Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Το Πρωτόκολλο της Φρίκης (8)

Τα τερτίπια της Κατερίνας της Κώστα 

Θα γράψω και δυο λόγια για τα τερτίπια της Κατερίνας της Κώστα και θα τελειώσω με το πρωτόκολλο της φρίκης.

Η Κατερίνα η Κώστα που λέτε της έλεγα να αυξήσω μόνος μου το ωράριο από τρεις σε τέσσερις και από τέσσερις σε πέντε. Όταν της είπα ότι θέλω από πέντε να τις εξαντλήσω σε έξι μου την είπε η παλιοκαριόλα ότι "Εσύ έρχεσαι στις 10.30" και θέλω να το μάθει αυτό όλη η Διεύθυνση ότι μου την είπε η παλιοκαριόλα ενώ εγώ από μόνος μου ζητούσα να αυξήσω το ωράριο μου.

Η Κώστα με είδε στις 15 Μάιου πόσο ταραγμένος ήμουν και ήταν μπροστά και ο Νότης ο Γουγούσης και πήγαν να με πιάσουν τα κλάματα, της ζήτησα μήπως έχει το τηλέφωνο του Καβέζου.

Στο τέλος της χρονιάς, μια μέρα πριν την λήξη του διδακτικού έτους για τους δασκάλους της είπα ότι από Σεπτέμβρη θα είμαστε στο Μεταξουργείο και ελπίζω να είμαι στο πρωτόκολλο. Μου είπε τότε ότι θα αλλάξει ο Διευθυντής Εκπαίδευσης λόγω των πολιτικών αλλαγών και είπε ότι δεν ξέρουμε που θα είσαι λόγω της αλλαγής του Διευθυντή. Έφυγα και γύρισα μετά από λίγο και την ρώτησα τι σχέση έχει αυτό με το αν θα είμαι εγώ στο πρωτόκολλο. Μου τα μάσησε και προσπάθησε να δικαιολογηθεί. Για τα υπηρεσιακά γνωρίζει η Γεωργίου μου είπε. Ότι όταν αλλάζει ο Διευθυντής αλλάζουν όλα. Και αυτή δεν ξέρει σε ποια θέση θα είναι. Εγώ δεν ανησυχώ σου είπα τότε Κώστα με προβλημάτισε αυτό που είπατε εσείς.Την ρώτησα τι θα εισηγηθεί για εμένα και της εξήγησα πολύ περιληπτικά πως κατέληξα σε διοικητική θέση καταλήγοντας ότι απέτυχα στην προσωπική μου ζωή και το ανέφερα αυτό στο ημερολόγιο μου.

Προφανώς καριόλα Κατερίνα Κώστα δεν ήταν θέμα πολιτικής αλλαγής, ούτε αλλαγή του Διευθυντή η απομάκρυνσή μου από το πρωτόκολλο. Ο Διευθυντής δεν άλλαξε και εγώ δεν είμαι στο πρωτόκολλο. Σου το ζήτησα Κατερίνα Κώστα όσο πιο ευγενικά, ότι επιθυμώ για ένα ακόμα διδακτικό έτος να βρίσκομαι στο πρωτόκολλο.

Εντωμεταξύ την επόμενη σχολική χρονιά και αφού τοποθετήθηκα στους συντονιστές μια μέρα που είχα ανέβει να χαιρετήσω τα κορίτσια από τις άδειες μου είπε η Κώστα επί λέξη: "Τι θες εδώ Δημήτρη; Σε περιμένουν στα ΠΕΚΕΣ". Στον αγύριστο θα πας και εσύ Κώστα. Το κακό παραέγινε με εσένα κείνη την ημέρα του Σεπτεμβρίου που εξέφρασες ότι είμαι ανεπιθύμητος. Και μόνο από αυτή την φράση που είπες Κώστα έδειξες τεράστια εμπάθεια εναντίον μου. Γιατί το σκέφτηκα μέχρι και αυτό ότι μπορεί ο Καβέζος να σου έκανε παράπονα για αυτό να με απομακρύνατε με τον Διευθυντή από το πρωτόκολλο αλλά από αυτό που πέταξες εκείνη την μέρα έδειξες πόση εμπάθεια τρέφεις εσύ προσωπικά εναντίον μου.

Ποιος θα μου μαλακώσει τώρα την καρδιά Κατερίνα Κώστα που δεν είμαι στο πρωτόκολλο; Την παραίτησή σου Κατερίνα Κώστα για να μην σε χώσω και εσένα σε κανένα μπουντρούμι να κάνεις παρέα στην Γεωργίου, την ξινομούρα Χρήστου και τον Παπαγεωργίου καριόλα παλιοκαριόλα.