μεταπτυχιακό μου βγαίνει έντονα ότι ήταν η μητέρα μου σε μια προηγούμενη ενσαρκωσή μου.

To θεάτρο του παραλόγου λέμε που δεν ξέρουμε ποιος ήταν φωτεινός, ποιος σκοτεινός, ποιος  madame, ποιος gentleman...