Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Αν πιστέψουμε στον Θεό που υπάρχει μέσα μας…

Όταν ήμουν 15 χρονών και πήγαινα κατηχητικό είχα δει ένα ντοκιμαντέρ για τον εγκέφαλο…

Είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ και έλεγα από μέσα μου τι βλακείες είναι αυτά που μας λένε για ψυχές εδώ πέρα.

Έλεγα μετά ότι δεν ξέρω.. Ήμουν αγνωστικιστής…

Όταν μια ημέρα αντίκρισα αυτή την φωτογραφία από τον κόσμο μας, από την γη μας:




Τότε πείστηκα ότι Θεός δεν υπάρχει…

Όμως στις 11-11-11 όταν κατάλαβα γιατί είχαν συμβεί, όσα είχαν συμβεί στη ζωή μου συνειδητοποίησα και κάτι άλλο. Εμείς δημιουργήσαμε τον κόσμο αυτό.

Εμείς με τις επιλογές μας και τον εγωισμό μας φτιάξαμε ένα τόσο σκληρό κόσμο που σε κάνει να αποστρέφεις τα μάτια σου από τον Θεό, και την ίδια στιγμή συνειδητοποίησα ότι όπως δημιουργήσαμε έναν τέτοιο κόσμο, έτσι είναι στο χέρι μας και να τον αλλάξουμε.

Αν πιστέψουμε στον Θεό που υπάρχει μέσα μας μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο…

Λίγη υπομονή ακόμα φίλοι μου. Υπομονή και προσπάθεια. Να αγωνιστούμε για μια καλύτερη ζωή.